Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 315 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Celtics en Cavs dit jaar let maar op. Cavs moeten alleen nog even opwarmen.

    King James all the way.

  2. #227

    Standaard

    Hehe Cavs moeten zeker opwarmen want tegen Toronto verliezen kan natuurlijk niet.

    Maar gok ook op de Celtics of Cavs als 2010 champs.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  3. #228

    Standaard

    De Yankees wisten vannacht te winnen van de Phillies. Burnett was erg goed en de Phillies wisten niets tegen 'm in te brengen. Pedro Martinez was ook zeker niet slecht, maar twee home-runs deden hem de das om.

    Morgenavond in Philadelphia! Ben benieuwd of de Phillies nu een gat kunnen slaan.
    Hamels thuis, als hij de ballen in het park weet te houden maakt hij een goede kans op winst.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #229

    Standaard

    ESPNAmerica zendt Giants-Eagles in breedbeeld uit, hopelijk wordt dit de nieuwe standaard want zeker football ziet er zo een stuk beter uit.

    Yankees trouwens 2-1 voor. Mijn zoontje(3 weken) is volgens mij voor de Phillies want mijn Yankeesshirt spuugde hij binnen 10 minuten onder.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  5. #230

    Standaard

    Zo zeg! De Phillies hebben de hele wedstrijd nodig gehad om uiteindelijk in de 8e inning gelijk te maken, geeft Lidge het weer helemaal weg met 3 runs tegen!
    Nu gaat het wel heel moeilijk worden voor de Phillies.
    Hopen dat Cliff Lee weer een uitstekende wedstrijd gaat gooien, zodat ze weer een beetje in de race komen. Maar makkelijk zal het niet worden om de World Series te winnen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #231

    Standaard

    Wat is er in godsnaam met Lidge gebeurd? Vorig jaar was hij 100% in saves, en dit hele seizoen worstelt hij met zichzelf. Hetzelfde geldt voor Hamels trouwens. Het is jammer voor de Phillies dat hun bullpen ze in de steek laat, want zelf zijn ze wel in staat om de picthers van de Yankees pijn te doen. Gelukkig voor de Phillies speelt Lee de volgende wedstrijd...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #232

    Standaard

    Phillies hebben hun laatste kans gepakt door met 8-6 te winnen. Dit keer niet echt een heel dominant optreden van Lee, maar de batters hielpen hem. Utley weer met twee homeruns. Morgen game 6 in New York.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #233

    Standaard

    16 jarige op IC na een crushing bodycheck.

    http://www.zie.nl/videos/kitchener-r...e/m1czv64fw869
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    16 jarige op IC na een crushing bodycheck.

    http://www.zie.nl/videos/kitchener-r...e/m1czv64fw869
    Zal misschien aan mij liggen maar vind het een hele smerige ''bodycheck''....
    Al nieuws van die jongen?

    NBA draait ook weer lekker.
    Celtics nog ongeslagen en al en hoop mooie acties gezien
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  10. #235

    Standaard

    Ik vind het wel meevallen. Ik zie wel eens hardere. Fout ligt vooral bij het feit dat hij de check niet echt aan ziet komen of verwacht had. Je ziet dat hij de speler wel aan ziet komen, maar hij zet zich niet schrap of vangt de check op bij de boarding.
    Dit soort checks zie je vrij veel in de NHL, dit zijn alleen wat jongere gasten. Gewonden vallen ook in de NHL, zelfs doden. Inherent aan de sport.

  11. #236

    Standaard

    Phillies konden vanacht niet stunten in New York en dus hebben de Yankees weer eens de World Series gewonnen. Het kostte ze maar 400 miljoen, maar dan heb je ook wat. Ik had de Phillies overigens wel wat meer gegund.

    En over bodychecks gesproken... wie deed het ooit beter dan Scott Stevens?
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht

    En over bodychecks gesproken... wie deed het ooit beter dan Scott Stevens?
    Hehehe die nummer 4

    Dat het er hard aan toegaat wist ik wel en daar staat de sport ook wel bekend om maar vond deze wel erg hard op de 16 jarige en imo niet een reden om een bodycheck te maken.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht

    En over bodychecks gesproken... wie deed het ooit beter dan Scott Stevens?
    ja die Stevens kon er wat van.

    Golden rule in ijshockey....keep your head up.

    De meeste hits van (in dit geval) Scott Stevens kijken de "slachtoffers" naar beneden. Vooral bij de laatste op Eric Lindros. Hij was nogal hardleers en heeft dus ook heel wat sterretjes gezien.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #239

    Standaard

    on a side note.....bij die helmen zitten bandjes.....die moet je vast doen. Zal misschien niet zo stoer zijn. Maar vorig jaar is er iemand overleden die een body check kreeg waarbij zijn helm afviel en met zijn achterhoofd op het ijs klapte. Hij overleed 3 dagen later (dacht vlak voor de kerstdagen)

    En dat is echt heel triest.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #240

    Standaard

    Hmm ja ze zitten er ook niet voor niets al is het natuurlijk idd triest.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #241

    Standaard

    Ze hebben ze wel vast, maar vaak te los. Is volgens mij zelfs vastgelegd dat ze vast moeten anders krijgen ze een boete. Schijnt nogal irritant te zitten zo'n strakke helm op je ei als je aan het spelen bent, maar het is wel veiliger. Maar ook helmen die goed vast zitten kunnen afvliegen. Dat zie je in de NFL ook vaak gebeuren.

    Interessant feitje: Scott Stevens heeft gespeeld bij de Kitchener Rangers, het team van de jongen uit het filmpje. De cirkel is dus rond nu bij deze discussie...
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 05-11-2009 om 19:21

  17. #242

    Standaard

    Nu vraag ik me toch al af in hoeverre zo´n helm zulke extreme klappen kan absorberen.

    Die helmen zijn ook inderdaad veel te los, alsof ze net een maatje te groot zijn. Daarom vliegen ze ook vaak af, wat je zelf al aangeeft.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  18. #243

    Standaard

    naarmate ik zelf american football heb gespeeld kan ik idd zeggen dat die chinstraps nogal vervelend zitten, snijden voorzal bij je kin.
    Echter is het wel zaak deze gewoon goed vast te zetten anders vliegt je helm gewoon af, MAAR!!!!... bij een harde hit/bodycheck kunnen de drukpunten makkelijk losschieten, vandaar dat er vaak helmen in de ronte vliegen

    Wat er in de post hierboven aangegeven word over te grote helmen... De helmen worden door de organisatie bekeken of ze goed op maat zijn... ze mogen namelijk bij t passen al niet veel speling hebben
    Laatst aangepast door dominique van den hoek : 09-11-2009 om 12:45 Reden: extra info..

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    naarmate ik zelf american football heb gespeeld kan ik idd zeggen dat die chinstraps nogal vervelend zitten, snijden voorzal bij je kin.
    Echter is het wel zaak deze gewoon goed vast te zetten anders vliegt je helm gewoon af, MAAR!!!!... bij een harde hit/bodycheck kunnen de drukpunten makkelijk losschieten, vandaar dat er vaak helmen in de ronte vliegen

    Wat er in de post hierboven aangegeven word over te grote helmen... De helmen worden door de organisatie bekeken of ze goed op maat zijn... ze mogen namelijk bij t passen al niet veel speling hebben
    Dat moet toch makkelijk te verhelpen zijn. Net als die druk punten die makkelijk los kunnen komen.

    Ze moeten die helmen gewoon aanpassen. Volgens mij zijn de helmen nog bijna precies hetzelfde als toen ze werden ingevoerd in de jaren 80/90. Ondertussen is het spel veel sneller geworden en de checks veel harder. Hun "armor" is ook verbeterd, Ik denk dat het nu tijd wordt om de helm aan te passen naar het spel van vandaag.

    hetzelfde met de visors. Die willen ze nu standaard op de helmen doen en je mag ze eraf halen, maar dat is dan je eigen keuze. Vanmiddag ook weer een game gezien van de Oilers waar iemand een puck in zijn gezicht krijgt.
    Zo kreeg ethan moreau vorig sezoen een stick tegen zijn oog en had geluk dat hij zijn oog niet kwijt was en zweert nu bij een visor. Zei dat hij nooit meer zonder speelt.

    Sommigen droegen een visor en kregen een stick tussen hun gezicht en de visor....ook gevaarlijk omdat de stick dan vast zit, maar dan moeten ze die visor opening kleiner maken.

    Op dit moment doet de NHL helm haar werk niet.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  20. #245

    Standaard

    ik weet dat de helmen voor de nfl ( en dus ook de andere leaques )steeds worden bekeken en veranderd... zo is er een aantal jaar geleden de RIddel Revolution ( gebruik ik zelf ook ) op de markt gezet die vooral extra beveiliging bied bij klappen van de zijkant... er waren toendertijd te veel spelers die hersenschuddingen opliepen.

    Tegenwoordig is de Riddel Revo Speed weer uit... kleinere facemask.. maar wat er precies qua veiligheid allemaal veranderd is weet ik niet....

    Vertder is tt zaak je helm gewoon goed op te pompen ( luchtzakken in je helm )

    Maar iede speler heeft zo zijn eigen voorkeur voor een bepaalde helm natuurlijk.

    Ben het zeker met je eens dat de helmen van de sporten gewoon echt veilig moet zijn.. en dat ze daar constant op moeten blijven letten.

  21. #246

    Standaard

    Na 21 jaar stopt Brendan Shanahan definitief met ijshockey. Geweldige speler met een prachtige carriere die zeker in de Hall of Fame mag worden opgenomen. Mooi dat zijn eerste en laatste wedstrijd in het shirt van de Devils was
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  22. #247

    Standaard

    Topic maar weer even nieuw leven inblazen naar aanleiding van de 104e career shutout van Martin Brodeur, waarmee hij nu alleen recordhouder is
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #248

    Standaard

    Vanavond de Super Bowl! Ik kijk zelden regular season matches in de NFL (al is dat dit seizoen wel flink toegenomen), maar dit spektakel heb ik al jaren niet gemist. Tevens de enige avond dat reclames interessant zijn. Go Saints!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Vanavond de Super Bowl! Ik kijk zelden regular season matches in de NFL (al is dat dit seizoen wel flink toegenomen), maar dit spektakel heb ik al jaren niet gemist. Tevens de enige avond dat reclames interessant zijn. Go Saints!
    Same here. Toch een echt sportspektakel en als sportliefhebber wil ik dat dan toch niet missen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #250

    Standaard

    Op welke zenders wordt het uitgezonden?

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •