De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd speler met asf/wmv afspeelfunctie.

    Beste allemaal, ik ben op zoek naar een dvd speler die ook asf/wmv file's afspeelt.

    Ik heb jaren geleden een heel goedkoope dvd speler gehad die echt alles afspeelde maar zou helaas niet meer weten welk merk dat was, dvd speler is helaaas overleden dus ik zoek een nieuwe met dus de functe van asf/wmv afspelen.

    Ik heb al gezocht op kieskeurig.nl maar kon niet iets vinden, zijn er mensen die een tip hebben?

    Ik heb nu een nieuwe dvd speler maar die speelt slechts enkele avi files af zeg maar zo'n 40 oprocent en de rest werkt niet , mp3 werkt wel maar daar heb ik helaas niks aan want ik wil mijn oude asf/wms files kunnen afspelen.

    Alvast bedankt!.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum BBD.

    Dit is typisch een soort vraag waarvoor bij medicijnen de volgende waarschuwing wordt gegeven:

    "Lees voor het gebruik eerst de bijsluiter!"

    In dit geval bedoel ik er mee dat de kans groot is dat je geen antwoord krijgt vanwege de termen die in de vraag gebruikt zijn. Er zijn overigens genoeg antwoorden op deze vraag te vinden als je zelf zoekt op dit forum.

    Een goede voorbereiding is dus nog steeds het halve werk.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Blokker spelertjes slikken gewoonlijk alles.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #4

    Standaard

    blokker, kruidvat, aldi, lidl en dergelijke winkels hebben vaak spelers die regiovrij zijn en werkelijk alles vreten wat je erin stopt.

  5. #5

    Standaard

    Dank voor de reacties , kreeg gisteren ook van iemand een tip om bij de blokker te kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •