Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    The O.C : Seizoen 1,2,3 waren top,seizoen 4 niet verder gekeken werd ronduit saai.
    Seizoen 4 was juist het leukste seizoen, na 4 afleveringen drama was het 10 afleveringen feest. Zó ontzettend grappig en leuk. En een heel mooi einde voor een van de leukste tienerdrama's.



    En iedereen (toch wel, als ik het zo op de verschillende fora lees) vind Lost seizoen 2 echt het minst. Ik vind het echt een veel leuker en spannender seizoen dan seizoen 1. Seizoen 3 vind ik tot nu toe ( aflevering 8 ) wel weer aardig, het wordt een beetje langdradig...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    De meeste liefhebbers van televisieseries zijn vast bekend met de term "to jump the shark": dit jargon stamt uit de serie Happy Days, waarin Fonzie over een haai springt terwijl hij waterskiënd wordt verdergetrokken door een jetski. Na deze aflevering (of beter gezegd: het seizoen waarin deze aflevering voorkwam) had de serie zijn absolute toppunt bereikt en ging het steeds meer en meer bergaf met de verhaallijn, de ontwikkeling van de personages en de algemene kwaliteit van de serie.
    Het kan toeval zijn maar ik zit net naar de op een na recentste CSI te kijken en daar wordt dit fenomeen door Grissom & Brass besproken.

    Verder denk ik dat elke langlopende serie hiermee te maken krijgt. Als het nieuwe ervan af is wordt het moeilijk om het interessant te houden en niet in herhaling te vallen. Daarmee kan de serie nog wel goed blijven maar het niveau van het begin wordt vaak niet meer gehaald.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Seizoen 4 was juist het leukste seizoen, na 4 afleveringen drama was het 10 afleveringen feest. Zó ontzettend grappig en leuk. En een heel mooi einde voor een van de leukste tienerdrama's.
    Really?? Wat vond je dan zo grappig...?? Misschien moet ik seizoen 4 dan nog maar een kans geven.
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  4. #29

    Standaard

    Zeker doen! Wat er grappig was, ALLES! Ik kan zo even geen situatie beschrijven maar het drama aspect van de serie werd overboord gegooid en er kwam comedy voor terug.

    Seth is natuurlijk altijd al erg geestig maar dat kwam dit seizoen heel mooi naar voren. En Taylor Townsend heeft een geweldige hoofdrol gekregen, en zo komen er nog wat leuke gastrollen voorbij. Kijken dat seizoen!

  5. #30

    Standaard

    Goede Tijden Slechte Tijden: Vanaf het seizoen dat de nieuwe leader kwam, de mooie jongens en meiden de macht kregen (Je moet mooi zijn, is belangrijker dan kunnen acteren), en alles in 16:9 werd uitgezonden. Vanaf die tijd kijk ik ECHT niet meer.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Zeker doen! Wat er grappig was, ALLES! Ik kan zo even geen situatie beschrijven maar het drama aspect van de serie werd overboord gegooid en er kwam comedy voor terug.

    Seth is natuurlijk altijd al erg geestig maar dat kwam dit seizoen heel mooi naar voren. En Taylor Townsend heeft een geweldige hoofdrol gekregen, en zo komen er nog wat leuke gastrollen voorbij. Kijken dat seizoen!
    Seizoen 4 was gewoon grappiger ja. Maar toch vond ik de humor in seizoen 1 vele malen beter. Zonder Marissa was The O.C. gewoon niks eigenlijk. Tayler speelde haar rol weer leuk maar toch minder als Marissa. Vooral die Che, van Summers universiteit, die was echt heel erg...de laatste aflevering van seizoen 4 was toppie. Als Marissa zou blijven leven maar gewoon weg was gegaan was het top geweest. Dan had ze bijvoorbeeld gewoon terug kunnen komen in de series finale.

  7. #32

    Standaard

    Sezioen 1 beter... ach, toen ging het nog meer om Ryan die in een nieuwe omgeving komt wonen en Seth die bij de groep gaat horen. Was ook leuk!

    Misschien even een spoiler tag plaatsen? Ik las namelijk ook al dat Marissa dood zou gaan op deze site, erg jammer dat ik het al wist..

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels Bekijk bericht
    Het kan toeval zijn maar ik zit net naar de op een na recentste CSI te kijken en daar wordt dit fenomeen door Grissom & Brass besproken.
    Zal vast toeval zijn dan

    "Jump the shark" is een vaak gebruikte term onder fans van series.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #34

    Standaard

    Dynasty: Cliffhanger met het huwelijk van Moldavie. Daar komen de terroristen....

    Dat lijkt mij een van de grootste Shark-jumping-momnenten van een tv serie OOIT.

  10. #35

    Standaard

    Kinderen geen bezwaar: vanaf het moment dat Joey ('Daan') uit de serie is gegaan. Pijnlijk zijn bepaald afleveringen...

  11. #36

    Standaard

    Scrubs met het nieuwe seizoen nog na een uitgebreide series finale van de reguliere serie. Gelukkig is dit inmiddels alweer gecancelled na 13 afleveringen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Scrubs met het nieuwe seizoen nog na een uitgebreide series finale van de reguliere serie. Gelukkig is dit inmiddels alweer gecancelled na 13 afleveringen.
    Ach ze hadden er nog wel een aardige draai aangegeven met de interns, serie was zeker over zijn hoogtepunt heen, maar slecht vond ik het niet. Wist trouwens ook niet dat ie gecancelled was... Bron?

  13. #38

    Standaard

    Zach Braff op Facebook en ook bedenker Bill Lawrence in een interview.
    Al is de officiële aankondiging van NBC er nog steeds niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #39

    Standaard

    bij CSI toen Sarah *bleept* werd het zo dramatisch..
    weet nietmeer welk seizoen dat was.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •