Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 424 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    The Wire (S5) David Simon, 2008
    Aan al het goede komt een einde, zo ook aan The Wire. Ook dit vijfde seizoen was weer erg sterk met een interessant thema. De laatste aflevering past ook goed bij de hele serie. Nu maar op zoek naar een nieuwe serie die dit gat op moet gaan vullen. 9.0
    Probeer deze serie eens. Echt heel erg goed.

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/49494...1/Product.html

  2. #377

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de eerste versie van seizoen 5. dit om mijn collectie compleet te maken. zie hier onder.



    ik ben dus niet op zoek naar de budget HBO verpakking dvd.

    bij voorbaat dank

  3. #378

    Standaard

    Besloten om na BSG The wire te gaan kijken, eerst ff seizoen 1 verkrijgen, eens zien of ik het wat vind! klopt het dat er 5 seizoenen zijn en dat er geen 6e komt?

  4. #379

    Standaard

    Klopt, de serie is inmiddels (helaas) afgerond.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #380

    Standaard

    Vanavond het laatste seizoen afgerond. The wire was echt een serie om niet snel te vergeten. Mss binnen een paar jaar nog eens bekijken. Echt genoten van deze.

    Aanrader!

  6. #381

    Standaard

    Heb vorige week S4 in een 4 dagen tijd gekeken.

    Wilde met S5 nog even wachten (te snel kijken is zo zonde), maar ben er gisterenavond toch mee begonnen....

  7. #382

    Standaard

    De volkskrant heeft de verzamelbox van deze serie momenteel in de aanbieding voor 99,95 euro, een mooie aanbieding volgens mij
    Who buys DVD's anyway? :)

  8. #383

    Standaard

    Deze serie ook maar eens uppen. Naar aanleiding van de vrijwel unaniem positieve geluiden heb ik afgelopen maand de complete serie - box aangeschaft, en Seizoen 1 zit er inmiddels alweer op.

    Damn, wat een gave serie. Geweldig geschreven, geweldig gespeeld, geweldig grauw vormgegeven. Na de eerste twee of drie afleveringen zat ik er helemaal in. Dit is nog eens multidimensionaal tv-drama waar de kijker een beetje bij wordt uitgedaagd. Hiermee vergeleken is Prison Break een MacDonald's-hapje.

    Mensen die nog op zoek zijn naar een goede serie om op te pikken, en nog niet bekend zijn met deze...

    Ga voor The Wire!!
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Deze serie ook maar eens uppen. Naar aanleiding van de vrijwel unaniem positieve geluiden heb ik afgelopen maand de complete serie - box aangeschaft, en Seizoen 1 zit er inmiddels alweer op.

    Damn, wat een gave serie. Geweldig geschreven, geweldig gespeeld, geweldig grauw vormgegeven. Na de eerste twee of drie afleveringen zat ik er helemaal in. Dit is nog eens multidimensionaal tv-drama waar de kijker een beetje bij wordt uitgedaagd. Hiermee vergeleken is Prison Break een MacDonald's-hapje.

    Mensen die nog op zoek zijn naar een goede serie om op te pikken, en nog niet bekend zijn met deze...

    Ga voor The Wire!!
    het nadeel is dan weer dat, na het bekijken van The Wire, al de rest opeens niet meer zo leuk is :sad:

  10. #385

    Standaard

    The Wire - seizoen 1



    Het is al vrij snel duidelijk dat The Wire niet zomaar de eerste de beste politieserie is, maar een zeer intelligente en knap geschreven serie waar het meer draait om de werking van individuen binnen systemen en om persoonlijke en politieke machtsspelletjes, dan om de actie. Hoewel dat laatste ook zeker niet ontbreekt. De zogenaamde 'war on drugs' wordt van alle kanten belicht, zonder daarbij het kleine persoonlijke drama uit het oog te verliezen. Zeer knap gedaan.

    Wat ben ik daarom blij de complete serie aangeschaft te hebben! In slechts twee dagen tijd heb ik het hele eerste seizoen bekeken. En dat zegt in mijn geval wel iets, want ik ben geen volger van tv-series. The Wire wist me echter vanaf de 1e minuut te pakken en heeft me daarna niet meer losgelaten. Verslavend gewoon!

    Op naar seizoen 2...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #386

    Standaard

    Ik vind The Wire 1 van de aller beste series ooit. Over het algemeen ben ik niet echt een serie liefhebber. Slechts enkele series kunnen me boeien. In mijn geval zijn dat Lost, 24, Prison break, Sopranos, Oz, King of queens. Series van oudere tijden die ik goed en/of leuk vond Married with children, Twin peaks, X-files, Cosby show, BG, V.
    Ik ben alleen nog benieuwd naar The shield. Is die de moeite waard?? komt het een beetje in de buurt van de kwaliteit van The Wire?? Of heeft iemand nog een aanrader.. Heb dexter geprobeerd maar dat vond ik niks.

  12. #387

    Standaard

    Ook ik wil deze serie graag gaan volgen maar weet er iemand of er iets bekend is van een blu-ray release? en of die er uberhaupt komt anders wacht ik daar liever op.

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nutterd Bekijk bericht
    Ook ik wil deze serie graag gaan volgen maar weet er iemand of er iets bekend is van een blu-ray release? en of die er uberhaupt komt anders wacht ik daar liever op.
    Voor zover ik weet is er niks bekend over een Blu-ray uitgave. De serie is ook in SD en niet in HD opgenomen. Dit schijnt een bewuste keuze te zijn geweest. Ik zou er dus niet op wachten als ik jou was.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Voor zover ik weet is er niks bekend over een Blu-ray uitgave. De serie is ook in SD en niet in HD opgenomen. Dit schijnt een bewuste keuze te zijn geweest. Ik zou er dus niet op wachten als ik jou was.
    Thanks voor de snelle reactie...dan binnenkort maar eens de dvd box bestellen..

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nutterd Bekijk bericht
    Thanks voor de snelle reactie...dan binnenkort maar eens de dvd box bestellen..
    Ik weet niet waar je hem van plan bent te bestellen, ik heb hem het laatst besteld via Amazon.co.uk, hij is 55£ daar voor s1-5, alle seizoenen hebben NL subs.

    Ben wel nog niet begonnen met kijken, ben met The Shield bezig atm, had deze er ook bij besteld en is ook zeer de moeite.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  16. #391

    Standaard

    The Wire - seizoen 2

    Het tweede seizoen zit er helaas ook alweer ook op...wederom uitstekend! Ik houd erg van het brede spectrum en het realistische tintje dat aan de hele serie is gegeven. Ik ken geen andere serie in dit genre waar zoveel kwaliteit vanaf druipt en snap daarom werkelijk niet waarom deze serie geen aandacht heeft gehad hier. Of heb ik iets gemist?

    9.0/10
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #392

    Standaard

    Ik heb, op de laatste aflevering na, alles gezien. Ongelooflijk goede serie.

  18. #393

    Standaard

    Ben nu op de helft van seizoen 4. Echt een geweldige serie alleen blijf ik het eerste seizoen het minste vinden.

    Ik blijf het jammer vinden dat de serie niet in breedbeeld te zien is

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    The Wire - seizoen 2

    Het tweede seizoen zit er helaas ook alweer ook op...wederom uitstekend! Ik houd erg van het brede spectrum en het realistische tintje dat aan de hele serie is gegeven. Ik ken geen andere serie in dit genre waar zoveel kwaliteit vanaf druipt en snap daarom werkelijk niet waarom deze serie geen aandacht heeft gehad hier. Of heb ik iets gemist?

    9.0/10
    2 keer compleet gezien. 1 van de beste series ooit.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    2 keer compleet gezien. 1 van de beste series ooit.
    Neen, beste serie ooit! Vorige week maar weer eens opnieuw begonnen (3e keer inmiddels).
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  21. #396

    Standaard

    Naast de fenomenale casting en het nagenoeg onovertroffen natuurlijke acteerwerk, zijn de verhaallijnen diepgaand en realistisch zoals je ze nagenoeg nergens ziet. Ieder seizoen heeft men uitgetrokken om een ander facet van de stad Baltimore te laten zien. Van de kant van de gangsters, naar de havens, de politiek, het schoolsysteem en het journaille: alles wordt erg sterk weer gegeven. Enige nadeeltje dat ik me zo snel kan bedenken is dat het wellicht nog beter zou zijn geweest als je wat meer dan één seizoen een kijkje had gekregen in de havens en het journaille, maar het is voor mij ook erg begrijpelijk dat dit niet gebeurd is doordat het simpelweg minder aantrekkelijk is.

    Al met al naar mijn mening de beste serie die ik heb gezien.

  22. #397

    Standaard

    Het derde seizoen zit er ook alweer op voor mij Niet het sterkste seizoen in mijn ogen, maar nog altijd sterk. De lat van seizoen 1 en 2 ligt immers erg hoog. Vooral het laatste kwartier, het afrondende gedeelte van de laatste aflevering had ik wat bedenkingen bij; de muziek en de iets sentimentelere toonzetting op het einde vond ik een misser. Maar nogmaals, dit doet verder weinig af aan een verder uitstekend seizoen. Op naar numero 4...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #398

    Standaard

    Weet iemand of er plannen zijn deze serie op bluray uit te brengen?

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Enige nadeeltje dat ik me zo snel kan bedenken is
    Sublieme serie, dan is geen twijfel over.Heb alleen een piepklein minpuntje. Tis zo dat ze vanaf seizoen 2 de begin tune verneukt hebben. Die van seizoen 1 is imo veruit de beste.

  25. #400

    Standaard

    Fan-tas-ti-sche serie. Ik heb net serie 1 uitgezien en ben vreselijk verslaafd. Nog 4 te gaan, super. David Simon laatst op tv in een interview gezien door Raoul Heertjes.
    Heertjes is top..maar Simon m'n held.

Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •