Pagina 81 van 101 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 2525 worden weergegeven.
  1. #2001

  2. #2002

    Standaard

    Geweldig resultaat en leuk voor Nieuw Zeeland, maar ach, ach, wat slecht Italië.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #2003

    Standaard

    Ja Italië was echt ontzettend matig, vanaf de 70e minuut werd er wat druk gezet maar nooit werden ze echt gevaarlijk

  4. #2004

  5. #2005

    Standaard

    Wat een wedstrijd tot nu toe, 3 goals maar Elano er helaas uit, slechts een aantal minuten naar zijn doelpunt. De 200 punten verdien ik dit keer wéér niet, maar als Ivoorkust er nog een maakt en voor Brazilië maakt het niet meer uit hoeveel, heb ik 95 punten. Totaal bijna 200 vandaag... hoop toch minstens nog 3x 200 punten te scoren.
    --

  6. #2006

    Standaard

    Nogmaals, dat over je punten kun je kwijt in het andere topic..

  7. #2007

    Standaard

    Wat een grap die 2 gele kaarten van Kaká... vooral die 2e..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  8. #2008

    Standaard

    Sloeg idd helemaal nergens op.
    Dit Brazilië ziet er toch wel zeer sterk uit. zowel aanvallend als verdedigend. Al was na de 3-0 wel de concentratie weg.

    Had die Elano nou wel zn scheenbeschermers teruggestopt? Zag er iig niet geod uit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #2009

    Standaard

    In de herhaling zag je zijn scheenbeschermer omhoog schieten door de impact.. Ik was eerst even bang dat t een deel been was, maar het was de scheenbeschermer die hij dus terug gestopt had..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  10. #2010

    Standaard

    Leuke wedstrijd, maar aan het einde een beetje kinderachtig met veel overtredingen en een onnodige 2e gele kaart voor kaka.

    Mooie doelpunten wel, ook al was die tot 2 maal toe met de hand gespeeld.

    Mooi om te zien hoe Brazilië binnen relatief korte tijd de wedstrijd totaal beheerst en 2 maal scoren als ze even aanzetten.

  11. #2011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    Wat een grap die 2 gele kaarten van Kaká... vooral die 2e..
    Are you kidding me? Zeer terechte gele kaart. Voor zo'n actie zonder bal in de buurt kun je zelfs direct rood krijgen.

    Ik vond het commentaar bij deze wedstrijd echt dramatisch. Hij zag op een gegeven moment echt alles verkeerd. Of hij was gewoon voor Brazilie.
    De "heerlijke" goal van Fabiano was 2x hands
    Ivoorkust maakte op een gegeven moment een paar stevige overtredingen, maar dat sloeg door in provoceren van de Brazilianen. O.a. Kaka en Luis Fabiano.
    Aan de andere kant had Tiote ook een kaart moeten hebben voor z'n overtreding op Elano. Had eventueel zelfs rood kunnen zijn, want hij haalde vol door over de bal heen en raakte Elano vol op z'n scheenbeen. Kan zo maar een botbreuk zijn.

    Al met al een heftig potje, maar wel met een terechte winnaar.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #2012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Are you kidding me? Zeer terechte gele kaart. Voor zo'n actie zonder bal in de buurt kun je zelfs direct rood krijgen.
    Onzin, hij zette zich schrap voor de Ivoriaan die er behoorlijk snel aan kwam lopen.. vervolgens acteert hij als een ware Rivaldo alsof hij in zijn gezicht is geraakt. Franse arbiter kan denk ik wel fluiten naar een volgende wedstrijd..

  13. #2013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Onzin, hij zette zich schrap voor de Ivoriaan die er behoorlijk snel aan kwam lopen.. vervolgens acteert hij als een ware Rivaldo alsof hij in zijn gezicht is geraakt. Franse arbiter kan denk ik wel fluiten naar een volgende wedstrijd..
    Nou, dat was toch echt wel een terechte kaart hoor. Je elleboog zo in de ribbenkast van een tegenstander planten is eigenlijk niet eens geel maar gewoon direct rood. Daar kun je eigenlijk niet eens over twijfelen. Een stomme reactie van Kaka en ook stom van hem dat ie met z'n gemekker die onnodige eerste gele kaart pakte. Je zou beter van hem verwachten.

    Ik vond het commentaar van Grueter trouwens ook dramatisch. Dat ie bij die (zuivere) goal van Drogba meteen zonder nadenken BUITENSPEL schreeuwde vond ik wel het dieptepunt.

  14. #2014

    Standaard

    als iemand op mij af komt rennen, zonder dat er een bal in de buurt is, en ik zie t in mn ooghoek, til ik ook mijn arm op..
    geef ik geen elleboog..
    moet kaka dan opzij springen omdat zijn tegenstander recht op m af komt rennen?
    dat is toch de omgekeerde wereld??
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  15. #2015

    Standaard

    Onterecht 2e gele kaart voor Kaka, Ivoorkust zal toch niet winnen in de poule. Noord-Korea heeft een betere kans
    --

  16. #2016
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteraard zwaar overtrokken beslissing van een verder merkwaardige scheids. Maar Kaka had ook beter moeten weten, met al een kaart en 3-1 op zak.

    Maar er was weer eens vermaak op alle fronten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #2017

    Standaard

    Ik maak me overigens wel zorgen over de wedstrijd tussen NL en Kameroen. Afrikaanse landen gebruiken die fysieke kracht vaak ook op een nadelige manier - zoals vanavond. Ik hoop niet dat Kameroen van de gelegenheid gebruik zal gaan maken om er een flinke schoppartij van te gaan maken, met alle gevolgen van dien.

  18. #2018

    Standaard

    De tweede kaart van Kaká onterecht? Hij plant zo overduidelijk z'n elleboog in de romp van die Ivoriaan. Erg smerig en overduidelijk. De aanleiding en reactie van de tegenstander zijn totaal niet relevant (ook voor dat overdreven gedoe mag overigens een kaart getrokken worden imo).




    Italië-NZ was weer een vertoning om je kapot voor te schamen. Onvoorstelbaar...

  19. #2019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    De tweede kaart van Kaká onterecht? Hij plant zo overduidelijk z'n elleboog in de romp van die Ivoriaan. Erg smerig en overduidelijk. De aanleiding en reactie van de tegenstander zijn totaal niet relevant (ook voor dat overdreven gedoe mag overigens een kaart getrokken worden imo).

    Italië-NZ was weer een vertoning om je kapot voor te schamen. Onvoorstelbaar...
    Overtreding van Tiote op Elano ook gezien? Als die Ivorianen voetballend minder zijn gaan ze schoppen op alles wat beweegt, nog een wonder dat er niet meer blessures zijn gevallen bij Brazilie.

    Brazilie en Argentinie zijn de enige twee ploegen die echt ver kunnen komen op basis van hun voetbal. Nederland is qua resultaat goed bezig maar zal in een eventuele kwartfinale tegen Brazilie teveel moeite krijgen met de lopende mensen bij Brazilie. Duitsland, Engeland, Italie en Spanje zullen ook wel doorgaan door de benodigde punten binnen te halen. Frankrijk is voor mij de grootste tegenvaller, ik had ze als tweede in de groep geschat maar waarschijnlijk halen ze dat niet.

  20. #2020

    Standaard

    Het was gewoon een terechte 2e gele kaart. Ik had eigenlijk het idee dat hij de kaart pas kreeg toen hij klapte richting de scheidsrechter, wat je natuurlijk nooit moet doen.

    Belachelijk commentaar weer bij de NOS, zoals elke wedstrijd weer ontzettend partijdig.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik maak me overigens wel zorgen over de wedstrijd tussen NL en Kameroen. Afrikaanse landen gebruiken die fysieke kracht vaak ook op een nadelige manier - zoals vanavond. Ik hoop niet dat Kameroen van de gelegenheid gebruik zal gaan maken om er een flinke schoppartij van te gaan maken, met alle gevolgen van dien.
    Kameroen speelt nergens meer voor, ik vertrouw op Enoh en zijn mannen dat ze het rustig aan gaan doen


  21. #2021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    De tweede kaart van Kaká onterecht? Hij plant zo overduidelijk z'n elleboog in de romp van die Ivoriaan.
    Ik zie het toch echt anders. Die Ivoriaan komt recht op hem afgerent en kaka houdt alleen z'n arm ervoor en komt dan met z'n schouder tegen het gezicht aan.. maarja, het was een rommelige situatie met veel irritaties en de scheids kan natuurlijk niet alles zien.



    Voor het toneelspel verdient die andere speler ook zeker geel, lijkt net of die voetballers tegenwoordig niks meer kunnen hebben en bij het minste tikje de geleerde kunsten van de theaterschool laten zien en gillend over het veld rollen. Heel vervelend, en zodra ze zien dat ze een vrije trap hebben staan ze op en is er niks meer aan de hand.

  22. #2022

    Standaard

    Daar sluit ik me bij aan Don. Kaka kreeg uiteindelijk geel omdat heel Ivoorkust Kaka aanwees als de schuldige. Dit soort duwtjes en elleboogjes zie je overal op het voetbalveld en horen bij het spel.. (ja, ik spreek uit eigen ervaring als verdediger). Voetbal wordt steeds minder een contactsport zo lijkt het en steeds meer een opgevoerde show. Als ik dit voorval vergelijk met de gemene trappen die Tioté aan het uitdelen was, dan vind ik dat van Tioté toch een stuk ernstiger.

  23. #2023
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je ziet duidelijk dat dit een staaltje matennaaierij is. Hij loopt in volle vaart bewust zonder te kijken recht op Kaka af. Komt nog bij dat de scheids het niet met eigen ogen heeft gezien, misschien via z'n assistent.

    Maar goed er is weinig wat hij wel heeft gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #2024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    De tweede kaart van Kaká onterecht? Hij plant zo overduidelijk z'n elleboog in de romp van die Ivoriaan. Erg smerig en overduidelijk. De aanleiding en reactie van de tegenstander zijn totaal niet relevant (ook voor dat overdreven gedoe mag overigens een kaart getrokken worden imo).




    Italië-NZ was weer een vertoning om je kapot voor te schamen. Onvoorstelbaar...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Ik zie het toch echt anders. Die Ivoriaan komt recht op hem afgerent en kaka houdt alleen z'n arm ervoor en komt dan met z'n schouder tegen het gezicht aan.. maarja, het was een rommelige situatie met veel irritaties en de scheids kan natuurlijk niet alles zien.



    Voor het toneelspel verdient die andere speler ook zeker geel, lijkt net of die voetballers tegenwoordig niks meer kunnen hebben en bij het minste tikje de geleerde kunsten van de theaterschool laten zien en gillend over het veld rollen. Heel vervelend, en zodra ze zien dat ze een vrije trap hebben staan ze op en is er niks meer aan de hand.
    Net iets andere kijkhoek en iets langer voorstukje laten imho toch echt overduidelijk zien dat Kaka hier onterecht een gele kaart voor krijgt. Zijn elleboog gaat pas omhoog op het moment van impact en raakt totaal niet het gezicht waarnaar gegrepen.

  25. #2025

    Standaard

    Portugal scoort er aardig op los, al is het verzet van Noord Korea wel heel erg matig.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 81 van 101 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •