Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.

Discussie: The Unit

  1. #51

    Standaard

    De verhalen/missies zijn op enkele uitzonderingen na per aflevering. Er is echter wel een uitgebreide verhaallijn rond de personages en het hele gebeuren van het team dat over afleveringen en seizoenen heen loopt. Ik vind de serie zeker de moeite, je hebt enkele afleveringen nodig om erin te komen maar eens je de personages wat kent is het een goede serie.

    Heb alle seizoenen gezien, en heb de eerste en de tweede op dvd (regio 2 BE/NL), maar ga de andere ook nog kopen via amazon om ze nog eens allemaal te herbekijken
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  2. #52

    Standaard

    ok, dank je!

    Bij play.com zijn ze nu in een 2 voor 32 actie (de eerste 3 was 49 euro of zoiets...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #53

    Standaard

    Valt goed mee, heb mijn eerste 2 ook in een 2+1 actie in de MM in Antwerpen gekocht, samen met een seizoen van twenty four, maar ga nog wachten met de andere seizoenen van the unit te kopen, er zijn nog een heleboel series die ik nog nooit gezien heb die ik op dvd wil kopen en die krijgen voorrang

    Bij the unit zijn de afleveringen eind seizoen 2, begin seizoen 3 zeer goed, voor mij het beste moment van de serie, dat zijn ook afleveringen die echt 1 groot verhaal hebben op alle gebied.

    Edit: Ik vind Dennis Haysbert ook zeer goed spelen, de David Palmer van 24 als je niet weet wie het is
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •