Pagina 8 van 35 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 873 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    - Speed 2: Cruise Control
    - Hellraiser 2 - 3
    - Avatar (De serie)
    - The Crow: Alle films (deel 1 is in de Engelse als Japanse versie Interlaced)

    Das ook niet egt veel zeg:razz:

  2. #177

    Standaard

    Cannonballrun, en doe deel 2 dan ook maar

    Voor mij DE klasieker/jeugdsentiment.....
    Samsung 6000 led tv 102cm, Samsung 5.1/dvd/tuner set Ht-Tz225, Playstation 3

  3. #178

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    loft
    de zaak alzheimer
    Ik hoop wel dat Loft uitkomt op Blu-Ray maar tot nu toe heeft België nog geen enkele Vlaamse Blu-Ray film (denk ik)


  5. #180

    Standaard

    Ik hoop het ook, Loft zal dan voor half september zijn.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #181

    Standaard

    De miniserie versie van Das Boot zou een welkome aanvulling zijn. Desnoods met een optie voor verbeterde effecten.
    Niet dat dat laatste absoluut nodig is, maar die scene waarin de kapitein schreeuwend op de toren staat terwijl ze ergens (nauw van Calais geloof ik?) varen ziet er op dvd al uitermate beroerd uit (bluescreen).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik hoop wel dat Loft uitkomt op Blu-Ray maar tot nu toe heeft België nog geen enkele Vlaamse Blu-Ray film (denk ik)
    sm rechter komt dan wel uit op blu ray

  8. #183

    Standaard

    War of the Worlds en Minority Report (nog steeds )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    War of the Worlds en Minority Report (nog steeds )
    Die staan ook hoog op mijn verlanglijstje.

    En ik kijk heel erg uit naar Finding Nemo op Blu...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #185

    Standaard

    Bij mij nog altijd.......de Disney Classics!


  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    sm rechter komt dan wel uit op blu ray
    Ik heb net in de Fnac gezien dat er een Blu-Ray versie van een concert van Natalia:x


  12. #187

    Standaard

    Ik wacht met smart op...
    - Scarface [1983] (liefst inclusief audio-track van 2006 re-release)
    - Jurassic Park (Trilogy)
    - Artificial Intelligence: AI
    - The Terminator (NL versie)
    - The Fifth Element (NL versie)
    Laatst aangepast door HBx2000 : 08-07-2009 om 11:32
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Die staan ook hoog op mijn verlanglijstje.

    En ik kijk heel erg uit naar Finding Nemo op Blu...
    Nemo is kewl indeed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #189

    Standaard

    Ik zou ook erg graag Scarface op blu-ray zien komen.

  15. #190

    Standaard

    Films waar ik reikhalzend naar uitkijk zijn:

    Suspiria. Er is al wel een Italiaanse versie uit, maar dat lijkt dus echt helemaal nergens naar, zelden zo'n travestie gezien. Dus we duimen voor een goede versie.

    A Star is Born (Cukor versie). Deze gaat er zeker komen in de nabije toekomst. Men is bezig met een complete restauratie volgens een of ander nieuw systeem, wat dan weer het beste van het beste zou moeten opleveren. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat, hopelijk geven ze dit keer wel de mogelijkheid om de korte versie te kijken, zonder de toegevoegde geluidsfragmenten met foto's dus.

    Iets van Sternberg. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat, maar geef me iets van Josef! En dan het liefst een van de 6 Paramount films met Marlene Dietrich. Of Anatahan, maar aangezien die nog nooit op DVD verschenen is, lijkt die kans me klein. Maar Sternberg op blu-ray moet de hemel zijn, het formaat lijkt welhaast gemaakt voor zijn stijl.

    Klassieke musicals. Na An American in Paris wil ik meer MGM musicals!
    Singin' in the Rain, The Band Wagon, The Pirate etc. etc. Dat soort kleurrijke dingen.

    Film noirs! De dag dat ik films als Force of Evil, Angel Face, Kiss me Deadly, Gilda, The Postman Always Rings Twice, The Locket, Undercurrent, Out of the Past, Raw Deal en The Reckless Moment in Hi-def kan kijken ben ik een gelukkig mens.

    Hitchcock! North by Northwest is dan gelukkig aangekondigd, maar ik wil Psycho en Vertigo!

    Douglas Sirk. Hmmmmm.....

    En dat is slechts het topje van de ijsberg...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #191

    Standaard

    ^^ Suspiria is helaas niet wat het had moeten worden maar ik heb hem toch maar gekocht omdat ik niet kan wachten. Overigens betreft het gelukkig "maar" een aantal scenes die qua kleur niet om aan te zien zijn maar zeer betreurend is het wel.

    Crystal Plumage is er al maar ik hoop dat alle Argento films t/m Opera snel een waardige Blu-ray release krijgen, hopelijk allemaal met een Engelse audiotrack!

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Crystal Plumage is er al maar ik hoop dat alle Argento films t/m Opera snel een waardige Blu-ray release krijgen, hopelijk allemaal met een Engelse audiotrack!
    Dat zou zeker mooi zijn! Bird With a Crystal Plumage heb ik vorige week gezien en ik was bijzonder onder de indruk van de kwaliteit. Het smaakte zeker naar meer! Kom maar op met Tenebre en Inferno!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #193

    Standaard

    Ik kijk uit naar een BD-uitgave van Shakespeare in love. Het is sowieso een favoriet van me, maar het is ook een film waarvan ik denk dat ie er in HD bijzonder mooi uit kan zien. En da's dan vooral vanwege de kleuren.

  19. #194

    Standaard

    The Incredibles (alles van Pixar eigenlijk)
    Jurrassic Park Trilogy
    The Green Mile
    en voor mijn vriendin......Titanic
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #195

    Standaard

    Ik zou graag legends of the fall wel willen zien verschijnen op blu ray
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  21. #196

    Standaard

    Braveheart en Willow op Regio B met nl-subs.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  22. #197

    Standaard

    B.v.
    Een mooie restauratie van Novecento/1900 met Italiaanse audiotrack en Ned. ondertiteling, Soldaat van Oranje, As Good As It Gets, 4 Alien films, Minority Report, Schindler's List, The Pianist (heb hem wel Am versie op hd-dvd), Kom en zie. Behalve natuurlijk Soldaat van Oranje, allen het liefst Nederlands ondertiteld.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    B.v.
    Een mooie restauratie van Novecento/1900 met Italiaanse audiotrack en Ned. ondertiteling, Soldaat van Oranje, As Good As It Gets, 4 Alien films, Minority Report, Schindler's List, The Pianist (heb hem wel Am versie op hd-dvd), Kom en zie. Behalve natuurlijk Soldaat van Oranje, allen het liefst Nederlands ondertiteld.
    http://www.play.com/Search.aspx?sear...&go.x=0&go.y=0
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  24. #199

    Standaard

    scarface!
    weet iemand wanneer die op Blu-ray komt?

  25. #200

    Standaard

    Ik zou de Nederlandse film Karakter wel op Blu-Ray willen hebben, zou die ooit op BD uitkomen?

Pagina 8 van 35 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •