De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Enkele R2 Series ( Slotje mag erop = verkocht )

    Aangezien mijn TV-serie verzameling nu wel erg groot aan het worden is, heb ik besloten om een paar titels te verkopen die ik toch niet meer ga herkijken en alleen maar stof zullen gaan happen.

    Alle dvd's zijn in goede staat ; mocht dat anders zijn, dan staat het er duidelijk bij. Zelfde geld voor ondertitels. Alle dvd's hebben ondertitels mits anders vermeld.

    Het zijn Regio 2 titels.

    Prijzen zijn standaard. Als ze opgehaald worden zijn ze die prijs. Als ze verzonden worden hebben ze OOK die prijs.

    Als het kan ; zou ik ze het liefst opgehaald zien.


    - Samantha Who? ( seizoen 1 ) 10,00 euro

    - Star Trek Enterprise ( seizoen 1 ) 12,50

    - Six Feet Under ( seizoen 1 ) 12,50

    - The West Wing ( seizoen 1 ) 10,00

    - Invasion ( seizoen 1 ) 10,00

    - Heroes ( seizoen 1 t/m 2 ) 15 euro per box ( seizoen 1 + 2 ) of 25 euro voor beide seizoenen. ( seizoen 3=weg)

    - Battlestar Galactica ( seizoen 1 t/m 4 incl de miniserie ). *

    * Deze box gaat alleen in zijn geheel weg, aangezien het alle seizoenen betreft in een grote box. Deze box word NIET verstuurd, maar alleen opgehaald. Hij mag weg voor 50 euro. Hij is NOOIT bekeken ; behalve de miniserie.

    -
    Friends ( seizoen 1 t/m 10 ) *

    * Het betreft de keepcases, dus geen spectaculaire mooie box eromheen maar de dunne keepcases edities die bij de FRS toendertijd in de 3 voor 25 actie waren. Deze serie doe ik het liefst in zijn geheel weg, voor 40 euro.

    -
    The Simpsons ( seizoen 1 + 8 ) per stuk 10,00 per stuk of 18,00 euro voor beiden


    - Southpark ( seizoen 1 + 2 ) per stuk 10,00 per stuk of 20 euro voor beiden.

    - Two And a Half Men ( seizoen 1 + 2 ) per stuk 10,00 of 20 euro voor beiden.

    - Beverly Hills 90210 ( seizoen 1 ) 14,00




    En dat was het. Meer gaat de verkoop niet in. Als iemand interesse heeft graag een PM of laat een bericht achter in dit topic en dan kom ik erop terug.

    Er valt evt ook te ruilen met evt bijbetaling aan mijn kant als u een van deze titels heeft :

    - NCIS seizoen 4
    - The Closer seizoen 4

    Zolang ze maar R2 zijn met engelse / nederlandse ( niet perse ) ondertitels.

    Foto's op aanvraag!

    Gereserveerd
    :

    - Dexter S1 + 2 ( Coen P ) ( Maandag definitief antwoord ) ( EDIT = verkocht )
    - Samantha Who S2 + Leverage S1 + Heroes S3 ( Hayko De Boer ) ( EDIT = verkocht )
    - Sabrina Teenage Witch S1 - 4 is verkocht aan melvdonk
    - Family Guy S1+2 verkocht aan een vriend van mij
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 12-06-2010 om 18:55

  2. #2

    Standaard

    PM ivm Dexter
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    PM ivm. Heroes 3
    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Aantal prijzen omlaag en Beverly Hills 90210 seizoen 1 toegevoegd.

  6. #6

    Standaard

    Hoi kon ik nog een deal sluiten voor bsg?

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •