Pagina 40 van 54 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1331 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik hoor iedereen maar praten over het lawaai van de PS3. Ik heb er totaal geen last van. Tenzij ik tijdens het film kijken hiermee en dde klep van mijn kast dicht heb. Hij kan dan zijn warmte niet kwijt. Maar verder echt geen last. Ik zit er 3 meter vanaf. Ik weet niet of dat helpt. Ik heb hem nog geen jaar.
    Je hoeft er geen last van te hebben, maar helaas is de PS3 nu eenmaal te horen. Heb zelf een externe HDD die 3 a 4x zoveel geluid maakt als de PS3, als het dan wat later werd zette ik de bestanden die ik wilde bekijken even op de PS3 omdat die in vergelijking met die HDD gewoon heel erg stil was. Als je daarna een standalone krijgt die echt muistil is, dan weet je wat we bedoelen.

    Houd de klep van je kast maar open en laat de PS3 zodoende maar niet te warm worden, komt de levensduur zeker ten goede. Mocht je soms vloerbedekking of een andere stofmaker in huis hebben, dan zou ik de PS3 zeker af en toe even aan de stofzuiger laten ruiken, hij trok bij mij best wel stof aan, maar hij stond toen vrij laag bij de vloerbedekking en ons lieve huisdier kan ook best verharen.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hoeft er geen last van te hebben, maar helaas is de PS3 nu eenmaal te horen. Heb zelf een externe HDD die 3 a 4x zoveel geluid maakt als de PS3, als het dan wat later werd zette ik de bestanden die ik wilde bekijken even op de PS3 omdat die in vergelijking met die HDD gewoon heel erg stil was. Als je daarna een standalone krijgt die echt muistil is, dan weet je wat we bedoelen.

    Houd de klep van je kast maar open en laat de PS3 zodoende maar niet te warm worden, komt de levensduur zeker ten goede. Mocht je soms vloerbedekking of een andere stofmaker in huis hebben, dan zou ik de PS3 zeker af en toe even aan de stofzuiger laten ruiken, hij trok bij mij best wel stof aan, maar hij stond toen vrij laag bij de vloerbedekking en ons lieve huisdier kan ook best verharen.
    Dat kan zo zijn ja. Dan houd ik het maar op: wat ik niet heb mis ik niet
    Zover maak ik me er niet druk over. Echt nog geen last van.
    Hij staat bij mij zo'n 40cm boven de grond en we hebben plavuizen. Geen huisdier, dus behalve het dwarrelende stof geen extra door de aantrekking van het apparaat.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #978

    Standaard

    Het is onzin je oude te vervangen voor deze om het geluid dat is zeker waar, ik had een 60GB eerste generatie. Ik heb half jaar geleden de oude verkocht omdat ik nou eenmaal graag het nieuwste heb en toen was ie nog wat waard 600,- met 10spellen verkocht moet je nou eens proberen

    Hoe dan ook ben er blij mee en vind hem weer wat nicer!

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Het is onzin je oude te vervangen voor deze om het geluid dat is zeker waar, ik had een 60GB eerste generatie. Ik heb half jaar geleden de oude verkocht omdat ik nou eenmaal graag het nieuwste heb en toen was ie nog wat waard 600,- met 10spellen verkocht moet je nou eens proberen

    Hoe dan ook ben er blij mee en vind hem weer wat nicer!
    Neu, om nou een nieuwe te kopen vanwege de looks....
    Helaas nog geen geldboompje. Iemand een stekkie over?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #980

    Standaard

    Er is toch niet veel verschil of het geluid nu gaat via bitstream of PCM, is waarschijnlijk zelfs niet hoorbaar. Ik ga m'n PS3 niet vervangen gewoon omdat ik juiste naam zou hebben op m'n receiver, vind ik beetje gek xD
    BD (1243) What i Watch

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Neu, om nou een nieuwe te kopen vanwege de looks....
    Helaas nog geen geldboompje. Iemand een stekkie over?
    Wie zegt dan dat ik de oude had? Ik heb die van mij ruim een half jaar geleden al verkocht toen ie nog wat waard was. En het heeft niks met geldbomen te maken maar met compromis .....

    Hoe dan ook het is zeker een beter apparaat geworden wat mij betreft,

    En ja gek voor jou/jullie ik vind het niet gek als echte liefhebber van audio/video etc....... iedereen is anders, ik vind het gek dat jij/jullie dat niet snappen op een forum als dit.

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Hoe dan ook het is zeker een beter apparaat geworden wat mij betreft,
    Beter?
    - geen 2 extra usb slots
    - geen cardreader
    - geen SACD
    - geen PS2 BC
    - geen OtherOS

    Mwa, kan dan toch echt niet zeggen datie beter is geworden.... IMHO mogen ze het niet eens meer PS3 noemen, want het is niet meer het apparaat dat ze eerst op de markt hebben gebracht..

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Wie zegt dan dat ik de oude had? Ik heb die van mij ruim een half jaar geleden al verkocht toen ie nog wat waard was. En het heeft niks met geldbomen te maken maar met compromis .....

    Hoe dan ook het is zeker een beter apparaat geworden wat mij betreft,

    En ja gek voor jou/jullie ik vind het niet gek als echte liefhebber van audio/video etc....... iedereen is anders, ik vind het gek dat jij/jullie dat niet snappen op een forum als dit.

    Hohohoho, sorry als ik mijzelf verkeerd verwoord heb, maar ik bedoelde dit meer als een mening van mij aan mij. Zeg maar hardop denken.
    Ik vind het geweldig dat je dit doet omdat hij voor jou meer bied en je je oude idd goed hebt kunnen verkopen.
    Je kan je geld maar 1x uitgeven en dan doe je dat goed. Ik heb het net gedaan aan iets heel anders, dus vandaar verzoek om een geldboom. Was geen " aanval" op jou of iemand anders. Excuses als het zo over kwam
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Beter?
    - geen 2 extra usb slots
    - geen cardreader
    - geen SACD
    - geen PS2 BC
    - geen OtherOS

    Mwa, kan dan toch echt niet zeggen datie beter is geworden.... IMHO mogen ze het niet eens meer PS3 noemen, want het is niet meer het apparaat dat ze eerst op de markt hebben gebracht..


    Tja dingen die ik toch echt niet mis..... (om maar weer eens aan te geven dat iedereen een eigen mening heeft)
    Laatst aangepast door PorscheHD : 01-09-2009 om 12:56

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Je kan je geld maar 1x uitgeven en dan doe je dat goed. Ik heb het net gedaan aan iets heel anders, dus vandaar verzoek om een geldboom.
    HHmmm, als je een stekkie vind, doe mij dan ook maar een stukkie, zal hem met liefde opkweken zodat ie dan maar veel vrucht mag dragen. Er zullen wel meer mensen zijn die in hun huis een mooie investering hebben gedaan, die begrijpen wel wat we bedoelen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #986

    Standaard

    heb ook 80 GB maar die van mij hoor je zeker; staat redelijk vrij, kamertemperatuur is rond de 26°C....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Nou, mijn 80GB versie staat nog geen meter van mijn kop af (open bovenop een tvmeubel), en bij filmkijken (ook de stille momenten) hoor ik em niet/amper.. Ik hoor mijn kleurenwiel van mijn beamer (optoma H79) beduidend beter (zeker omdat BD's bijna altijd 60Hz zijn, ofwel kleurenwiel gaat dan nog wat harder draaien)..
    En op bluray.com staat dat de PS3 slim (in iedergeval het exemplaar dat ze testte) na enige tijd in gebruik bij films bijna net zoveel geluid maakt als de 60GB classic (US)..
    Dus ik weet niet welke versie jij eerst had, maar de 80GB is in iedergeval retestil....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb ook 80 GB maar die van mij hoor je zeker; staat redelijk vrij, kamertemperatuur is rond de 26°C....
    Als mijjn vrouw dat flikt.....:wink:
    Dat is toch niet om uit te houden? In de winter mag het van mij niet warmer in huis zijn dan 21-22 graden hoor. Anders loop ik zelfs in de winter in t-shirt en korte broek.....

    Maargoed, ontopic: ik vind mijn 80gb tav wat iedereen die hier zegt ook enorm stil
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Er is toch niet veel verschil of het geluid nu gaat via bitstream of PCM, is waarschijnlijk zelfs niet hoorbaar. Ik ga m'n PS3 niet vervangen gewoon omdat ik juiste naam zou hebben op m'n receiver, vind ik beetje gek xD
    Dat zou zo horen/moeten te zijn, in de praktijk met de oude PS3 en zijn eigenlijk wat verouderde HDMI uitgang(daarom kan hij ook geen bitstream van de HD formaten aan) is er wel verschil. Ik vond het heel moeilijk om te zeggen of ik de core via optisch of het PCM via de HDMI nu beter of slechter vond. Bij BR films die wel een knappe core meegeven vond ik zelf het geluid via optisch beter klinken dan via PCM over de HDMI, bij de PS3 vind ik de PCM wat dynamiek missen, vraag me niet hoe het kan, maar zo heb ik het ervaren.

    PS3 vervangen voor een muisstille standalone, met nog wat voordelen boven de PS3 als je er alleen blu ray mee speelt en geen spellen.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Als mijjn vrouw dat flikt.....:wink:
    Dat is toch niet om uit te houden? In de winter mag het van mij niet warmer in huis zijn dan 21-22 graden hoor. Anders loop ik zelfs in de winter in t-shirt en korte broek.....

    Maargoed, ontopic: ik vind mijn 80gb tav wat iedereen die hier zegt ook enorm stil

    huis is te goed geisoleerd: zet 's avonds balkon deur open, buiten is het 18 graden en temperatuur binnen loopt op.... heb geloof ik al 3 jaar de verwarming niet meer aangehad

    heb ook een Toshiba XE1 en die hoor ik ook puffen.. mag van mij snel kouder worden
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #990

    Standaard

    Hebben mensen de PS3 slim en zo ja hoe bevalt deze als Blue Ray speler?

  16. #991

    Standaard

    Daar ben ik ook benieuwd naar, want ik zit er aan te denken om mijn Sony BDP-S550 te vervangen voor een PS3 slim...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #992

  18. #993

    Standaard

    Hmm het voordeel wat de eerste generatie PS3 had tegenover de standalones is eigenlijk ver verdwenen nu de laadtijden wat langzamer zijn geworden...

    Dan houd ik het maar bij mij standalone denk ik...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #994

    Standaard

    Het enige probleem die ik heb met mijn PS3 is dat het ding ontzettend veel lawaai maakt en enorm warm word. Maar om dat te verhelpen is het me niet nog eens €300 waard.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #995

    Standaard

    Ik heb de Slim nu en meerdere films op gekeken en hij doet perfect wat ie moet doen nu, en maakt zeker niet veel lawaai.

    Ik had een Pioneer 51FD en vind toch wel beter en vooral veel sneller werken! En altijd perfect up to date. Kwa geluid en beeld geen verschil.

  21. #996

    Standaard PS3 en upscalen

    Heb vandaag een PS3 i.c.m. een HDMI kabel uitgeprobeerd. Bij het opstarten van een DVD kreeg ik eerst in beeld 1080-1920 pixels 60 hz.
    Dit veranderde daarna in 768 -1366 pixels. Met als resultaat, dat ik een zelfde matige weergave had van mijn DVD's, als in de DVD speler, zonder HDMI aansluiting.
    Kan ik op de PS3 nog iets handmatig aanpassen? Bijv dat hij in de modus 1089-1920 blijft staan, om mogelijk een wat betere beeldweergave te krijgen van de af te spelen DVD.

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jank Bekijk bericht
    Heb vandaag een PS3 i.c.m. een HDMI kabel uitgeprobeerd. Bij het opstarten van een DVD kreeg ik eerst in beeld 1080-1920 pixels 60 hz.
    Dit veranderde daarna in 768 -1366 pixels. Met als resultaat, dat ik een zelfde matige weergave had van mijn DVD's, als in de DVD speler, zonder HDMI aansluiting.
    Kan ik op de PS3 nog iets handmatig aanpassen? Bijv dat hij in de modus 1089-1920 blijft staan, om mogelijk een wat betere beeldweergave te krijgen van de af te spelen DVD.
    Er is een hele topic die gaat over de PS3 en al zijn mogelijkheden

    Ja, je kan handmatig allerlei aanpassingen maken in de setup van de PS3, voor zowel beeld als geluid. De PS3 is zeer uitgebreid met zijn instellingsmogelijkheden, er is een online gebruiksaanwijzing
    Have fun and enjoy your collection

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Ik heb de Slim nu en meerdere films op gekeken en hij doet perfect wat ie moet doen nu, en maakt zeker niet veel lawaai.

    Ik had een Pioneer 51FD en vind toch wel beter en vooral veel sneller werken! En altijd perfect up to date. Kwa geluid en beeld geen verschil.
    Zit te twijfelen om mijn stand alone in te "ruilen" tegen een PS3, zeker omdat de PS3 ook nog eens als media server ingesteld kan worden.

    Is de lawaai merkbaar harder dan jou stand alone Pioneer? Mijn Panasonic hoor ik namelijk totaal niet.. (kan ook door het volume niveau komen )


  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jank Bekijk bericht
    Bij het opstarten van een DVD kreeg ik eerst in beeld 1080-1920 pixels 60 hz.
    Dit veranderde daarna in 768 -1366 pixels. Met als resultaat, dat ik een zelfde matige weergave had van mijn DVD's, als in de DVD speler, zonder HDMI aansluiting.
    Misschien een domme vraag, maar was het een DVD-R(W)? want mij viel op (sinds firmware 3.0, in iedergeval daar zag ik het voor het eerst) dat in het menu ergens iets bijstond dat deze niet geupscaled zouden worden. Als dit werkelijk zo is (dat de betreffende discs niet geupscaled worden), is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden.
    Kan me in iedergeval niet herinneren dat die melding voor FW3 ook aanwezig was, maar ik kan uberhaupt weinig zeggen over DVD icm PS3 aangezien ik nog altijd gewoon mijn Oppo gebruik voor dvd's afspelen en de PS3 alleen voor blurays..

  25. #1000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag, maar was het een DVD-R(W)? want mij viel op (sinds firmware 3.0, in iedergeval daar zag ik het voor het eerst) dat in het menu ergens iets bijstond dat deze niet geupscaled zouden worden. Als dit werkelijk zo is (dat de betreffende discs niet geupscaled worden), is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden.
    Kan me in iedergeval niet herinneren dat die melding voor FW3 ook aanwezig was, maar ik kan uberhaupt weinig zeggen over DVD icm PS3 aangezien ik nog altijd gewoon mijn Oppo gebruik voor dvd's afspelen en de PS3 alleen voor blurays..
    Als dit werkelijk waar is, dan hoef ik geen PS3 meer.. Kan me niet voorstellen dat het zo is.


Pagina 40 van 54 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •