Ik ben in het verleden positief geweest over Proxis, maar nu vind ik hun manier van handelen niet kunnen.
Ik bestel op 31 maart twee items, de Blu-ray van Hitler The Rise Of Evil (dan nog in preorder) en FC De Kampioenen seizoen 20 (al op voorraad). FCDK wordt opgestuurd naar Kiala, op de andere is het even wachten.
Bij Kiala blijkt dit echter een verkeerd pak te zijn: d'r zitten een paar cd's in die ik niet heb besteld. Ik verwittig Proxis en stuur het pak terug, alleen kost dit via Kiala mij 2 euro. Ik stuur een mail met het verzoek om na ontvangst van de teruggestuurde cd's alsnog FCDK te sturen.
Een paar dagen later komt Hitler aan, van FCDK geen spoor (als evenmin van de 2 euro verzendkosten die zouden worden terugbetaald).
Tot daar allemaal goed, iedereen kan eens een foutje maken. Maar ik krijg op geen enkele mail naar de klantendienst nog respons. Een telefoonnummer hebben ze niet en ze hebben wel mijn geld maar ik geen dvd.
Kent er iemand nog een manier om Proxis (België) te contacteren? Liefst telefonisch.