goedendag
als eerste mocht er al een topic hierover gaan mijn excuses ik heb het niet kunnen vinden vandaar deze
Sinds 2 uur ben ik trotse bezitter van de BD370 en samen met mijn 42LG500 FULLHD-LCD zeer content ermee, updaten en alles ging zonder moeite en zonder instellen
had alleen een vraagje over het you-tube gedeelte ik krijg het idee dat het heel erg
afgeslankt is en dat ik geen originele clips en dat soort dingen op kan vragen die wel gewoon op pc en zelfs op mijn telefoon op te vragen zijn, het blijkt dat ik alleen maar
filmpjes vind van mensen die zichzelf leuk blijken te vinden en dat willen delen met me
zelfs als ik specifiek zoek krijg ik de titels wel en de correcte plaatjes erbij maar na het aanklikken blijkt het toch weer een parodie te zijn of iemand die iets kwijt wil over het gebeuren,het is me 1 keer gelukt om in de buurt te komen van een clip maar die loopt vast op steeds het zelfde moment (7 sec) ik ben geen leek op het gebied en weet wat ik doe dus mijn vraag (na te veel teks zie ik sorry) maar klopt het dat origineel materiaal geblokkeerd word of zoek ik niet genoeg?? bedankt bij voorbaat JDWorklabs