De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Medion md 81888

  1. #1
    kalaidji
    Guest

    Thumbs up Medion md 81888

    Hallo,

    Wie kan mij meer vertellen over de medion md 81888 dvd recorder van de Aldi.
    Ik wil namelijk een dvd recorder kopen en vraag me af of ik een goede koop maak.
    Ik heb niet veel ervaring maar wil wel leren door informatie van mensen.

    Groetjes mourad

  2. #2

    Unhappy DVD recorder Medion

    Hallo,

    Ik vind dat hij een logge en onduidelijk-overzichtelijke methode handhaafd om menu zaken tot stand te brengen
    Zo is het bvb niet duidelijk wat is opgenomen , alleen wanneer en van welke zender en hoe lang. Verder geen duidelijkheid dan een startbeeld (meestal nikszeggend)

    Mijn fan blijft draaien als hij af staat. Of dat normaal is tracht ik nu te weten te komen via één of ander forum met kennis en ondervinding ter zake.

    Msahc www.ahc.be

  3. #3

    Thumbs down

    Ik koop nooit witte produkten van de Makro, Carrefour enz. en zekers niet in de Aldi. Als je een minimum van kwaliteit wilt dan raad ik je aan om merken te kopen en niet noodzakelijk dure merken. Er zijn goedkopige merken die ook zeer goed zijn zoals LG. Twintig jaar geleden heb ik ook één of twee keer witte produkten gekocht. Het was een televisie van de Makro. Toen was de waarborg nog 6 maanden. Ik weet nu waarom dat ze maar 6 maande gaven. Nog geen jaar nadien ging mijn televise niet meer. Sinsdien betaal ik liever iets meer om zekers te zijn dat ik kwaliteit heb. Ik heb o.a. één van de eerste widescreen televisie gekocht in de jaren '90. Het is een Philips. Ik heb er toen ongeveer 2.000€ er voor moeten betalen. Ik heb die televie al 15 jaar en werkt nog perfekt goed. Eigenlijk heeft mijn Philips niet veel gekost want als je ieder jaar een nieuw witte produkt televisie moet kopen dan komt het mij misschien nog duurder.

  4. #4

    Standaard

    Al eens iemand naar de site van Medion geweest?? Dacht het niet!
    Medion is een multinational wereldwijd vertegenwoordigd die toevallig zijn produkten te
    koop aanbied in de Aldi-keten onder andere.
    De kritiek van ....ik koop nooit witte produkten en zeker niet van den Aldi....is dus in geen enkel geval gegrond. Tussen haakjes, de garantie op Medion produkten is drie jaar.
    Effe nadenken misschien voor je uit de hoogte doet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •