De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard interaktive tv opnemen

    hallo.
    ik heb sinds vandaag een interactieve tv ontvanger van ziggo.
    merk samsung smt-h3102.
    helaas kan je met deze dec niet opnemen.
    en aangezien ik een leek hier in ben was mijn vraag,als ik een hdd/dvd rec er op aansluit (bv) deze http://www.mediahomeservice.nl/produ...ProductID=1031
    kan ik dan via de ontvanger opnemen?
    bedankt alvast.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dirk10 Bekijk bericht
    hallo.
    ik heb sinds vandaag een interactieve tv ontvanger van ziggo.
    merk samsung smt-h3102.
    helaas kan je met deze dec niet opnemen.
    en aangezien ik een leek hier in ben was mijn vraag,als ik een hdd/dvd rec er op aansluit (bv) deze http://www.mediahomeservice.nl/produ...ProductID=1031
    kan ik dan via de ontvanger opnemen?
    bedankt alvast.
    Even zomaar een paar rotopmerkingen naar Ziggo toe......

    Je hebt in mijn ogen een uitgekleed apparaat gekocht, met die decoder kun je wel in HD kijken, maar slechts in SD opnemen. USB uitgang verwijderd...... want Ziggo doet er niets mee

    Die Samsung decoder beschikt slechts over 1 tuner, je kan er dus niet naar kijken en dan een ander kanaal opnemen, ook vermeld die gammele gebruiksaanwijzing van Ziggo niet hoe je het apparaat fatsoenlijk kunt programmeren zodat je er van op kunt nemen, in mijn ogen een waardeloos produkt, maar ik kijk dan ook helemaal geen TV meer, laat staan dat ik die rommel nog wil opnemen.

    Maar goed, je kan die LG HDD recorder erop aansluiten en dan in SD een opname maken, hoe je de handel moet programmeren, dan met name die decoder is me nog een raadsel, dat zou ik eens gaan navragen bij ZiggokabelBOER als ik jou was, anders zit je zometeen met 2 niet goed op elkaar afgestemde apparaten.

    Blij dat ik geen TV meer kijk
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    haha oke dat is duidelijk.
    maar in elk geval bedankt voor je hulp en ik zal ziggo eens bellen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dirk10 Bekijk bericht
    haha oke dat is duidelijk.
    maar in elk geval bedankt voor je hulp en ik zal ziggo eens bellen.
    BTW, zolang Ziggo nog analoog uitzend kun je nog wel normaal gebruik maken van die LG HDD recorder, maar het beeld van analoog hebben ze bij Ziggo echt zeer matig gemaakt......om je vooral maar over te halen om digitaal te gaan kijken....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    sluit je decoder aan op je recorder.
    en dan je recorder op je tv.
    je kan je decoder opnemen,als je dan op de recorder ext 1 selecteert.
    je kan wel alleen opnemen wat je ook daadwerkelijk kijkt.
    zorg er dus altijd voor dat je decoder op het juiste net staat voor je opname.
    je kan op je decoder ook je programma aanklikken in de EPG,en dan springt de decoder naar dat programma zodra dit begint.

    ik hoop dat het verhaal zo duidelijk is.het werkt allemaal perfect,en je kan dan gewoon het digitale signaal wat via scart komt opnemen.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •