Pagina 30 van 36 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #726

    Standaard

    Ja, en al maanden oud.
    The future is Blu

  2. #727

    Standaard

    Tja, da's Avatar zelf ook!

  3. #728

    Standaard

    Ik ga vanmiddag ein-de-lijk deze film zien. 3D in de bios. Na zoveel erover te hebben gelezen en gehoord vandaag eindelijk eens de tijd en vooral zin gevonden om naar de bios te gaan. Maar deze film moet ik gewoon in de bios gezien hebben. Ik reken niet op een goed verhaal. Ik reken gewoon op prachtige sfx met een aardig verhaaltje. Denk dat mijn verwachtingen op die manier wel goed zitten...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ga vanmiddag ein-de-lijk deze film zien. 3D in de bios. Na zoveel erover te hebben gelezen en gehoord vandaag eindelijk eens de tijd en vooral zin gevonden om naar de bios te gaan. Maar deze film moet ik gewoon in de bios gezien hebben. Ik reken niet op een goed verhaal. Ik reken gewoon op prachtige sfx met een aardig verhaaltje. Denk dat mijn verwachtingen op die manier wel goed zitten...


  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Wat??
    Een goed verhaal is toch iets anders dan een aardig/ok verhaaltje?
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Wat??
    Een goed verhaal is toch iets anders dan een aardig/ok verhaaltje?
    Dan heb ik het fout geïnterpreteerd. My bad...


  7. #732

    Standaard

    Net terug en precies wat ik ervan had verwacht. James Cameron heeft simpelweg de nieuwe standaard gezet voor special effects en 3D. Het wordt een harde kluif voor welke regisseur in welk genre dan ook om dit nog te overtreffen. Net nu ik dacht dat Transformers de nieuwe benchmark was voor special effects komt dhr Cameron met het prachtige Pandora in Avatar. Ook in niet 3D is de wereld schitterend evenals haar inwoners. Man echt een kippenvel moment, als ze bij die zwevende bergen aankomen! Ik weet niet of deze film nog wel overkomt op dvd of bluray, maar hij komt er zeker in. Ik heb de score wel genuanceerd;

    Verhaal: 6/10
    Special Effects: 10/10
    Soundtrack (score): 8/10

    OVERALL: 8/10
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #733

    Standaard

    Toch wel de grote verliezer @ Oscars...

    Ben toch wel verrast, niet dat ik Avatar nu zo geweldig vin', maar toch...
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Net terug en precies wat ik ervan had verwacht. James Cameron heeft simpelweg de nieuwe standaard gezet voor special effects en 3D. Het wordt een harde kluif voor welke regisseur in welk genre dan ook om dit nog te overtreffen. Net nu ik dacht dat Transformers de nieuwe benchmark was voor special effects komt dhr Cameron met het prachtige Pandora in Avatar. Ook in niet 3D is de wereld schitterend evenals haar inwoners. Man echt een kippenvel moment, als ze bij die zwevende bergen aankomen! Ik weet niet of deze film nog wel overkomt op dvd of bluray, maar hij komt er zeker in. Ik heb de score wel genuanceerd
    De zwevende bergen waren idd een van de kippenvelmomenten. Ondanks het slappe verhaal moet je hem wel een keer gezien hebben in IMAX 3D puur voor de ervaring, want dat is toch wel gaaf.

    Ik denk dat de doodslag voor het verhaal het slappe liefdesverhaal is, wat ook een veel te groot deel van de film inneemt. Daardoor kwam het einde ook heel erg afgeraffeld over vond ik.

  10. #735

    Standaard

    Het verhaal is zoals vaker gezegd gewoon 1 op 1 overgenomen van het bekende Pocahontas verhaal van Disney. Beetje namen en de setting veranderen en klaar is Klara. Dat is gewoon het grootste zwaktepunt van de film. Het is een kinderachtig verhaaltje. Als deze film wat duisterder was geweest qua verhaal dan was het m.i. meer geslaagd geweest. Het lijkt in Hollywood maar niet te lukken, een mix tussen een steengoed verhaal (desnoods goed gejat) en spectaculaire sfx.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #736

    Standaard

    Ik ben het niet helemaal eens als het om het "verhaal" gaat. Het "plot" is inderdaad simpel en lijkt veel op eerdere (animatie) films. Maar het "verhaal" in mijn optiek is ook de hele wereld die is verzonnen, het unieke van de characters (blauw, cultuur erachter, de symbiose met de natuur via de haarverbinding, etc), de dieren. Dus in dat opzicht vind ik het "verhaal" wel redelijk tot goed.

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik ben het niet helemaal eens als het om het "verhaal" gaat. Het "plot" is inderdaad simpel en lijkt veel op eerdere (animatie) films. Maar het "verhaal" in mijn optiek is ook de hele wereld die is verzonnen, het unieke van de characters (blauw, cultuur erachter, de symbiose met de natuur via de haarverbinding, etc), de dieren. Dus in dat opzicht vind ik het "verhaal" wel redelijk tot goed.
    Dat is toch echt (vooral) de vormgeving. Verhaal heeft te maken met handelingen en gebeurtenissen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat is toch echt (vooral) de vormgeving. Verhaal heeft te maken met handelingen en gebeurtenissen.
    De vormgeving is hoe het eruit ziet. Hij heeft het denk ik over het hele soort van ecosysteem en de werking daarvan. Dat is veel meer dat hoe die hoe het eruit ziet.
    The future is Blu

  14. #739
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik ben het niet helemaal eens als het om het "verhaal" gaat. Het "plot" is inderdaad simpel en lijkt veel op eerdere (animatie) films. Maar het "verhaal" in mijn optiek is ook de hele wereld die is verzonnen, het unieke van de characters (blauw, cultuur erachter, de symbiose met de natuur via de haarverbinding, etc), de dieren. Dus in dat opzicht vind ik het "verhaal" wel redelijk tot goed.
    In principe wel...

    Hoeveel films zijn er wel niet waar het verhaal niet voorspelbaar is.
    De meeste hebben we door de jaren heen wel eens gehad.
    Het is dan ook niet makkelijk omiets origineels te bedenken.

    Maar soms is het ook niet erg om dingen te zien gebeuren die je al verwacht.
    Het streelt je intellect zelfs een beetje....., soms dan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik ben het niet helemaal eens als het om het "verhaal" gaat. Het "plot" is inderdaad simpel en lijkt veel op eerdere (animatie) films. Maar het "verhaal" in mijn optiek is ook de hele wereld die is verzonnen, het unieke van de characters (blauw, cultuur erachter, de symbiose met de natuur via de haarverbinding, etc), de dieren. Dus in dat opzicht vind ik het "verhaal" wel redelijk tot goed.
    Om nu dat soort dingen als verhaal te zien? Nee, daar ben ik het niet mee eens. De scriptschrijver is niet diegene die ook dat soort dingen ontwerpt en bedenkt. En begrijp me niet verkeerd, ik vond Avatar een fantastische film, maar verhaaltechnisch is het gewoon een schijtfilm. Het zijn de Art Directors, Costume Designers, de Make-up Artists, de Art Department, de Special en Visual Effects Department, de prachtige muziek van James Horner en de regisseurskunsten van Cameron zelf die het tot een succes maken, niet het verhaaltje van diezelfde Cameron. De wereld was idd prachtig geschapen, dat dan weer wel.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #741

    Standaard

    En het script is weer wat anders dan het verhaal (de synopsis), toch? In het script staat best wat info over hoe de dieren en omgeving eruit zien (hij staat online, zoek maar op. Er staan nog komische stukken tussen ook.). Niet te gedetailleerd, want dat is weer niet de taak van het script.
    M.i. is met het verhaal van Avatar niets mis, een 'schijtverhaal' is het niet, misschien niet origineel, maar dat kun je toch van de uitwerking niet zeggen...

  17. #742

    Standaard

    Avatar krijgt eem re-release

    AVATAR didn't clean up at the Oscars like many thought (and some hoped) it would. Really though, when a film makes a trillion dollars, do a few golden statues matter? Nope. And to help ease their pain, Fox and Jim Cameron are planning on re-releasing AVATAR later this year.

    Cameron, who was in New York City filming a Black Eyed Peas concert (??), spoke to USA Today and said that the influx of spring 3D movies like ALICE IN WONDERLAND and CLASH OF THE TITANS robbed AVATAR of its precious screens and potentially cut short its financial windfall. So now the current plan is to re-release the movie this summer. But why would audiences care about AVATAR in the summer when there's a new blockbuster hitting theaters every Friday? Well because Cameron has an ace up his sleeve, that's why.
    Turns out Cameron will insert some deleted scenes into the movie and use the ole "never before seen footage" trick to get people back in theaters for one more AVATAR screening. But does this diminish returns on the eventual DVD and Blu-ray release? Not sure but with the additional 3D ticket costs, that's a risk Fox seems willing to take. So what about you? Would you go see AVATAR in theaters again just to see some extra footage in 3D?
    Ben echt benieuwd of mensen echt deze film nog een keer gaan kijken voor de delated scenes, ik wacht liever op een dvd/blu-ray release.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #743

    Standaard

    Ik ga niet nog een keer 15 euro neer leggen voor een paar deleted scenes. Ik wacht ook wel gewoon op de blu-ray.

  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het lijkt in Hollywood maar niet te lukken, een mix tussen een steengoed verhaal (desnoods goed gejat) en spectaculaire sfx.
    Toch wel: Star Wars OT

  20. #745

    Standaard

    Woensdag gekeken, was er heel sceptisch over, loop niet snel achter de grote meute aan qua mening, maar ik moet zeggen, WOW !
    Ik vond het hem echt geweldig, een genot voor het oog.
    Ik snap ook trouwens het gezeur over dat er geen verhaal zou zijn totaal niet, vond het juist een interessant verhaal, niet echt orgineel oke(wat nou nog wel tegenwoordig), maar daarom toch niet minder, zeker niet minder als menig andere film.
    Kan niet wachten tot ik hem op Blu-Ray kan aanschouwen !

  21. #746

    Standaard

    Re-release ? ze hebben nog niet genoeg verdient ofzo ?
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  22. #747

    Standaard

    Tsja, The Dark Knight kwam ook nog een keer uit in de VS, en daar hoorde ik niemand over ....hier zitten tenminste nog aanvullende scenes bij.
    En niemand dwingt je om er heen te gaan dacht ik .
    Met elke film die uitkomt willen ze zoveel mogelijk geld willen verdienen, alleen lukt dat bij één wat beter dan de ander....

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Toch wel: Star Wars OT
    Ja, erg spectaculair, vaseline op je camera om wieltjes te maskeren

  24. #749
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ja, erg spectaculair, vaseline op je camera om wieltjes te maskeren
    Idd. maar dat is misschien niet het juiste voorbeeld, er zijn echter genoeg andere scenes die dat weer wel aantonen.
    Werken met de beperkingen heet dat...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ja, erg spectaculair, vaseline op je camera om wieltjes te maskeren
    Is toch geniaal man!

    Ik heb dit liever dan dure over the top cgi die er desondanks niet uit ziet......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 30 van 36 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •