Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 162 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Nondeju, dat ziet er zo goed uit!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #103

    Standaard



    Hoorde ook de originele predator tune erin, benieuwd of die ook in de uiteindelijke film zit! Genieten


  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht


    Hoorde ook de originele predator tune erin, benieuwd of die ook in de uiteindelijke film zit! Genieten
    De originele Predator theme krijg je te horen tijdens de aftiteling
    De duur is ook bekend : 106 minuten !
    Niet te lang en niet te kort zou ik zeggen

  5. #105

  6. #106

    Standaard

    Eerste review (van een user) staat er op en lijkt me redelijk betrouwbaar. Schijnt een waardige en vrij bloederige film te zijn.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Ik dacht dat deze woensdag in de zalen komt (België)?
    Nu kijk ik naar het weekprogramma van Utopolis en deze staat er nergens tussen?

  9. #109

    Standaard

    in NL zou hij eerst ook deze week komen, nu verschoven naar eind juli

    Zal mij benieuwen welke bioscopen deze film gaat draaien, zal wel weer minimaal worden


  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    in NL zou hij eerst ook deze week komen, nu verschoven naar eind juli

    Zal mij benieuwen welke bioscopen deze film gaat draaien, zal wel weer minimaal worden
    Het is toch een grote release dus verwacht je toch dat hij overal te zien zal zijn?
    In de Kinepolis-bioscopen hier spelen ze hem wel vanaf morgen, maar nergens anders.
    Ik ga eens mailen naar de bioscopen.

  11. #111

    Standaard

    Dit krijg ik als antwoord, snap er niets van

    Beste Tom,

    Spijtig genoeg zal de film 'Predators' bij ons in de bioscoop niet te zien zijn, dit omwille van de distributeur van de film die ons de film niet kan aanbieden.


    Met vriendelijke groeten,
    Nicky


    Nicky De Bleser
    Marketing & Sales Officer

    Utopolis Belgium nv
    t +32 15 56 08 33
    ndebleser@utopolis.com
    www.utopolis.be

  12. #112

    Standaard

    Gelukkig draait ie in Almere(Utopolis) wel vanaf de 29ste.
    En ik ben heel benieuwd. De reviews zijn over het algemeen erg positief. En deze film doet de eerdere predator films meer eer aan dan de AvP reeks.

  13. #113

    Standaard

    Huh? Wat heeft dit hierboven te betekenen? Is Predators dan geen doorsnee A-film zoals andere releases deze zomer?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Huh? Wat heeft dit hierboven te betekenen? Is Predators dan geen doorsnee A-film zoals andere releases deze zomer?
    Dat dacht ik ook.
    Maar in NL is het blijkbaar geen probleem en is enkel de release wat achteruit geschoven.
    In België is het dan weer omgekeerd, de film is hier al uit maar speelt in minder bioscopen dan andere films.

  15. #115

    Standaard

    Wat is het eerste deel toch ook een heerlijke klasieker. Nu gezien op RTL7.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Dat dacht ik ook.
    Maar in NL is het blijkbaar geen probleem en is enkel de release wat achteruit geschoven.
    In België is het dan weer omgekeerd, de film is hier al uit maar speelt in minder bioscopen dan andere films.
    Wat vreemd.

  17. #117

    Standaard

    Hier in Ede gaat hij gelukkig wel draaien, staat er net op:

    http://cinemec.nl/00/cinemec/2_25/fi...Predators.html

    *pfew*


  18. #118

    Standaard

    Ik ga zondag naar Gent om deze te bekijken. Van de meest recente trailers en productiefoto's heb ik zo weinig mogelijk gezien om me te laten verrassen in de bioscoop.


  19. #119

    Standaard

    Dit is echt een van de slechtste films die ik de laatste jaren heb gezien. Slecht script, slecht acteerwerk, domme personages (m.u.v. de Yakuza), ongeinspireerde actiescenes en zeer slechte special effects. En voor een film met een titel in meervoud, komen er wel verdomd weinig Predators in voor. Het is wel heel kleinschalig allemaal. Nee, ik kan werkelijk niets goed over de film zeggen...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  20. #120

    Standaard

    Hmm, ik kan het mij haast niet voorstellen dat deze zo slecht is als jij zegt....nu moet ik hem zeker zien..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #121

    Standaard

    Alsof 't script en de acteerprestaties van "Predator" wel goed waren...toch is dat één van mijn favoriete actiefilms. Nee, ik kijk echt uit naar deze film!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #122

    Standaard

    Nee tuurlijk was het script van Predator niets bijzonders. Ze proberen hier weer dezelfde formule: een stel commando's in een jungle met deze keer wat meer Predators, maar het slaat gewoon helemaal nergens op. Er wordt nergens geprobeerd om ook maar een beetje achtergrondinformatie over de situatie of de personages te geven. Het had nog gecompenseerd kunnen worden met goede actie, maar zelfs dat is teleurstellend. Logisch dat jullie de film zelf willen zien, maar verwacht alsjeblieft geen Predator...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Nee tuurlijk was het script van Predator niets bijzonders. Ze proberen hier weer dezelfde formule: een stel commando's in een jungle met deze keer wat meer Predators, maar het slaat gewoon helemaal nergens op. Er wordt nergens geprobeerd om ook maar een beetje achtergrondinformatie over de situatie of de personages te geven. Het had nog gecompenseerd kunnen worden met goede actie, maar zelfs dat is teleurstellend. Logisch dat jullie de film zelf willen zien, maar verwacht alsjeblieft geen Predator...
    Als het al beter is dan alle vorige Predator "sequels" ben ik tevreden

  24. #124

    Standaard

    Dat is ook mijn insteek....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #125

    Standaard

    heeft iemand deze al gezien en wat vond je ervan?
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •