Ben gisteren beziggeweest om mijn nieuwe Pioneer SC-LX71 aan te sluiten als uitbreiding op mijn bestaande installatie. Mijn set-up is nu een Pioneer BDP-LX71, Pioneer PDP-LX5090, de SC-LX71 en een UPC (Philips) HDTV Mediabox. BDP en UPC HDTV wil ik via HDMI op de SC-LX71 aansluiten en zowel beeld als geluid over transporteren. De PDP-LX5090 is op de HDMI out van de SC-LX71 aangesloten. Het is me gelukt om de Blu-Ray speler werkend te krijgen op deze wijze. De UPC mediabox geeft echter beeld noch geluid als deze via de SC-LX71 loopt. Als ik de mediabox met HDMI rechtstreeks op de PDP-LX5090 aansluit heb ik wel beeld. Wat kan dit zijn? Ik heb al een andere HDMI kabel gebruikt, de mediabox op een andere HMDI ingang van de receiver aangesloten, de verschillende HDMI instellingen in de Mediabox (720p, 1080i en Auto) getest maar niets werkt Om het nog gekker te maken, als ik de LX5090 op een andere HDMI ingang schakelde dan die waar de receiver op zat kreeg ik plots wel geluid via de receiver:wallbash: