Pagina 57 van 76 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 1886 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Ik ga 29 mei a.s naar Golden Earring in Strijen, is een openlucht concert, en 1 augustus ga ik met een collega naar The Pogues in De Melkweg in Amsterdam.

    Die band lijkt me ook super om mee te maken.

    Heb er zin in, wie van jullie is er ook wel eens naar ze geweest?

  2. #1402

    Standaard

    Ik wist niet eens dat ze kwamen, zal inmiddels wel uitverkocht zijn.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Ik wist niet eens dat ze kwamen, zal inmiddels wel uitverkocht zijn.
    Staat nog niet op de site van de Melkweg dat ze komen, maar wel op die van The Pogues zelf.

  4. #1404

    Standaard

    The Pogues zijn live geweldig.
    Maar met Shane is het maar net hoe veel zin hij heeft...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #1405

    Standaard

    Grote kans dat ik dit jaar weer naar Pukkelpop ga. Eerste namen zijn bekend, en er stromen er nog meer binnen. De grote headliners vind ik persoonlijk niet eens zo boeiend, maar er valt genoeg te zien. Vorig jaar 1 dagje geweest, hopelijk dit jaar gewoon alle 3 de dagen. Hieronder wat er tot nu bekend is.


  6. #1406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Baroness staat gratis de dag erna op Metropolis.
    Zo! Da's goed nieuws! Eindelijk weer eens een reden om er naar toe gaan.
    Concertagenda op Podiuminfo

  7. #1407

    Standaard

    @ Divius, Mijn favoriete festival en ze hebben een jubileum dit jaar; zeer zeker nu al een fijne line-up, er komt trouwens nog een headliner bij waarvan de kans groot is dat het weleens Soundgarden kan zijn. Normaal ga ik elk jaar een dagje maar dit jaar kies ik voor een combi-ticket.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  8. #1408

    Standaard

    Supertramp komt naar Nederland ... en ik ben er bij !


  9. #1409

    Standaard

    Kaartjes voor Angus & Julia Stone, 6 mei Oosterpoort Groningen.

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Supertramp komt naar Nederland ... en ik ben er bij !
    Zonder Roger Hodgson, toch?
    Concertagenda op Podiuminfo

  11. #1411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Zonder Roger Hodgson, toch?
    Helaas wel, Rick Davies gelukkig wel! Goodbye stranger lalala!

    Heb er iig zin in, nog een maandje en dan sta ik ook nog eens te genieten van Eric Clapton en in het najaar zal ik Sting zeker bezoeken! Wat een geweldig jaar voor mij!


  12. #1412

    Standaard

    10-07 Prince, Leuven Belgie (Werchter Festivalpark)

  13. #1413

    Standaard

    Gister een WAANZINNIG optreden gezien van Dick Dale, met recht de King of Surf!!!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #1414

    Standaard

    Als je gaat, Divius, dan kan ik je Flaming Lips, Danko Jones en zeker Seasick Steve echt aanbevelen.

  15. #1415

    Standaard

    Ik ben momenteel op het bevrijdingsfestival in Zwolle. Dwz: ik ben thuis (ik ben binnen zelfs) maar qua geluid mis ik weinig. Of ik het nou wil of niet.

  16. #1416

    Standaard

    Ik wilde er eerst naar toe, maar het begon zo druk te worden dat er geadviseerd werd niet meer naar Zwolle te gaan...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Ik wilde er eerst naar toe, maar het begon zo druk te worden dat er geadviseerd werd niet meer naar Zwolle te gaan...
    Het is een leuk evenement, maar het begint wel erg massaal te worden. Volgens de politie zouden er 160.000 bezoekers geweest zijn: da's bijna evenveel als wat Lowlands over 3 dagen trekt. Park de Weezenlanden is op zich best wel ruim, maar zelfs daar wordt het dan nog krap.

  18. #1418

    Standaard

    Hier in Groningen ook ruim 100.000 mensen, was eigenlijk al te druk. Was echt niet leuk om een drankje te halen, of muntjes... Heb ook eigenlijk maar een optreden gezien, heb nog even lekker in het gras gelegen en ben redelijk vroeg weer naar huis gegaan.

  19. #1419

    Standaard

    Gister Angus & Julia Stone in de Oosterpoort. Erg gaaf, veel nummers van de nieuwe cd, naar mijn mening ook hun beste plaat, en nog een leuke Grease cover . Leuk publiek (is de laatste tijd helaas ook wel eens anders)en ze hadden het zelf ook goed naar hun zin. Prima vermaakt!

  20. #1420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Hier in Groningen ook ruim 100.000 mensen, was eigenlijk al te druk. Was echt niet leuk om een drankje te halen, of muntjes... Heb ook eigenlijk maar een optreden gezien, heb nog even lekker in het gras gelegen en ben redelijk vroeg weer naar huis gegaan.
    Echt hè! Ik wilde ook even wat te drinken halen en daarvoor muntjes uiteraard, maar dat was net toen Guus Meeuwis kwam. Te lange rijen gewoon en daarnaast werd er ook gewoon heel 'gebeukt' door mensen die ertussendoor moesten enzo..

  21. #1421

    Standaard

    Lowlands update:

    LCD Soundsystem // Hot Chip // The Low Anthem // Band Of Horses // Foals // Minus The Bear // The Soft Pack // Surfer Blood // Kees van Hondt // Shantel & Bucovina Club Orkestar // Figli Di Madre Ignota // Tim Knol // Moss // Against Me! // Frightened Rabbit

  22. #1422

    Standaard

    Nice!
    LCD Soundsystem, Hot Chip en Moss zijn zeker de moeite waard. Moet zeggen dat ik de anderen niet ken en met Tim Knol echt helemaal niets heb...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #1423

    Standaard

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Pinkpop. Wij gaan zaterdag de 29e met de trein. Iemand tips voor wat betreft overig vervoer etc?

  24. #1424

    Standaard

    Ga ieder jaar naar Pinkpop. Er zijn daar in de buurt van het terrein genoeg parkeerplaatsen te vinden (als je `s ochtends vroeg komt tenminste). Met de trein kun je ook komen, tot aan Heerlen. Daar moet je overstappen op de stop trein naar Landgraaf, vanwaar pendel bussen (normaal gratis) naar het terrein gaan.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1425

    Standaard

    Ga ook met het openbaar vervoer naar Pinkpop. Bevalt me ieder jaar uitstekend en je komt vanaf Heerlen al lekker in de sfeer. Koop vooral een Pinkpopretourtje, dat is meestal goedkoper dan een gewoon kaartje. Ze controleren niet vaak bij de pendelbussen, maar als het gebeurt, ben je met dit kaartje gedekt.

Pagina 57 van 76 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •