De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 90210 (nieuwe versie 2008)



    Wie heeft nieuwe tv-serie "90210" gezien? ik namelijk wel. Het was heerlijk om Jennie Garth (Kelly Taylor), Shannen Doherty (Brenda Walsh), Joe E. Tate (Nate Berkus) weer te zien.

    Sinds dinsdag 2 september wordt "90210" wekelijks uitgezonden bij CW network.

    Het is remake en vervolg (sequel) van orginele serie "Beverly Hills 90210 uit jaren 90's.

    Leuk om te weten: Vanaf 9 september zien we ook Ann Gillepsie terug in "90210" als Jackie Taylor, beter bekend als cocaine verslaafde moeder van Kelly Taylor


    Jackie Taylor, Kelly Taylor en Erin "Silver" Silver Taylor


    Brenda Walsh en Kelly Taylor
    Laatst aangepast door Michel van de Leur : 07-09-2008 om 12:15

  2. #2

    Standaard

    heb hem ook gezien en ook genoten al vondt ik wel veel "oudere" inzitten die grote verhaal lijnen hadden dan de nieuwe Jonge Generatie waar het volgens mij toch om moet draaien.
    Maar heb zeker genoten van de gouwe ouwe zoals Kelly en Brenda.

    en zal de serie zeker blijven volgen in hoop voor meer van de 1e serie.

    btw wel leuk die presentatrice aan het begin van de aflevering Hannah Zuckermann- Vascus (sorry als ik de achternamen verkeerd gespeld heb)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    heb hem ook gezien en ook genoten al vondt ik wel veel "oudere" inzitten die grote verhaal lijnen hadden dan de nieuwe Jonge Generatie waar het volgens mij toch om moet draaien.
    Maar heb zeker genoten van de gouwe ouwe zoals Kelly en Brenda.

    en zal de serie zeker blijven volgen in hoop voor meer van de 1e serie.

    btw wel leuk die presentatrice aan het begin van de aflevering Hannah Zuckermann- Vascus (sorry als ik de achternamen verkeerd gespeld heb)
    Ja, ik denk dat 90210-cast te groot word haha

    Bijna goed gespeld: vasquez geloof ik :P Ik weet ook niet zeker, dan moett ik effe opzoeken :P

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ik vraag me af of deze serie wel zal slagen, er worden nu al zoveel namen bekend gemaakt, ook gaan er al geruchten dat Linda Gray (bekend van Dallas als Sue Ellen Ewing) een rol zou krijgen.

    Maar goed we moeten maar zien, als het maar iets anders gaat worden dan Beverly Hills 90210, want anders kunnen ze net zo goed de oude serie een nieuw leven kunnen inblazen, en heeft het niks met een spin-off serie te maken.
    Linda Gray is al te zien in aflevering 2 ik heb haar gezien. Ze is oma van ethan en beste vriendin van Tabitha (alcoholist oma van annie en dixon, moeder van harry) ze was maar slechts 3 minuten te zien hahaha.

    Kijkcijfers van eerste aflevering was zeer succes. Iets van 5 miljoen of zo. Deze serie heeft "smallville" kijkcijfers verslagen en 90210 is op dit moment beste serie van CW volgens nieuws.
    Laatst aangepast door Michel van de Leur : 07-09-2008 om 18:45

  5. #5

    Standaard

    Ben wel benieuwd, de oude versie (die ik dus in '07 voor het eerst zag) vond ik echt niks. Zeker nu ik al series als Dawson en The OC (ge-wel-dig!) gezien heb.

    NET5 zend het vast in maart '09 uit.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd, de oude versie (die ik dus in '07 voor het eerst zag) vond ik echt niks. Zeker nu ik al series als Dawson en The OC (ge-wel-dig!) gezien heb.

    NET5 zend het vast in maart '09 uit.
    We moeten maar hopen dat net5 deze serie wil aankopen! haha

  7. #7

    Standaard

    Ik vond het niet geweldig, kan niet tippen aan Gossip Girl, Dawsons Creek, One Tree Hill of The OC. Wel een leuke serie maar net iets te overdreven. Ik volg het in ieder geval niet verder, ook omdat ik een studie ga volgen en de tijd nodig heb.

  8. #8

    Standaard

    Jammer dat ik de eerste aflevering gemist heb.
    Ga de tweede wel kijken. Het zal leuk zijn de oude karakters weer terug te zien
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel van de Leur Bekijk bericht
    We moeten maar hopen dat net5 deze serie wil aankopen! haha
    NET5 heeft alle rechten van 'hun' series dus als ze 'm niet willen dán kan RTL pas kopen. (las het ook maar op een ander forum overigens )

  10. #10

    Standaard


    Jason Priestley(ex-brandon,90210) keert terug naar 90210 en deze keer gaat hij niet meespelen in serie maar regisseren volgens nieuws. Zijn eerste aflevering word uitgezonden in januari 2009


    Shannen Doherty(brenda,90210) heeft mensen laten weten dat ze voor nog 2 of 6 afleveringen bijgetekend heeft. Ze is al gestopt op dit moment dus ze is later dit jaar weer te zien.


    Jennie Garth(kelly,90210) heeft ook voor 6 afleveringen bijgetekend.
    Laatst aangepast door Michel van de Leur : 19-10-2008 om 09:56

  11. #11

    Standaard

    Ik ga dit zeker volgen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #12

    Standaard

    90210 was vandaag voor het eerst op tv en ik heb nog een keer gekeken (ik had al eerder gezien via gedownload) en ik verveel me geen moment dood. Het was echt leuk om te zien

  13. #13

    Standaard

    Ik geef de voorkeur aan het origineel! De nieuwe is aardig en leuk dat er een paar oude bekenden in zitten, maar het haalt het niet bij het origineel.

    http://beverlyhills90210.hyves.nl

  14. #14

    Standaard

    Volgens een amazon bron is ie nl subbed in engeland.
    Heb m besteld iig en laat wel weten of het klopt, voor eventueel geintereseerden.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    De serie is vernieuwd voor een derde seizoen. Maar Jennie Garth en Rob Estes zullen niet terugkeren. Jammer, want ik ben deze serie toch min of meer gaan kijken om Kelly en alle oude bekenden weer te zien. Van de nieuwe tieners is eigenlijk alleen Adrianna een beetje interessant. En Silver.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #17

    Standaard

    Een impact als de eerste BH 90210 zal het meer nooit kunnen maken.. Daarvoor hebben we al teveel van t zelfde gezien, maar ik moet zeggen dat ik toch met plezier kijk naar deze moderne versie. Er zijn zeker wat leuke onderwerpen waar iets mee gedaan is/kan worden.

    Ik zou het inderdaad zonde vinden als Rob Estes er ook uit gaat. Vind 'm juist heel slim gecast, ook z'n tegenspeelster... euh... whats her name... geen zin om te googlen, maar ik ken r nog uit Full House als mama.

    En t blijft leuk om Kelly, Brenda en Donna te zien, maar heel veel zie je ze eigenlijk niet. Dus voor die types hoef je t niet te kijken.
    Do you think that's air you're breathing?

  18. #18

    Standaard

    Debbie in de serie. Lori Loughlin in het echie. Gerucht gaat dat Rob Estes vreemd gaat met Kelly in de serie en daarom zal verdwijnen, of dat hij de schuld van de moord op de man die Annie heeft aangereden zal nemen en de gevangenis in zal gaan.

    Kelly zal waarschijnlijk "zogenaamd" nog aanwezig zijn, maar nooit in beeld komen, aangezien Silver toch bij haar in huis woont.
    **** me gently with a chainsaw.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •