Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    maar topic-loos is hij zeker niet.
    ... wanneer een thread over alle topics tegelijk gaat, is het in mijn ogen ook waardeloos... geen doorkomen aan...
    De film, de akteurs, de bloopers, de sfx, de DVD, de fouten op de DVD, de eastereggs, links op het internet... ofwel... door de bomen het bos niet meer zien...

    Ben ik nu zelf nog wel on-topic? Ik vind van wel, want al met al kun je die mega-threads ook beschouwen als een parodie...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    ... wanneer een thread over alle topics tegelijk gaat, is het in mijn ogen ook waardeloos... geen doorkomen aan...
    De film, de akteurs, de bloopers, de sfx, de DVD, de fouten op de DVD, de eastereggs, links op het internet... ofwel... door de bomen het bos niet meer zien...
    Maar daar is het filmdiscussie subforum dus voor ontworpen, om over de film te discusseren. Maar het is wel erg groot geworden moet ik toegeven. Ik vind dat niet erg.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar daar is het filmdiscussie subforum dus voor ontworpen, om over de film te discusseren. Maar het is wel erg groot geworden moet ik toegeven.
    En er worden de laatste tijd nog wel eens wat zijsprongetjes gemaakt naar reisverslagen e.d. Het is nu meer een OH-thread die zijdelings nog iets met LOTR te maken heeft. Maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn om zo'n 16 nieuwe threads* over LOTR te openen ('Wie heeft hem al?' 'Ik heb hem al' 'Geluid deugt niet' 'Zitten de beeldjes erbij' 'Wat mag het kosten') die ook in één thread behandeld kunnen worden.
    Maar goed, we gaan geen moderator tegenspreken, dus Alex, leef je uit!

    *Volgens de zoekfunctie 16 titels met LOTR alleen al de afgelopen maand actief in het algemene gedeelte en in het dvd-software gedeelte. Het price-watch-gedeelte is hier nog niet meegeteld.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    En er worden de laatste tijd nog wel eens wat zijsprongetjes gemaakt naar reisverslagen e.d. Het is nu meer een OH-thread die zijdelings nog iets met LOTR te maken heeft.
    Heb je helemaal gelijk in en ik hoop niet dat het erger wordt. Zolang het maar met LOTR te maken heeft, vind ik het best.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    ... wanneer een thread over alle topics tegelijk gaat, is het in mijn ogen ook waardeloos... geen doorkomen aan...
    De film, de akteurs, de bloopers, de sfx, de DVD, de fouten op de DVD, de eastereggs, links op het internet... ofwel... door de bomen het bos niet meer zien...
    Waar ligt het omslagpunt waarop een dubbele thread wordt gesloten? Als er al een andere thread is die te lang is om door te nemen? Hoe lang?

  7. #32

    Standaard

    Sorry Alex vd B....voor mijn poging om de LOTR-threadexplosie tegen te werken door alles in 1 thread proberen te houden.

    Ik stoor me alleen dat er een enkele crewmemeber ook aan meewerkt

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Sorry Alex vd B....voor mijn poging om de LOTR-threadexplosie tegen te werken door alles in 1 thread proberen te houden.
    Ja precies! Het is ook nooit goed!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ja precies! Het is ook nooit goed!
    Kijk nou, hoi Marika, zat net op de OH-thread te beweren dat je onvindbaar was. Kom jij opeens weer vandaan???

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Kijk nou, hoi Marika, zat net op de OH-thread te beweren dat je onvindbaar was. Kom jij opeens weer vandaan???
    Dat zegt ze toch? Als je LOTR roept...komt Marika

  11. #36

    Standaard

    Knibbel knabbel LOTHR wie komt er in mijn huisje!!!!!!
    Ben beneiuwd Luther of ze dus komt!!!!!
    Is ze gevoelig voor een perfecte rijm, want dat liep gewoon niet echt lekker. Tegen Sinterklaastijd raak ik altijd uitgeput terzake.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Knibbel knabbel LOTHR wie komt er in mijn huisje!!!!!!
    Lord Of The Huh Rings? Nou ja bijna goed, daar ben ik dus weer!!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •