Niet alle landen maken gebruik van de nummering.
Niet alle landen maken gebruik van de nummering.
dan hebben we nog niet over het feit dat de een een Platinum editie is en het ander een Diamond Editie (10 best verkochte?).
Dat zijn dus 2 verschillende lijnen dat disney maakt.
Wellicht komen er dan 2 aparte blu-ray boxen uit met elk een reeks in de toekomst?
Ik heb begrepen dat de nieuwe diamond edition van Pinnocchio en Sleeping Beauty pas binnen 7 jaar eraan komt, en dat die versie zal verschillen van de huidige versie, net zoals de diamond edition van Snow White ook verschilt van de Platinum Edition
Op de DVD van Show White (die ik vandaag bij de Blokker zag liggen) staat op de zijkant het nummer '1', dus ik neem aan dat dat ook voor de blu-ray zal gelden.
Activity suggests a life filled with purpose
Helaas moeten we er weer aan geloven inderdaad. Maar goed, hopen nu maar dat nu ook alles zo uitgebracht wordt (het kwaad is immers al geschied)
Heb al Pinokkio op Platinum editie (= zonder nummer) maar ben van plan om deze toch te vervangen met de Diamond editie die binnen enkele jaren (?) zal uitkomen.
Ik wou dat Disney zich gewoon meer kon inzetten om hun classics wat rapper op Blu-ray te gooien dan enkele per jaar.
If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!
Kleuren verbeteren ja, en frames oppoetsen inderdaad. Maar hertekenen?... ze zouden wel gek zijn!
Di was mij nog onbekend, maar het lijkt erop dat disney de amerikaanse markt belaagt met een serie steelbooks!
Wel lelijk dat de nl release ook een dikke doos is (van sneeuwwitje). past niet bij de andere 2 en wat erger is dat neemt meer ruimte in...
I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.
134 Blu ray's laatste aanwinst: Sherlock Holmes
Hoezo past niet bij de andere twee. Pinocchio zit ook in een dikke keepcase, alleen Sleeping Beauty niet.
Andere 2? Alleen de nl editie van Doornroosje is in een dun doosje uitgebracht.
Edit: oh, Frank had dit al gemeld op de volgende pagina