Pagina 31 van 330 EersteEerste ... 212728293031323334354181131 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 8243 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    ik heb nog veel te veel op mijn wanted lijstje staan

    in mei vooral nog:
    saving private ryan
    gladiator
    matrix box
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik heb nog veel te veel op mijn wanted lijstje staan

    in mei vooral nog:
    saving private ryan
    gladiator
    matrix box
    The Matrix box is allang uit. Wat bedoel je hiermee?
    The future is Blu

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    The Matrix box is allang uit. Wat bedoel je hiermee?
    i know, maar je kan niet alles willen in 1 keer

    ik heb deze maand al veel te veel gekocht
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #754

    Standaard

    Gelieve nog de tweede Millennium film toe te voegen.

    Nog steeds geen NL-release van Fantastic Mr. Fox en 500 Days Of Summer.

    Moeten filmmaatschappijen dan niet klantvriendelijk zijn?

  5. #755

    Standaard

    Beide films hebben nu niet bepaald goed gescoord in de bioscopen dus dan is er een reden om de films niet op blu-ray uit te brengen.

    Ik zal de datum voor de millenium film toevoegen aan de lijst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #756

  7. #757

    Standaard

    waar is clash of the titans gebleven?
    is die al uit?
    en nee, niet de 2010 versie.....

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    waar is clash of the titans gebleven?
    is die al uit?
    en nee, niet de 2010 versie.....
    De US en UK zijn identiek en bevatten NL subs. Van een release hier heb ik nog niets gehoord.

  9. #759

    Standaard

    Voorlopig geen release van Clash Of The Titans original in Nederland op blu-ray.

    Lost In Translation is van A-Film en die is tegenwoordig een stuk minder enthousiast over catalogustitels op blu-ray uitbrengen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #760

    Standaard

    Fantastic Mr. Fox en 500 Days Of Summer zie ik het beter doen op Blu-ray dan in de bioscoop.

  11. #761

    Standaard

    Dat zou goed kunnen maar Fox ziet dat anders en zullen denk ik vinden dat beide titels te klein zijn voor een release op Blu-Ray.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #762

    Standaard

    O.a. de Duitse en Franse release van (500) Days of Summer hebben NL subs.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    The Librarian box is gecancelled.
    Vandaag gekocht bij MM Zoetermeer, dus blijkbaar is hij alleen uitgesteld!

  14. #764

    Standaard

    okay , goed dat je het even meld hier.......kunnen andere mensen er ook achter aan gaan die hierop zaten te wachten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Gelieve nog de tweede Millennium film toe te voegen.

    Nog steeds geen NL-release van Fantastic Mr. Fox en 500 Days Of Summer.

    Moeten filmmaatschappijen dan niet klantvriendelijk zijn?
    Lees dat Fantastic Mr. Fox nu pas of opnieuw vanaf deze week in de bioscoop te zien is.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 29-04-2010 om 18:56
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Lees dat Fantastic Mr. Fox nu pas of opnieuw vanaf deze week in de bioscoop te zien is.
    Dit is toch zo'n typische film die gewoon op BR moet uitkomen.

    Wat bioscoopreleases betreft daar ben ik helemaal niet meer met mee. Jaren geleden dat ik nog bioscoop van binnen heb gezien, geniet thuis veel meer van film dan in zo'n rumoerige zaal. Zeker sinds komst van blu-ray.

  17. #767

    Standaard

    Had m'n Librarian dvd's al weggedaan, en dan werd de box gecancelled

    Eerst 2 films waren best leuk, jammer van die overbodige derde ...

  18. #768

    Standaard

    Net in MM Arnhem, daar lagen al diverse Luc Besson titels en een paar andere in een nieuw soort Blu-ray doosje voor 16,99 euro uitgebracht door DFW.

    O.a de onderstaande titels:

    Léon
    La Femme Nikita
    Le grand bleu
    Subway
    Le dernier combat

    Ik denk dat ze ook The Fifth Element hebben gehad, want er was een tussenruimte leeg.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #769

    Standaard Trainspotting on Blu Ray

    Weet iemand of/wanneer Trainspotting op Blu Ray in NL uitkomt?

    Hij is er al wel in de Engelse versie maar dan zonder NL ondertiteling.

  20. #770

    Standaard

    Ik moet die vervangdrang (dvd naar bluray) van me in toom houden, maar steeds als ik de lijst door kijk denk ik; die wil ik, die wil ik ook, enz...
    Om gek van te worden.

  21. #771

    Standaard

    Bekend probleem, maar ik ben wel kritischer geworden. Ging ik vroeger dvds kopen, kwam ik vaak met stapels thuis. Nu kijk ik een stuk kritischer naar zowel de film zelf, de prijs en de kwaliteit van de blu-ray. Maakt het ook een stuk leuker om te verzamelen.

    Maar zoals jij zegt, er staat ons nog genoeg leuks te wachten. Zeer handige lijst ook!

  22. #772

    Standaard

    Vreemd, ik heb vandaag in de Fnac de blu-ray van "THE ROAD" gezien. Deze film is uitgebracht door DFW met Franse en Nederlandse ondertitels. Alléén de backcover is in het Frans. De frontcover is in het Engels.
    Maar op de zijkant en de backcover melden ze alléén een Engelse Dolby Digitaal 5.1 klankspoor . Als het waar is dan koop ik de Franse editie van Metropolitan die wel een Engelse DTS-HD Master Audio klankspoor heeft.

  23. #773

    Standaard

    Dutch Filmworks heeft voor Nederland nog geen release datum vastgesteld.
    Als ik jou mag geloven dan hoef ik die DFW release in ieder geval niet want de US versie heeft ook DTS-HD Master Audio.


    Voor Trainspotting is nog geen datum bekend.....hier in Nederland brengt Universal hem uit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dutch Filmworks heeft voor Nederland nog geen release datum vastgesteld.
    Als ik jou mag geloven dan hoef ik die DFW release in ieder geval niet want de US versie heeft ook DTS-HD Master Audio.
    Ik denk dat de Nederlandse release gepland is voor Juli.
    Ik heb de blu-ray wel niet getest want ik wil geen blu-ray kopen met alléén een Dolby Digitaal soundtrack.

  25. #775

    Standaard

    Azijnzeiker functie aan Angel Hearts die 27-05 moet uitkomen heet officeel Angel Heart . Azijnzeiker functie uit.

Pagina 31 van 330 EersteEerste ... 212728293031323334354181131 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •