Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 311 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    bedoelen jullie de box office lijst ?

  2. #202

    Standaard

    oo ik zie het al die lijst die had ik nog nooit bekeken eigenlijk ik kom uit op 100 stuks .

  3. #203

    Standaard

    97 stuks tot op heden (2/3 ook in bezit schat ik), sommige zijn niet mijn genre en zal ik nooit zien. Anders gezegd er staan er een stuk of 10 in die ik nog wel wil zien, de rest boeit mij eigenlijk niet.

  4. #204

  5. #205

    Standaard

    77 gezien,en de meeste heb ik ook op dvd
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  6. #206

  7. #207

  8. #208

    Standaard

    De vraag is wel of je alle films kunt zien. Een aantal films zijn volgens mij niet in Nederland uitgebracht, dus het kan wel eens lastig worden om ze allemaal te zien.
    --

  9. #209

    Standaard

    Er bestaat ook nog zoiets als importeren en leren Engelse subs te lezen!

    Ik heb er zelf 29 volledig gezien.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 06-12-2009 om 14:43

  10. #210

    Standaard

    Ik neem de lijst niet meer serieus. Met films als 'UP' die hoger staan dan 2001: a space odyssey is voor mij alle geloofwaardigheid verdwenen. Eigenlijk was de lijst al zwak toen ineens the Dark Knight op nummer 1 kwam. Hoe mensen er ook bij komen dat Shawshank Redemption de beste film aller tijden is, is mij een raadsel. Weg met de lijst.

  11. #211

    Standaard

    Tja, tijden veranderen.
    Kubrick's werk valt lang niet bij iedereen in de smaak.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik neem de lijst niet meer serieus. Met films als 'UP' die hoger staan dan 2001: a space odyssey is voor mij alle geloofwaardigheid verdwenen. Eigenlijk was de lijst al zwak toen ineens the Dark Knight op nummer 1 kwam. Hoe mensen er ook bij komen dat Shawshank Redemption de beste film aller tijden is, is mij een raadsel. Weg met de lijst.
    Toch staan er zat fantastische films tussen, maar uiteraard heb je wel een punt. Tegenwoordig zie je het steeds vaker, ik noem District 9, (500) days of Summer, Star Trek en Inglourious Basterds. Allevier films die ik erg goed vond, maar om nou te zeggen dat ze in 'de' top 250 thuishoren.. dat gaat me dan weer iets te ver.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Toch staan er zat fantastische films tussen, maar uiteraard heb je wel een punt. Tegenwoordig zie je het steeds vaker, ik noem District 9, (500) days of Summer, Star Trek en Inglourious Basterds. Allevier films die ik erg goed vond, maar om nou te zeggen dat ze in 'de' top 250 thuishoren.. dat gaat me dan weer iets te ver.
    Ik ben het helemaal met je eens.

  14. #214

    Standaard

    Het is en blijft smaak. Een populaire film komt al snel in de top 250. Ben het er mee eens dat het zonde is dat hierdoor de echte classics als 2001 terugvallen. Dit heeft ook wel te maken met het verschil tussen vrouw en man en tussen de verschillende leeftijden. Kijk naar de votings en zie bijv. dat up veel 'vrouw vriendelijker' is.

    Wat ik zelf vervelend vind is dat mensen top 250 films een '1' geven. Ik was zelf eerst ook zo dat ik een film op het moment dat deze een heel hoog cijfer had, een lager cijfer gaf dan wat ik eerst van plan was. Ik ronde het zelf dan naar beneden af. kijk bij de rating voor de grap eens hoe veel 1-en er worden gegeven op 'top' films. Op Shawshank zijn bijna 15.500 voters van de 458.000 voters die een '1' geven. Een 1! Hoe afschuwelijk moet je de film dan vinden? Ik geef pas een 1 als ik over mn nek ben gegaan, want als ik de film niet af heb gezien, geef ik geen cijfer. Daar heb ik dan het recht niet op vind ik persoonlijk.
    Laatst aangepast door Raznov : 07-12-2009 om 21:08
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  15. #215

    Standaard

    250 gezien

  16. #216

    Standaard

    Zit trouwens op 133...
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Er bestaat ook nog zoiets als importeren en leren Engelse subs te lezen!

    Ik heb er zelf 29 volledig gezien.
    Bijna iedereen kan Engels lezen & verstaan dus dat moet geen probleem zijn. Alleen zou ik niet zo snel een film importeren om maar alle films uit de IMDB top 250 gezien te hebben
    --

  18. #218

  19. #219

    Standaard

    Ik ga die 250 sowieso nooit halen omdat er gewoon teveel films inzitten waar ik niks omgeef, bv zwart/wit het trekt me echt niet :S ik kan mij gewoon niet vermaken met films van 40 jaar geleden :S laat staan een uit 1952 ofzo.

    En nee ik kijk niet alleen popcorn films en ik ken mijn klassiekers maar van de 670 films die ik heb is zeker 95% van na 1980!

    Sorry ik geil gewoon op mooie films met goede special effects, mooi camera werk en kleur vooral kleur

    Maar om ontopic te blijven ik zit op 98/250!

  20. #220

    Standaard

    @ theregiment

    Dat zelfde had ik enkele jaren geleden ook alleen was het meer een vooroordeel dat de 'klassiekers' me niet zouden kunnen bekoren. Nu is dat helemaal anders en zit ik al tegen de 230/250. Tuurlijk zitten er een aantal titels tussen waar ik moeizaam doorheen kwam maar ik heb ook echte toppers ontdekt. Hierbij denk ik aan een hele serie Hitchcocks zoals Rear Window en Vertigo, maar ook een Sunset Boulevard, Casablanca, 12 Angry Men en It's A Wonderful Life zijn echte favorieten geworden .

  21. #221

    Standaard

    15.687 van de 250 gezien! Nog maar een paar te gaan

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    15.687 van de 250 gezien! Nog maar een paar te gaan
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #223

    Standaard

    Er hebben wel meer films in de top 250 gestaan dan de films die er nu in staan, misschien doelt hij daar op?

  24. #224

    Standaard

    Na vandaag Citizen Kane en gisteren Snatch zit ik nu op 90

  25. #225

    Standaard

    Heb er nu 106 gezien, en naar een paar te gaan!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •