Ik heb altijd weinig te klagen over de TNT, heb meer last van die particuliere bezorgers die vaak pakjes opsparen...
bovendien, voor 7 euro een pakje binnen NL bezorgd, daar kan ik niet voor rijden
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
je weet dat je een risico loopt als je via de post verstuurd.
Gewoon een beetje meer betalen en aangetekend laten versturen.
Dat zaken opengesneden afgeleverd worden of al het jatwerk is, hoe je het ook went of keert, niet goed te praten.
Tijdje geleden hebben ze toch bij de Royal Mail een complete bende opgepakt die post stal, wie weet speelt dat hier ook.
En als je er wat aan wilt doen moet je niet hier gaan klagen en elkaar gaan tegenspreken maar al je bewijsstukken van verzending en/of non-ontvangst op gaan vragen en per aangetekende brief genoegdoening gaan eisen. Krijg je dan nog geen goede reactie zijn er ngo zaken als Radar, Kassa, consumentenbond waar je terecht kunt. Die moeite doen zal dnek ik meer opleveren dan hier je gal spuien, al lucht dat natuurlijk wel op.
Het is natuuurlijk onzin om te zeggen dat je een duurdere methoden moet kiezen om je spullen te bezorgen. Ze bieden bepaalde verzendmanieren aan, en dan moeten ze gewoon je spullen afleveren.
Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!
Zal best, maar het is een beetje hetzelfde als je koopt een brood van 50ct wat bedorven is, ga je klagen "ja, dan had u maar die van 1EU moeten kopen"
Ze bieden een product, daar betaal je voor, en dat moet dus aan de verwachting voldoen. Namelijk dat je post aankomt.
Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!
Ik ben het eens met Lennart. AVW doen er helemaal niet toe hier, aangezien die niet boven de wet gaan. En volgens de wet moeten ze gewoon dienstverlening leveren die je redelijkerwijs mag verwachten. Ook een standaard verzending hoor gewoon aan te komen.
Ik vind het ook te gek voor woorden dat blijkbaar zelfs bij pakketten geen echt onderzoek ingesteld wordt. Medewerkers zullen dit ongetwijfeld weten, waardoor die ene rotte appel het nog wat makkelijk heeft. Naast dat het voor ons als klant zuur is, wordt hierdoor ook nog eens het hele imago van TNT en postbezorging in het algemeen geschaadt.
|Gekeken films (WhatIWatch) |
"The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick
Ik heb net even een mail naar Kassa gestuurd, je weet maar nooit wat er uitkomt.
|Gekeken films (WhatIWatch) |
"The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick
Ik houdt dit topic in ieder geval goed in de gaten, tot dus ver zijn er van mij vijf artikelen ontvreemd.
Over de handelswijze van de post ben ik content, de klachtafhandeling verdient inderdaad aandacht van hun kant...
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
lekker boute uitspraak
Een keer van de vele bestellingen een blu ray niet binnengehad(na verstreken termijn doorgegeven aan amazon, binnen twee weken had ik gratis een nieuwe blu ray)
Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
Hometheater:
SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster
Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn
Ik heb zelf ook zelden problemen gehad met TNT, maar over Selectvracht heb ik geen goed woord over, en als iets vanuit het buitenland wordt verstuurd kan het ook al bij de buitenlandse postbedrijven fout gaan.
Via de handel hier op het forum zul je niet snel door de verkoper belazerd worden, maar ik ken voorbeelden genoeg dat er via marktplaats en vage internetberdrijfjes door de verkoper wordt beweerd dat een niet aangekomen zending is verstuurd ( incl. valse track & trace code)maar waarbij later blijkt dat ze helemaal niets hebben verzonden en alle schult op de post schuiven terwijl ze hun zakken vullen.
Al snel wordt bij een niet aangekomen zending gelijk op het schult bij de TNT gelegt, maar je moet wel verder kijken dan je neus lang is.
UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226
"It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large
Kwam dit artikel tegen in de krant vandaag
http://img140.imageshack.us/i/fozjfm...gosmvpsmg.png/
Dus of de postbode meteen altijd de schuldig is?
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
Aankopen boven een bepaald bedrag (bv de BladeRunner koffer, een complete wave Disney Treasures) laat ik altijd per koerier verzenden. Hiervoor moet getekend worden (en je hebt ze binnen 2 dagen binnen).
Tis wel duurder, maar het aankoopbedrag rechtvaardigd dit voor mij.
ik denk dat het WEL te doen is....als ze maar willen. En dat is het probleem.
Kijk, Op de dag dat het pakje (of wat dan ook) naar het sorteercentrum wordt gebracht, weet je toch ook welke chauffeur dat heeft gedaan?
Als je weet wanneer het pakje in een sorteer centrum ligt, dan weet je ook wie er die dag aan het werk is.
Als het pakje op een bepaalde dag wordt bezorgt, dan weet je ook wie die dag de postbode is geweest.
Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)
Die van de Royal Mail zijn toch opgepakt, NADAT er onderzoek is gebeurd? Dus ja, post hier moet dat ook onderzoeken.
En bovendien leveren zij een service, (zij beloven je pakje/brief van punt A naar B te brengen?) Dus kunnen wij ze daar toch ook verantwoordelijk voor houden?
Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)
Gisteren toevallig een pakketje binnengekregen van Play.com, in het bekende kartonnen verpakking maar deze was helemaal geopend geweest en dor iemand met een soort band weer vast gemaakt, vond het wel vreemd maar de blu-ray was nog geseald dus heb er verders maar niets van gemaakt, waarschijnlijk was de titel niet interesant genoeg.
Dat is ook nog geen zekerheid dat je je pakje ontvangt. Hier in België is onlangs iemand van een pakjesdienst opgepakt omdat hij zelf de zendingen aftekende, en zo leek het alsof het pakje geleverd werd. Bij zijn thuis heeft de politie honderden pakjes gevonden die nooit geleverd zijn... :sad:
Zelfde gevaal bij mij. We hebben een uitstekend postbode die zijn werk zeer goed doet. Vorig jaar was hij een week of twee met verlof en toen was er een bestelling aangekomen. De vervanger kwam met een lege doos. Een wagen van de Post had al de pakketten in de ingang van een appartementsgebouw achtergelaten. De vervanger die met de bus gekomen was, is ze daar komen halen. Hij beweert dat iemand in dat gebouw de inhoud had gestolen. Erg niet slim van de Post om pakketjes zo achter te laten zonder toezicht. Ik wou bij de Post een klacht indien maar ze hebben geweigerd. Ten eerste moest ik een klacht bij de politie indien en nadien mocht ik bij hen een klacht indienen, maar zelfs met een klacht wou de Post zijn verantwoordelijkheid niet nemen en zekers niet vergoeden. Volgens de Politie had het geen zin om een klacht in te dienen want ik kon niet beweizen wie het gestolen had.
Bij mij worden de pakketen meestal afgegeven aan de buren als ik niet thuis ben, maar maak het ook regelmatig mee dat ze het gewoon op de grond tegen mn voordeur aanzetten, en vervolgens weer vertrekken.
Nou is er vaak jeugd aan het spelen rondom mn appartement, want ligt aan een speelveld in een jonge wijk, en dr hoeft er maar 1 het op te pakken als ie het ziet liggen en weg is het.
Ik vind het niet normaal dat ze dat zo daar neerzetten, moet niet kunnen.
Bij mij is er altijd post met blu-rays binnengekomen en geen van de posten was opengemaakt dus heb ik nooit problemen mee gehad met tnt.
Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)
Ik heb in korte tijd 3 boxen besteld (begin mei). Na 3 weken nog niet binnen, dus klacht bij play achtergelaten, met de reactie dat ze een vervangende verzending doen. Deze zijn nog steeds niet binnen (22-6). TNT klantenservice gebeld, kunnen alleen actie nemen als er een pakketcode is. Play stuurt per briefpost, dus is er geen code. Ik kon bij TNT wel een klacht achterlaten maar kreeg meteen de opmerking dat ze daar toch niets mee gingen doen. Ik ga nu de schijven maar afbestellen en mij geld terugvragen.
Weet iemand of play ook andere manieren van versturen ondersteund? Normaliter krijg je maar een optie ....
Rein
Wie de tijd niet neemt ... heeft nooit de tijd