De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Taking of Pelham 123 - Vanaf 7 januari op DVD en Blu-ray Disc

    The Taking of Pelham 123 - Vanaf 7 januari op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me een boeiende film. Komt er weleens in.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem gezien en vond het een goede film. John Travolta was op dreef als badguy. Ga hem zeker aanschaffen op BD

  4. #4
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    matige film ... even huren (of downloaden) is meer op z'n plek

  5. #5

    Standaard

    echt een schijtfilm.....Denzel maakt IMO nooit een slechte maar eens moet de eerste keer zijn....Travolta was echt belachelijk als bad guy zonder enkele achtergrond of motief, Denzel was nog de beste in de film maar kan dit misbaksel niet redden van de ondergang....Scott maakte van deze een verschrikkelijk onsamenhangend, nerveus, overpretentieus, leeg actievehikel wat nog leger is dan de fles whiskey die de mafkezen van het script hadden gedronken tijdens het schrijven van dit drama....

  6. #6

    Standaard

    Deze film was zooooooooo slecht!!!! Trap er niet in mensen. Alleen verknochte fans van Denzel Washington en John Travolta hebben er wellicht wat aan! Let wel dat ik beide actuers fantastisch vind, maar dit was echt zo slecht.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #7

    Standaard

    Hmmm, waarschijnlijk ben ik toch een van de weinige die hem toch best te pruimen vond. Wellicht door de aanwezigheid van Denzel en John, zou kunnen. Maar goed, smaken verschillen.

  8. #8

    Standaard

    Heb van velen gehoord dat dit een slechte film zou zijn en veel te langzaam.
    Ben het er totaal niet mee eens, vind de film goed te doen en onderhoudend. Wat wel scheelt is dat mijn verwachtingspatroon een stuk lager lag door die negativiteit.

  9. #9

    Standaard

    Ik voeg me toch bij de critici hier, dit is voor Tony Scott en Denzel Washington's doen een nogal magere vertoning. Het begint allemaal niet eens zo slecht, zeker de eerste helft belooft nog wat. De dialogen tussen de twee heren zijn wel onderhoudend en er vinden nog wel wat explosieve situaties plaats. Maar Travolta is uiteindelijk toch een weinig interessante schurk, terwijl juist hij de leukste bad guys kan neerzetten (zoals in Broken Arrow). En de climax is een afknapper waarin de film als een nachtkaars uitgaat. Scott en Washington kunnen veel en veel beter, getuige Crimson Tide en Deja Vu, maar met een halfzacht script kunnen ze ook niet beter.

    6.0/10.0
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •