Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.

Discussie: Damages

  1. #26

    Standaard

    'Is dit wat'?

    De blu ray van seizoen 1 is in de UK best goedkoop namelijk!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #27

    Standaard

    Seizoen 1 is super! 2e vond ik wat minder verrassend, maar nog steeds genietbaar door de uitmuntende acteerprestaties en cast bezetting.


  3. #28

    Standaard

    ok thx! Ga denk ik voor de blu ray, al krijgt die niet supergoede kritieken qua beeld en geluid
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #29

    Standaard

    Eerste seizoen vond ik super. 2e seizoen nog steeds goed maar wel een stuk minder.

  5. #30

    Standaard

    Super is naar mijn mening wat overdreven, maar het is een prima serie.Jammer dat het tweede seizoen wel erg een herhaling van seizoen een was. Derde seizoen is tot nu ook weer vermakelijk.

  6. #31

    Standaard

    Ga toch voor de r2 uk dvd's, deze zijn nu goedkoop (alleen vandaag) bij www.thehut.com
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #32

    Standaard

    Net seizoen 1 afgezien in minder dan 1 week: wow! Op naar 2!

    Heb de serie trouwens dubbel, wie interesse heeft moet me maar ff PM-en, hoeft niet veel te kosten.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    idd Coen P. had het eerste seizoen ook vorige week gezien in minder dan een week, en ben ondertusse al aan het einde van 2 bijna, deze avond de 2 laatste afleveringe van seizoen 2 kijken.

    Op het gebied van het plot van de serie vind ik het een van de best geschrevene van de afgelope jaren.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  9. #34

    Standaard

    De pilot intrigeert inderdaad mateloos!

    De hele serie eigenlijk wel.

    Wat mij aanspreekt zijn;
    - 1 groot overkoepelend verhaal ipv de standaard legal serie met elke aflevering 1 casus;
    - wisselende tijdslijnen waardoor je zelf de puzzelstukjes in elkaar moet leggen;
    - bijzonder goed acteerwerk (van alle karakters);
    - goed uitgediepte karakters;
    - stemmig camerawerk, voyeuristische inslag met een hoog 'dicht op de huid gehalte'.

    Kan eigenlijk geen minpunt bedenken.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #35

    Standaard

    en niet te vergeten de (in mijn ogen) niet zo hoge voorspelbaarheidsgraad en mooie plottwisten.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  11. #36

    Standaard

    inderdaad, zelfs na seizoen zijn er nog flink wat dingen open of onduidelijk! Ik ben in ieder geval fan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Ben nu met seizoen 2 begonnen! Yeah, William Hurt en Timothy Olyphant, cool!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    FX cancels Damages! maar is nog een klein beetje hoop!

    It's sad that such a critically lauded television show can face death for something as silly as ratings. Such is the way of the world, though, and FX's Damages is no exception. The third season of the network's mystery has been receiving abysmal ratings. The show has been averaging under a million viewers per episode (yikes!) and in the key 18-49 demographic it's only managed a .2. Yeah, that is as bad as you think it is. That's why FX decided to pull the plug on their critically acclaimed series and not renew it for a third season. And who can blame them, right?

    Of course, we could actually see a fourth season of Damages, but not on FX. In a recent trend of cancelled shows getting saved by other networks, satellite provider DirecTV is considering picking up the series, and co-producing with Sony. This is very similar to what happened to the football drama Friday Night Lights last year. Sure, it was a great show, but ratings couldn't keep it up, so DirecTV swooped in and saved it.

    Will this happen again? It doesn't seem likely. Despite the critical weight of Damages, it still is much worse off than Friday Night Lights ever was. At its lowest, the FNL took in 3.46 million viewers and a 1.1 share in the 18-49 demo. That's still much better off than Damages is, and it's probably why Damages wouldn't prove very profitable to DirecTV. Because, despite the critics, one universal truth remains: without even one million viewers, what does it matter? A good show that no one's watching is still a good show, but you've gotta be realistic.

    What do you think? Should DirecTV take the plunge and rescue the damaged Damages? Or should they allow the dying series to finish out its third season's run and be finished?
    Bron: http://www.tvovermind.com/damages/fx...-directv/21345

    Heel jammer, met name omdat het 3e seizoen weer zo goed is, na het toch wat teleurstellende 2e seizoen. Nu maar hopen dat Sons Of Anarchy niet volgt... (er komt iig nog een 3e seizoen in september).
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  14. #39

    Standaard

    Een belangrijke vraag die nu direct in me opkomt: Heeft het nog zin om seizoen 3 te gaan kijken of stopt deze nu ook halverwege? Of wordt deze netjes afgerond met een seizoens/series finale?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #40

    Standaard

    Zuur

    Mocht iemand overigens interesse hebben, ik heb seizoen 1 en 2 dubbel dus die mag voor een prikkie weg (engelse ondertiteling)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    FX cancels Damages! maar is nog een klein beetje hoop!



    Bron: http://www.tvovermind.com/damages/fx...-directv/21345

    Heel jammer, met name omdat het 3e seizoen weer zo goed is, na het toch wat teleurstellende 2e seizoen. Nu maar hopen dat Sons Of Anarchy niet volgt... (er komt iig nog een 3e seizoen in september).
    Nou het derde seizoen valt me behoorlijk tegen. Is wel erg uitmelken van hetzelfde concept, beetje Dan Brown achtig. Dit seizoen mogen ze nog wel afronden van mij, maar ik zal er niet minder om slapen als dit het laatste seizoen blijkt te zijn.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Een belangrijke vraag die nu direct in me opkomt: Heeft het nog zin om seizoen 3 te gaan kijken of stopt deze nu ook halverwege? Of wordt deze netjes afgerond met een seizoens/series finale?
    Gisteravond is aflevering 11 geweest, dus ik neem aan dat 12 en 13 ook gewoon worden uitgezonden.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zuur

    Mocht iemand overigens interesse hebben, ik heb seizoen 1 en 2 dubbel dus die mag voor een prikkie weg (engelse ondertiteling)
    Iemand
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Wiki zegt:

    "Due to the low ratings and high costs, it's highly possible that Season 3 will be the last season of Damages. However, Sony is in talks with DirecTV to share the cost of future seasons with its 101 Network. This means that the 101 Network will air new episodes first before FX does. Several outlets have also been approached about sharing the cost of a new season, although nothing official is set yet.[38]"

  20. #45

    Standaard

    hé, dat zou mooi zijn!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #46

    Standaard

    Alleen als de kwaliteit hoog blijft, misschien slinkt het budget hierdoor wel zodanig dat er teveel concessies moeten worden gedaan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nou het derde seizoen valt me behoorlijk tegen. Is wel erg uitmelken van hetzelfde concept, beetje Dan Brown achtig. Dit seizoen mogen ze nog wel afronden van mij, maar ik zal er niet minder om slapen als dit het laatste seizoen blijkt te zijn.
    Mee eens. Heb seizoen 3 nog niet gezien, maar dit word met teveel series gedaan. Waarom niet een paar goede seizoenen maken en dan gewoon einde verhaal. Niet dat eindelijk oprekken a la Lost of Prison Break, bah.

  23. #48

    Standaard

    Vandaag de laatste aflevering van het seizoen, en misschien de serie zelfs. Spanning zat er erg goed in bij 3.12. Laatste flitsmontage was uitstekend gedaan.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #49

    Standaard

    Mocht de aflevering van gister de laatste van de serie zijn kan ik daar vrede mee hebben, alle verhaallijnen sinds seizoen 1 worden (misschien iets te netjes alhoewel) prima afgerond.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #50

    Standaard

    Matig einde van een matig seizoen, wel redelijk afgerond inderdaad, je blijft niet met grote vragen zitten.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •