Pagina 110 van 111 EersteEerste ... 1060100106107108109110111 LaatsteLaatste
De resultaten 2.726 tot 2.750 van 2757 worden weergegeven.
  1. #2726

    Standaard

    Zou leuk zijn als Feyenoord ook de tweede seizoenshelft zo blijft presteren. De afgelopen jaren was seizoenshelft twee steeds stukken minder, meen ik me te herinneren. Al moet het ook weer niet té goed gaan natuurlijk (lees: boven Ajax).

  2. #2727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Zou leuk zijn als Feyenoord ook de tweede seizoenshelft zo blijft presteren. De afgelopen jaren was seizoenshelft twee steeds stukken minder, meen ik me te herinneren. Al moet het ook weer niet té goed gaan natuurlijk (lees: boven Ajax).
    Hadden ze de laatste jaren ook niet steeds veel blessures na de winterstop?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #2728

    Standaard

    Eens kijken of Ajax zich kan revancheren voor de blamage tegen Anderlecht.

  4. #2729

    Standaard

    Mag ik toch wel hopen in sterkste opstelling tegen een amateurclub. Direct al een aardige kans voor Suarez in de eerste minuut.

  5. #2730

    Standaard

    0-2 Als Ajax een beetje blijft voetballen wordt dit met gemak 0-10

  6. #2731

    Standaard

    En 5 minuten later is het al 0-5

  7. #2732

    Standaard

    Achja.. Leuk voor de mensen in t stadion als ze er minstens 10 maken. Verder snel weer vergeten.

  8. #2733

  9. #2734

    Standaard

    Toch wel een beetje zielig voor die mannen uit Wezep

  10. #2735

    Standaard

    Stom van Suarez dat ie weer moet mekkeren en geel ontvangt.
    Ajax doet verder wat het moet doen. Na een kwartier zaten de meeste amateurs er al doorheen. Suffige tegengoal, maar ach leuk ook voor die mensen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #2736

    Standaard

    1-14...pff....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2737

    Standaard

    Eindelijk zo'n potje eens gewonnen zoals het hoort.

  13. #2738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Zou leuk zijn als Feyenoord ook de tweede seizoenshelft zo blijft presteren. De afgelopen jaren was seizoenshelft twee steeds stukken minder, meen ik me te herinneren. Al moet het ook weer niet té goed gaan natuurlijk (lees: boven Ajax).
    Klopt, onder Van Marwijk, Gullit en Koeman een keer of 3-4 winterkampioen, maar een volledige instorting door blessures en een te smalle selectie (kwalitatief).

    Keurig van Ajax, maar echt credits verdien je niet tegen zo'n tegenstander. Erg dom van Suarez overigens.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  14. #2739

    Standaard

    Directeur Jan Reker verlaat PSV

    EINDHOVEN - PSV neemt komende zomer afscheid van algemeen directeur Jan Reker. De huidige topman ziet af van een nieuw contract. Hij haakt om persoonlijke redenen af. Zijn huidige verbintenis in Eindhoven loopt tot 30 juni 2010. „Ik blijf doorwerken tot het einde van dit seizoen”, liet hij woensdag weten op de website van PSV.



    De raad van commissarissen van PSV zegt de beslissing van Reker (61) te betreuren. De oud-coach van onder meer PSV en Roda JC is sinds 2007 werkzaam als algemeen directeur bij de Brabantse club.

    „Mijn persoonlijke redenen om niet door te gaan wegen zwaarder”, betoogde Reker. „Het is belangrijk om dit de organisatie in een vroeg stadium te laten weten. Tot aan het einde van het seizoen verandert er nog niet zoveel.”

    Ook commercieel directeur Marcel van den Bunder gaat PSV verlaten. Zijn contract, dat op 1 mei 2010 afloopt, wordt niet verlengd. „Hij reageerde uiteraard zeer teleurgesteld, maar we kiezen voor een structuur en een oplossing voor de lange termijn”, lichtte president-commissaris Frits Schuitema woensdag toe.

    Hij benadrukte dat PSV de directie een andere invulling wil gaan geven. De huidige functies van commercieel directeur en algemeen directeur worden gecombineerd. „We willen de technische poot versterken”, stelde Schuitema. „De nieuwe directeur zal een meer uitgesproken zakelijk profiel moeten hebben. We zoeken een persoon die managementkwaliteiten, commerciële ervaring én affiniteit met voetbal verenigt.”

    Reker keerde op 1 juli 2007 terug bij PSV. Daarvoor had hij als directeur elf jaar leiding gegeven aan de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV), die mede door hem in 1990 was opgericht. Al snel moest hij op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer, omdat Ronald Koeman eind oktober 2007 plotseling besloot over te stappen naar Valencia.

    Reker trachtte tevergeefs eerst Martin Jol en daarna Fred Rutten, de huidige trainer van PSV, tussentijds te contracteren. Uiteindelijk maakte Sef Vergoossen het seizoen af, met een nieuwe landstitel als tastbaar resultaat. Reker legde in november 2007 ook alvast Huub Stevens voor het nieuwe seizoen vast. De algemeen directeur van PSV keek later met weinig plezier terug op al het gedoe rond de trainerspositie in Eindhoven.

    Reker kwam nadien bij PSV in aanvaring met hoofdscout Piet de Visser en manager technische zaken Stan Valckx. Beiden vertrokken met de nodige frustraties bij de Eindhovense club. Ook de Braziliaanse doelman Heurelho Gomes botste frontaal met Reker („Hij eruit of ik eruit”).

    Stevens hield het bij PSV amper een halfjaar vol en kwam zijn voormalige voetbalvriend Reker later nog tegen bij de arbitragecommissie wegens onenigheid over de uitbetaling van de afkoopsom. Onder interim-coach Dwight Lodeweges eindigde de Eindhovense club als vierde.

    Met de huidige technische baas Fred Rutten keerden de rust en de sportieve successsen terug bij PSV. Reker heeft dit seizoen bewust gekozen voor een rol in de luwte en dat bevalt alle partijen in Eindhoven tot dusver uitstekend.

    Bron : BrabantsDagblad.nl

  15. #2740

    Standaard

    NAC - Go Ahead Eagles
    Heerenveen/PSV - Feyenoord
    Sparta - Twente
    Ajax - NEC.

    Na AZ weer een zware. Zal weer lastig zat worden.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  16. #2741

    Standaard

    Loting Kwartfinale Beker:

    NAC - Go Ahead Eagles
    Heerenveen/PSV - Feyenoord
    Sparta - FC Twente
    Ajax - NEC
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #2742

    Standaard

    NAC speelt thuis tegen een 'kleintje'!! Onvoorstelbaar!

  18. #2743

    Standaard

    Goede loting, NEC-thuis moet te doen zijn...

    ...en dat de Egels maar snel uit 't toernooi zijn...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #2744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Goede loting, NEC-thuis moet te doen zijn...

    ...en dat de Egels maar snel uit 't toernooi zijn...
    Daar hebben ze vorige keer 3-0 gewonnen, alleen met die nieuwe trainer spelen ze toch beter.
    Ook missen ze Suarez.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #2745

    Standaard

    Lastige loting voor Feyenoord. Ik had liever Go Ahead, Sparta, NAC of NEC thuis gehad. Ajax en Twente gaan denk ik wel door, NAC zal het nog lastig krijgen met Go Ahead, misschien een stuntje.

    Hopelijk is het een voordeel voor Feyenoord dat ze maar 1 wedstrijd voor de bekerronde hebben in tegenstelling tot Heerenveen en PSV (Bekerwedstrijd, inhaalwedstrijd competitie en competitieronde).

  21. #2746

    Standaard

    Normaal geef ik echt niets om die beker op een paar jaar geleden na.
    Toen psv verloor van ajax in de finale, dat was voor mij eindelijk eens een leuk beker toernooi omdat we allemaal moeilijke wedstrijden hadden, alleen de kroon ontbrak helaas.

    Mischien dit jaar weer een kans om m te winnen met moeilijke wedstrijden, dus wie weet.
    Al leeft die beker hier niet echt, dr wordt niet eens een feestje gegeven

    Ajax 14-1 petje af ook al is het een slechte tegenstander, alles boven de 8-0 is gewoon goed.

    OVerigens reker weg is voor mij de mooiste jaarafsluiting al begrijp ik niet goed dat men in nederland niet eens een beetje sneeuw van een dak kan krijgen in 2 dagen.

  22. #2747
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    0-2 Als Ajax een beetje blijft voetballen wordt dit met gemak 0-10
    Zat je daar even naast
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #2748

    Standaard

    14-1
    Niet gezien, maar Avatar was ook leuk
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  24. #2749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    14-1
    Niet gezien, maar Avatar was ook leuk

    Avatar kan je altijd nog zien, maar Ajax die 14-1 wint :razz:


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #2750

    Standaard

    De drie beste ploegen van dit seizoen en NAC waarschijnlijk in de halve finale.
    Jammer dat Heerenveen werd afgelast, leek me wel een leuke wedstrijd.
    Is trouwens al bekend wanneer deze wedstrijd wordt ingehaald?
    The horror...the horror...

Pagina 110 van 111 EersteEerste ... 1060100106107108109110111 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •