Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.

Discussie: Dollhouse

Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003

Standaard

Seizoen 2 heeft het groene licht gekregen, hebben ze toch niet de zelfde fout gemaakt als bij Firefly.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Standaard

Verrassend. Maar mooi nieuws, hier heb ik op gewacht. Serie maar eens checken dan.

Standaard

Eerste 5 waren gewoon standaard tv, niks bijzonders. Maar aflevering 6 was heel erg gaaf! Benieuwd hoe dit verder gaat.

Standaard

Is Summer Glau headed to Dollhouse?

Joss Whedon is already thinking about bringing the Terminator star to his miraculously renewed show.

Joss Whedon fans--put some duct tape around your head because it's about to explode. Whedon's Fox drama Dollhouse heads into its second season next fall and it may have a familiar face: Summer Glau.

The possibility of Glau moving into the Dollhouse is certainly no stretch, as Whedon and Glau are practically BFFs. They previously worked together on Firefly and Serenity, and have never masked their affection for each other. And with Teminator: The Sarah Connor Chronicles given the axe, Glau's schedule is open.

Whedon tells EW.com: "If anybody thinks [adding Glau to Dollhouse] hasn't occurred to me already then they have not met me. I mentioned it to her before [Terminator: The Sarah Connor Chronicles] was cancelled."

But Whedon doesn't want to cast Glau as one of Dollhouse's Actives--emotion-free playthings that are imprinted with personalities and skills and hired out to the rich. He wants to cast her in a new role--"someone who talks too much." Let's face it, between her roles as Cameron (a robotic Terminator) and River Tam (an emotionally screwy child prodigy), Glau has played her share of introverted characters, and it would be nice to see her flash that smile a little more often.

"Summer said to me, 'I would like to play a normal girl before I die of extreme old age'", Whedon told EW.

Eliza Dushku and Summer Glau in the same show? The Fox marketing team is already buzzing.

Bron: http://www.tv.com/story/15171.html?r...ref_name=story
    Laatst aangepast door M-EX(treem) : 29-05-2009 om 16:58 Reden: Bron toegevoegd
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Standaard

haha, dat komt inderdaad niet als een verassing. Denk ook wel dat summer glau een prima doll zou zijn. Nu nog dushku een kleinere rol geven, et voila.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Denk ook wel dat summer glau een prima doll zou zijn.
    Heb je de tekst wel goed doorgelezen?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Standaard

nee!
    Zou ik toch maar doen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Standaard

ja dat heb ik uiteraard erna wel gedaan toch bedankt dat je me erop wijst

Standaard

De dvd van seizoen 1 is uit in de US en bevat de Unaired aflevering 13: Epitaph One en de Unaired Pilot: Echo.
    De Unaired Pilot is niet een andere versie van aflevering 1: Ghost, maar is een compleet nieuwe aflevering!

Synopsis Echo (Unaired Pilot):
    Agent Ballard's investigation into the Dollhouse gains momentum when he gets a photo of Echo. Meanwhile Echo and some of the other Actives start to show signs of self-awareness, making Adelle and the handlers nervous.

PS Seizoen 2 start in de US op 25-09-2009 met Vows...

Standaard

Ik heb episode 13 wel gekeken, en dat beloofd een hoop goeds voor seizoen 2.

Standaard

Zojuist de eerste twee afleveringen gekeken en ik ben nog niet volledig overtuigd van de kwaliteit van deze serie. Aangezien er overal staat dat het later pas beter wordt ga ik uiteraard wel door. Leuk om een aantal bekende gezichten te zien.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Standaard

De daarop volgende afleveringen waren ook niet echt bijzonder (soms zelfs saai) maar Man on the Street was erg goed. Ik ben benieuwd naar de rest, hopelijk staan de missies van de dolls minder centraal en concentreert men zich meer op de overkoepelende verhaallijn en de dingen rondom de organisatie.

Standaard

Ik ben inmiddels bij aflevering 11, en ik zit er nu helemaal in. Het wordt inderdaad steeds beter! Vanavond afleveringen 12 en 13, en dan is het weer wachten tot de 25e.

Standaard

Ik heb het hele eerste seizoen bekeken (inclusief Epitaph One) maar ik ben nog geen groot fan. Hoewel de 11 & 12 zeker het beste waren en een heel ander soort serie laten zien dan de afleveringen ervoor duurde het allemaal erg lang voor het op gang kwam. Zeker geen slechte serie, maar niet de Whedon kwaliteit die ik gewend ben.

Standaard

Heb de pilot gezien en ik vindt het toch al het zwakste wat ik ooit al van Joss Whedon heb gezien.

Kan het natuurlijk niet helemaal oordelen want heb alleen nog maar de pilot gezien.

Standaard

Eerste ep van seizoen 2 was matig.. heel matig.

jammer.

Standaard

Helaas, het is afgelopen:

This just in: 'Dollhouse' axed

This has been a busy week for cancellations. The latest addition to the TV graveyard: Dollhouse.
    According to multiple insiders, Fox has informed Joss Whedon that it will not be ordering additional installments of his low-rated drama beyond the current 13-episode order. On the bright side, the network still plans to burn off the remaining unaired episodes beginning in December. Hey, it’s something.
    Dollhouse has been averaging a mere 3 million viewers this season. Last season — when fan support, together with significant budget cuts, helped it to get an odds-defying second-year pickup — the show averaged 4.7 million.
    Bottom line: Dollhouse is lucky it ever saw a second season. Remember that when you’re posting your eulogies below.

UPDATE: Whedon just posted the following statement on Whedonesque.com: “I don’t have a lot to say. I’m extremely proud of the people I’ve worked with: my star, my staff, my cast, my crew. I feel the show is getting better pretty much every week, and I think you’ll agree in the coming months. I’m grateful that we got to put it on, and then come back and put it on again. I’m off to pursue Internet ventures/binge drinking. Possibly that relaxation thing I’ve read so much about. By the time the last episode airs, you’ll know what my next project is. But for now, there’s a lot of work still to be done, and disappointment to bear. Thank you all for your support, your patience, your excellent adverts. See you again.”

Standaard

Hij heeft ook wel pech... Eerst Firefly, nu Dollhouse...

Het viel mij al op dat de afleveringen een stukje korter waren (42 minuten, dat waren er soms bijna 50).
    En het begin van het tweede seizoen was niet denderend.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Standaard

Dollhouse is vanaf gisteren weer terug, met 2 episodes per week.

Standaard

Dollhouse is vanaf gisteren weer terug, met 2 episodes per week.
    Yup, en ik moet zeggen afleveringen 5 en 6 waren verfrissend en vernieuwend; Nieuwe lokaties en karakters, o.a. Summer Glau (Firefly & Terminator TSCC) en Ray Wise (de duivel uit Reaper).

Standaard

Ondertussen is het afgelopen, heb net de laatste ep gekeken. Heel matig 2e seizoen over het algemeen. Vind het niet erg dat het afgelopen is.

Standaard

Komt Dollhouse bij ons nog uit op Blu-Ray of dvd zoals in UK-US het geval is?

Standaard

Ondertussen is het afgelopen, heb net de laatste ep gekeken. Heel matig 2e seizoen over het algemeen. Vind het niet erg dat het afgelopen is.
    Ik vond het een fantastisch 2e seizoen; zeer jammer dat het is afgelopen. Ik vond het een goed afgerond einde en gaf mij voldoening, dit in tegenstelling met bijvoorbeeld Terminator The Sarah Connor Chronicles.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten