De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG BD370 kan niet bij Youtube

    Ik krijg telkens de melding ' Netwerk kan overbelast zijn?'. Weet iemand waar dit aan ligt?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel0672 Bekijk bericht
    Ik krijg telkens de melding ' Netwerk kan overbelast zijn?'. Weet iemand waar dit aan ligt?
    Zeker nog nooit een verbinding gehad?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    nee maar heb het ook niet eerder geprobeerd. Er is wel verbinding met het netwerk verder.

  4. #4

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel0672 Bekijk bericht
    Ik krijg telkens de melding ' Netwerk kan overbelast zijn?'. Weet iemand waar dit aan ligt?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel0672 Bekijk bericht
    nee maar heb het ook niet eerder geprobeerd. Er is wel verbinding met het netwerk verder.
    Ik heb hetzelfde probleem, de melding "Netwerk kan overbelast zijn", Ook ik heb verbinding met het netwerk, vermits ik een update heb kunnen downloaden en deze heb geïnstalleerd.
    Kan iemand een duidelijke aanwijzing geven over wat er moet gebeuren om het probleem op te lossen?
    Alvast bedankt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel0672 Bekijk bericht
    nee maar heb het ook niet eerder geprobeerd. Er is wel verbinding met het netwerk verder.
    Weet het niet zeker, maar als de verbinding te langzaam is doordat je met 1 (of meerdere) van de aangesloten PC's als een gek aan het downloaden bent, dan kan deze melding ontstaan, heb zelf ook zoiets gehad. Door te stoppen met downloaden in het netwerk ging de verbinding met de BD370 weer goed.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Gaat in mijn geval niet op, ook als de pc uit staat gaat het niet goed. Raar, zal deze week LG eens vragen, hopen dat ze een beetje reageren

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel0672 Bekijk bericht
    Gaat in mijn geval niet op, ook als de pc uit staat gaat het niet goed. Raar, zal deze week LG eens vragen, hopen dat ze een beetje reageren
    Ik heb een mail gestuurd via Reply to Customers Enquiry van LG.
    Antwoord: "adviseren u terug te gaan naar uw dealer. Zij kunnen uw apparaat eventueel voor reparatie opsturen."
    Ik zal vervolg mededelen via DVD.nl
    Volg ook met belangstelling de discusies op dit forum. :razz:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door françois1 Bekijk bericht
    Ik heb een mail gestuurd via Reply to Customers Enquiry van LG.
    Antwoord: "adviseren u terug te gaan naar uw dealer. Zij kunnen uw apparaat eventueel voor reparatie opsturen."
    Ik zal vervolg mededelen via DVD.nl
    Volg ook met belangstelling de discusies op dit forum. :razz:
    Vandaag ook de LG 370 binnen, zelfde probleem (besteld via modern.nl )
    Heb dit al geprobeerd, maar niks mag tot nu toe helpen.

    http://rhftech.com/blog/2009/05/lg-b...ernet-finally/

  9. #9

    Standaard

    Oke, heb het voorelkaar.
    1. Download deze update:
    http://www.chriskuhl.com/temp/LG_BD_370M.ROM

    2. Brand in de hoofdmap van een CD-R

    3. Start de speler, en leg de cd erin. , volg instructies

    succes

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris087 Bekijk bericht
    Oke, heb het voorelkaar.
    1. Download deze update:
    http://www.chriskuhl.com/temp/LG_BD_370M.ROM

    2. Brand in de hoofdmap van een CD-R

    3. Start de speler, en leg de cd erin. , volg instructies

    succes
    Hé Chris087,
    Ik heb gedaan wat je zei en heb het inderdaad ook voor mekaar gekregen.:razz:
    Hartelijk dank voor uw kundige raad; noch mijn netwerk provider, noch de verkoper, noch de helpdesk van LG hebben kunnen helpen. Vind dit wel een tekortkoming van de fabrikant! En van de leveranciers. Hoe ben je aan die update gekomen?
    Nu werkt de BD 370 perfect met YOU TUBE
    Groeten

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door françois1 Bekijk bericht
    Hé Chris087,
    Ik heb gedaan wat je zei en heb het inderdaad ook voor mekaar gekregen.:razz:
    Hartelijk dank voor uw kundige raad; noch mijn netwerk provider, noch de verkoper, noch de helpdesk van LG hebben kunnen helpen. Vind dit wel een tekortkoming van de fabrikant! En van de leveranciers. Hoe ben je aan die update gekomen?
    Nu werkt de BD 370 perfect met YOU TUBE
    Groeten
    Via de Duitse LG, wat moeten we toch zonder die Duitsers

  12. #12

    Standaard

    Zal het ook proberen mits het geen Duitse versie is



    edit: er is een nieuwe update van LG zelf. Youtube werkt nu wel, las ook in een andere thread dat bij iemand na de update BDLive niet werkt maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik moet even usb stickje hebben.
    Laatst aangepast door marcel0672 : 15-08-2009 om 09:05

  13. #13
    peterjon
    Guest

    Standaard

    Ik heb de software update gedaan, en bij mij werkt you tube nu ook ! Helaas kan ik nog steeds niet de software bijwerken via de speler zelf ....heel raar want als youtube werkt is internet connectie met succes aanwezig....Weet iemand waar je anders de nieuwe update [ nieuwer dan hier in dit topic vermeld ] zelf te downloaden en te branden is ? ?

    We ploegen verder...

  14. #14
    peterjon
    Guest

    Standaard

    Lg gebeld en die geeft alleen het advies, terugbrengen naar een LG service carrey in center om het daar te laten doen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peterjon Bekijk bericht
    Lg gebeld en die geeft alleen het advies, terugbrengen naar een LG service carrey in center om het daar te laten doen.
    Dat is leuk als je er dicht bij woont, maar als je er ver voor moet reizen of hem op de post moet doen is het soms fijner om het zelf te doen. Er bestaat alleen het gevaar dat als er tijdens de update de stroom uitvalt, je blijft zitten met een dood apparaat.....
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •