Pagina 193 van 208 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.801 tot 4.825 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4801

    Standaard

    Uncharted 2 verzonden

  2. #4802

    Standaard

    hm worden komende tijd veel uncharted berichten en flashpoint
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #4803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm worden komende tijd veel uncharted berichten en flashpoint

    Ach ja, straks komt MW2 uit en daar zullen ook wel de nodige berichten op het forum gegooid worden
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  4. #4804

    Standaard

    Ik moet volgens mij de eerste nog tegenkomen die ook maar 1 puntje van kritiek levert op Uncharted 2: Among Thieves. Het schijnt echt een klasbak te zijn als ik dat allemaal zo lees. Probleem is echt dat ik de demo 3 keer niks vond. Gears of War speelt vloeiender en het richtsysteem is wat mij betreft niet al te best. Ik heb minstens 20 keer dwars door tegenstanders geschoten zonder dat ze geraakt werden. Misschien toch maar een Drake's Fortune kopen/lenen zodat ik een beetje in het verhaal kom.

  5. #4805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik moet volgens mij de eerste nog tegenkomen die ook maar 1 puntje van kritiek levert op Uncharted 2: Among Thieves. Het schijnt echt een klasbak te zijn als ik dat allemaal zo lees. Probleem is echt dat ik de demo 3 keer niks vond. Gears of War speelt vloeiender en het richtsysteem is wat mij betreft niet al te best. Ik heb minstens 20 keer dwars door tegenstanders geschoten zonder dat ze geraakt werden. Misschien toch maar een Drake's Fortune kopen/lenen zodat ik een beetje in het verhaal kom.
    Hoewel ik de mp erg goed in elkaar vind steken draait Uncharted natuurlijk nogsteeds voornamelijk om de sp.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  6. #4806

    Standaard

    Zijn er nog mensen die vandaag Mario & Luigi: Bowser's Inside Story voor de DS gehaald hebben. De derde Mario & Luigi RPG. Velen noemen het de beste van de drie. Het is dat ik momenteel geen geld heb want ik zou hem graag willen spelen. De vorige twee waren geweldig.

    Overigens is gisteren via het WiiWare kanaal LostWinds 2 uitgekomen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #4807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Hoewel ik de mp erg goed in elkaar vind steken draait Uncharted natuurlijk nogsteeds voornamelijk om de sp.
    Precies.

  8. #4808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm worden komende tijd veel uncharted berichten en flashpoint
    Duurt nog wel even met die Uncharted uit canada hoor

  9. #4809

    Standaard

    LostWinds 2 WOW!!


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  10. #4810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ach ja, straks komt MW2 uit en daar zullen ook wel de nodige berichten op het forum gegooid worden

    yup, wil fall out 3 goty editie nog hebben, wacht nog op borderlands, uncharted 2, en komend jaar mafia 2 en red dead redemption
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #4811

    Standaard

    Net Uncharted in de pre-order gezet!

  12. #4812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    dan is het maar goed als ik jouw posts lees dat ik niet anders kan concluderen dat jij altijd je hart volgt
    Scherp ja

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    VGP heeft net een mail gestuurd dat Uncharted 2 verzonden is
    Hier ook. Halverwege komende week dus binnen, hopelijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Duurt nog wel even met die Uncharted uit canada hoor
    Neuh, meestal 2 tot 4 (werk)dagen.

  13. #4813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Zijn er nog mensen die vandaag Mario & Luigi: Bowser's Inside Story voor de DS gehaald hebben. De derde Mario & Luigi RPG. Velen noemen het de beste van de drie. Het is dat ik momenteel geen geld heb want ik zou hem graag willen spelen. De vorige twee waren geweldig.

    Overigens is gisteren via het WiiWare kanaal LostWinds 2 uitgekomen.
    Mario & Luigi is weer briljant
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #4814

    Standaard

    Goed om te horen , wanneer er weer wat geld terug te vinden is op mijn rekening komt die er zeker in.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #4815

    Standaard

    Hij is 28 euro bij cdwow, ik had hem bijna gekocht van de week maar ik speel eerst maar eens wat dingen uit.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #4816

    Standaard

    Trailer van just cause 2 gezien, zag er vermakelijk uit.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #4817

    Standaard

    Upcoming Deals of the Week
    October 12th - Hasbro Family Game Night
    October 19th - Resident Evil 5 Versus Mode
    October 26th - Fable II Pub Games

    Matig, wellicht dat ik de versus mode toch maar download.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #4818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Upcoming Deals of the Week
    October 12th - Hasbro Family Game Night
    October 19th - Resident Evil 5 Versus Mode
    October 26th - Fable II Pub Games

    Matig, wellicht dat ik de versus mode toch maar download.
    Wat moet ik me erbij voorstellen? een arcade game van RE5?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #4819

    Standaard

    Volgens mij is dat DLC voor RE5. Zodat je online niet alleen co-op kunt spelen, maar ook tégen elkaar...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #4820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Volgens mij is dat DLC voor RE5. Zodat je online niet alleen co-op kunt spelen, maar ook tégen elkaar...
    klinkt leuk. Kan je dan alleen kiezen tussen Chris en Sheva? of ook wat van die gemuteerde gasten?

    Jammer trouwens dat je OFP: DR niets vond.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #4821

    Standaard

    Ach ja. Geen nood, hij is alweer verkocht. Wel een klein beetje verlies, maar dat hoort erbij. Eind van de maand ga ik me in ieder geval helemaal storten op Forza 3. Daar heb ik pas echt lang naar uitgekeken. En dan niet meteen bij release, maar een paar weken later zal ik COD:MWF2 aanschaffen. Dit i.v.m. het feit dat ik dan nog druk bezig zal zijn met Forza. Gisteren nog even COD4 gespeeld en dat is toch wel meer mijn ding...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #4822

    Standaard

    Mensen die nog graag een ps3 willen bij de bart smit of e plaza kan je er 1 kopen (80 gig versie) voor 180 euries inlc infamous.

    Ik zit verdomme toch te twijfelen om er nog maar 1 aan te schaffen.

    Helaas hij is al weer uitverkocht

    http://www.eplaza.com/shop/productDe...fview%3Dsearch

    Nou doet ie het weer wel.
    Laatst aangepast door chev : 10-10-2009 om 17:11

  23. #4823

    Standaard

    Die actie was er vorige week ook, erg nice.. Maar ik zoek een slim


  24. #4824

    Standaard

    jezus dat is niet verkeerd. Mijn 40 gig PS3 begint een beetje kuren te vertonen, maakt soms vreemde geluiden enzo..

    Maarja, er komen voor mij dure tijden aan, dus ik laat deze aan me voorbijgaan en koop wel een nieuwe PS3 als degene die ik nu heb het écht niet meer doet.

  25. #4825

    Standaard

    Van mij hebben ze groen licht......hebben mooie legendarische nummers gemaakt.

    U2 denkt aan eigen Rock Band-game

    Uitgegeven:8 oktober 2009 10:47Laatst gewijzigd:8 oktober 2009 10:51
    AMSTERDAM - U2 heeft wel oren naar een speciale U2 Rock Band-game. Dit nadat ze hebben gezien hoe ontwikkelaar Harmonix The Beatles: Rock Band heeft neergezet.

    © Gamez

    Dat liet de Ierse band weten in een interview met USA Today. Vorig jaar wees de succesvolle band nog een aanbod van Harmonix af toen deze vroeg of ze enkele nummers en het uiterlijk van de band in Rock Band 2 mochten gebruiken.
    “We zouden er zeker in willen verschijnen, maar we hadden destijds het gevoel dat er compromissen gemaakt moesten worden die niet naar onze zin waren”, vertelt bassist Adam Clayton. “Maar dat zou nu wel eens kunnen veranderen. Ik vind het een prachtig idee dat dit een manier is waarop mensen aan hun muziek komen."

    Representatief

    "De animaties van The Beatles zijn veel meer representatief voor de band. Liever dat dan dezelfde animaties die voor alle bands worden gebruikt. We wilden niet een karikatuur worden”, aldus Clayton.
    Concrete plannen voor een Rock Band: U2 lijken nog niet op tafel te liggen, maar gezien de goede resultaten van The Beatles: Rock Band zou het zeer goed mogelijk zijn dat uitgever Electronic Arts en ontwikkelaar Harmonix op zoek zijn naar een nieuwe band voor een dergelijke game.

    Kunststukje

    “De verkoop heeft onze interne verwachtingen echt overtroffen”, zei CEO Philippe Dauman van mede-ontwikkelaar Viacom onlangs over de verkoop van The Beatles: Rock Band. “In de eerste week alleen al hebben we 25 procent van onze voorraad verkocht. Het is echt een kunststukje.”
    © Gamez
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Pagina 193 van 208 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •