De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: dvd op versterker

  1. #1

    Standaard dvd op versterker

    dag

    ik heb mijn dvd-speler op mijn versterker aangesloten. Ik wil nu het volume dat de dvd-speler aan de versterker geeft naar beneden hebben om te voorkomen dat mijn versterker opblaast. Als ik set-up gebruik kom ik een heel end maar ik kan niks vinden in het set-up menu waarmee ik het volume dat de dvd-speler naar de versterker zendt kan dimmen. Het gaat om een Aristona ADV436.

    Hendrik Langhout

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langhout2 Bekijk bericht
    dag

    ik heb mijn dvd-speler op mijn versterker aangesloten. Ik wil nu het volume dat de dvd-speler aan de versterker geeft naar beneden hebben om te voorkomen dat mijn versterker opblaast. Als ik set-up gebruik kom ik een heel end maar ik kan niks vinden in het set-up menu waarmee ik het volume dat de dvd-speler naar de versterker zendt kan dimmen. Het gaat om een Aristona ADV436.

    Hendrik Langhout
    Ik heb er nog nooit van gehoord dat een dvd-speler een versterker op kan blazen.
    Die dvdspeler is maar een gewone standalone dvdspeler zonder ingebouwde versterker (geen all in one hometheaterset). Hij geeft dus zelf helemaal geen geluid af. Dan kun je je versterker toch ook niet opblazen?

  3. #3

    Standaard

    Een dvdspeler (standalone) is te vergelijken met een CDspeler en kan dus niet je versterker opblazen.

  4. #4

    Standaard

    Jongens jongens, wat hij bedoelt is dat hij het ingangssignaal wil verzwakken om zodoende het maximum in te stellen.

    Je heb wel degelijk dvd spelers waar je het volume op kunt regelen (heb er zelf een op de slaapkamer, en NEE dat is geen all in one homecinema, maar een stand alone dvd speler), Zet ik de balk van het volume op 0 kan ik doen op m'n tv wat ik wil, maar geluid komt er niet meer uit.

    Het zit bijna altijd op digitale tv ontvangers, DAT is wat hij bedoelt

    De wat betere dvdspelers hebben echter zover ik weet geen volumeregeling.

    Zit het niet op de AB, zal het ook wel niet kunnen met die dvd speler.

    Grt Roger.

    ps. Maar het op deze manier oplossen heeft weinig zin, het is er ook niet voor bedoelt. Je bent toch wel in staat om de volumeregeling in de gaten te houden, of je moet de kids ermee in de weer laten dat weet ik natuurlijk niet.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 23-08-2009 om 17:32
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •