De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic DMR-EH59 opnames laat breedbeeld met balken zien

    Beste mensen,

    Ik heb sinds een week de DVD hardiskrecorde van panasonic. Hij is aangesloten door de zaak waar ik hem hem gekocht. Via een scart en een HDMI kabeltje van recorder naar Samsung LCD TV en een scart van digitale ontvanger naar de harddiskrecorder.

    Ik ben er echter niet tevreden over. Ik heb alles al geprobeert in instellingen maar het lukt mij niet om via de DVD opgenomen 16:9 breedbeelduitzendingen over het gehele scherm te krijgen. Ik zie nu dus zwarte balken boven en onder. Zeer irritant. Ik heb ook al een tip op internet gelezen om dan de HDMI videoformaat optie op 576/480p te zetten maar niets werkt. Ik heb al dat hele rijtje gehad. verder staat TV aspext op 16:9 dus ook goed. ik kan het dus niet vinden. Heb gebeld naar de zaak waar ik hem vandaan heb, een goede TV zaak, en daar zeiden ze dat het niet anders kon. Als dat zo is is dat slecht want ik wil gewoon de beeld hetzelfde hebben als ik opneem van de TV. Dus gewoon breedbeeluitzeningen over het hele beeld. Ik heb m.i alle opties bij setup gehad maar niets werkt.

    Is het echt zo dat er niets meer aan gedaan kan worden of moet er wat anders ingestelt worden wat ik over het hoofd zie? Wie kan mij alsjeblieft helpen?

    Vriendelijke groeten,
    Marloes
    Laatst aangepast door marloesloes : 05-09-2009 om 07:29

  2. #2

    Standaard

    Heb je de zoom instellingen van de TV al geprobeerd?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •