Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.

Discussie: DVDforum in staking

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Ik als 1 van de moderators van het dvdforum. kwam er vanochtend achter dat er gestaakt was.

    En dat dan vele van jullie gelijk alle moderators met een scheef gezicht aan gaan kijken vind ik niet leuk. Ik ben moderator op een paar gedeeltes van het forum, maar heb niet de rechten en/of mogelijkhefen om zo maar de stekker uit het forum te trekken. Ook kan ik zelf geen mensen bannen.

    Ik ben alleen maar een moderator (in commercieel en de te koop afdelingen) die dingen op slot zet en berichten etc controleert of deze juist zijn en er niets verkeerd in staat en zodoende deze dan veranderd of verwijderd.

    Dus om gelijk alle mods af te zeiken vind ik een beetje ver gaan.

    Maar ja, who am I............
    k denk nt dat iemand het op u gemunt heeft hoor chris
    we dachten (ondermeer ikzelf) dat je misschien meer ging weten, wat niet wil zeggen dat jij de staking goedkeurde of wat dan ook


  2. #52

    Standaard

    dit bericht heb ik ook in het andere topic geplaatst http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...threadid=14169

    Ik als 1 van de moderators van het dvdforum. kwam er vanochtend achter dat er gestaakt was.

    En dat dan vele van jullie gelijk alle moderators met een scheef gezicht aan gaan kijken vind ik niet leuk. Ik ben moderator op een paar gedeeltes van het forum, maar heb niet de rechten en/of mogelijkhefen om zo maar de stekker uit het forum te trekken. Ook kan ik zelf geen mensen bannen.

    Ik ben alleen maar een moderator (in commercieel en de te koop afdelingen) die dingen op slot zet en berichten etc controleert of deze juist zijn en er niets verkeerd in staat en zodoende deze dan veranderd of verwijderd.

    Dus om gelijk alle mods af te zeiken vind ik een beetje ver gaan.

    Maar ja, who am I............
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    k denk nt dat iemand het op u gemunt heeft hoor chris
    we dachten (ondermeer ikzelf) dat je misschien meer ging weten, wat niet wil zeggen dat jij de staking goedkeurde of wat dan ook

    Ja maar ik zei ook vele van jullie en niet iedereen.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  4. #54

    Standaard

    Zo zie je maar weer!! Er is maar 1 dvd site:

    DVD.NL!!!

    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  5. #55

  6. #56

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Zo zie je maar weer!! Er is maar 1 dvd site:

    DVD.NL!!!

    duuh, hoeveel hebben ze daarvoor betaald ?

  9. #59

    Standaard

    Ik denk dat ook daar de woordkeuze wederom verkeerd is gevallen, want er wordt amper gedoeld op alle mods van dat forum.

    Wel een "fout" van Rutger om de rest van de mods niet even in te lichten over wat er stond te gebeuren. Maar goed, gelukkig is het weer toegankelijk.

  10. #60

    Standaard

    Bestaan er ook nog andere forums die DVD als onderwerp hebben? Er gaat een wereld voor me open...

    Ik snap wel dat het beheren van forums veel tijd en energie vraagt (en misschien soms ook wel wat ondankbaar werk is), maar ik sta er soms wel wat van te kijken hoe snel beheerders in de gordijnen springen als er kritiek is. Een ander forum wat ik vaak bezocht (ook een redelijk populaire) werd laatst op een haar na opgedoekt vanwege een paar negatieve postings. Ik snap wel dat dat frustrerend is, maar de (vele) goeden mogen toch niet onder de (weinige) slechten lijden? Dit is trouwens absoluut geen kritiek op wie dan ook, maar ik ben erg happy met de forums die ik bezoek en schrik altijd een beetje van dat soort relletjes.

  11. #61
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    meest succesvolle forum in de benelux? now way ! de laatste maanden waren er veel dagen dat er geen bal te beleven was
    Ik denk dat deze thread daar niet over gaat Goblin

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Dat soort mensen kosten het beheer van een forum erg veel tijd en inspanning en dat kan soms erg frustrerend zijn.
    Gelukkig hebben wij Offie nog. Die lust ze rauw!!

  13. #63

    Standaard

    zijn ze nou vandaag weer in staking of zo?

    denk dat ik mijn barkruk maar voorgoed hier ga neerzetten

  14. #64

    Standaard

    Weer in staking?? Alles werkt toch naar behoren?

  15. #65

    Standaard

    nu weer wel ja maar vanmiddag kon ik er echt niet op komen... maar misschien lag het aan mij

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •