De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray-speler van 135.000 dollar

    De Zwitserse firma Goldmund Eidos staat bekend om haar, naar eigen zeggen, 'ultra-highend'-apparatuur. Met de Reference Blue weet de firma deze naam zeker vast te houden. Dat is het nieuwste paradepaardje van de fabrikant: een blu-ray-speler van 135.000 dollar.

    Er worden slechts vijftig Reference Blue-speletrs gemaakt, waarvan de behuizing bestaat uit aluminium en messing. De speler staat op vier voeten met vering, die voor voldoende demping moeten zorgen.
    Het Zwitserse bedrijf doet er alles aan om verstoringen in zowel beeld en geluid te voorkomen. Zo heeft het de voeding van het apparaat geïsoleerd en gebruikt men 'magnetic damping' voor de geluidsweergave. Wat dat laatste moet betekenen, maakt Goldmund Eidos dan weer niet duidelijk.



    Bron: Spitsnieuws, 8 december 2009
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #2

    Standaard

    Lol, kan je gelijk een tweede hypotheek op je huis nemen om de boxen aan te gaan schaffen van dat merk
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad, laat maar zitten. Ik vind het ook een lelijk ding om te zien.

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tevens te gebruiken als handig bijzettafeltje, heb er gelijk maar twee besteld!
    Eén als tafeltje, één als voetensteun!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Wat een lelijk ding...


  7. #7

    Standaard

    Wat is het verschil in afspelen t.o.v. een andere speler? Doet hij dit sneller of scherper? Hier kan toch geen markt voor zijn of wel soms? Ik hou het maar bij mijn PS3 (duur zat).

  8. #8

    Standaard

    Te duur en te lelijk. Ik hou het bij mijn PS3!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Ik heb em net binnen en hij is geweldig.
    Mijn oude LG staat te koop op marktplaats inmiddels

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Te duur en te lelijk. Ik hou het bij mijn PS3!
    Nee want de PS3 is zo mooi......, ok, niet zo duur!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Is misschien wel leuk om dat ding hier te verloten..ik wil hem wel hebben ..de meesten niet zo te lezen.
    Beter dan die kinderfilms die ze hier vaak verloten haha..

  12. #12

    Standaard

    Goldmund..... plakmerk!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee want de PS3 is zo mooi......, ok, niet zo duur!
    Maar nu ook in goud uitvoering!

    Laatst aangepast door maniac e : 10-12-2009 om 18:09

  14. #14

    Standaard

    Ach, over vier jaar wordt die alweer weggespeeld door een BR speler van pak 'm beet 1500 euro... Maar hij ziet er wel leuk uit.

  15. #15

    Standaard

    Dit is typisch iets voor mensen die ook geloven dat HDMI kabels van 1500 euro echt beter zijn stomme elfjes xD:razz:

    Maar zonder dollen hij weegt veels te veel, straks ben je nog 1 ton ziektekosten kwijt als je hem naar zolder moet tillen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Maar nu ook in goud uitvoering!

    Dat is geen goud maar glazend donkergeel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Dit is typisch iets voor mensen die ook geloven dat HDMI kabels van 1500 euro echt beter zijn stomme elfjes xD:razz:

    Maar zonder dollen hij weegt veels te veel, straks ben je nog 1 ton ziektekosten kwijt als je hem naar zolder moet tillen.
    Nee wel dollen, dat bedrag kan je niet serieus nemen.


    Luister:
    Stel ik heb 100 miljaar miljoen gewonnen. (Heb ik van Kabouter Wesley)
    Vervolgens heb ik alles wat mogelijk is gekocht, en ik weet het effe niet meer!

    Nou joh, dan is dit toch een uniek nutteloos overbodig, overdreven aantonend makend, dat ik beter ben dan jou, ding!

    Vervolgens is hij nog uniek lelijk, nou wat wil je nog meer!
    Dan koop je er toch twee!



    Echter soms zijn dingen zo lelijk, dat het bijna weer mooi is........, op één of andere manier!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-12-2009 om 19:49
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •