Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 546 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    The Digital Bits heeft Universal bezocht om te praten over de kwaliteit van hun blu-ray's en ze hebben een stuk van Back to the Future mogen bekijken. Volgens The Digital Bits is de beeldkwaliteit van de blu-ray super.

    Het volledige artikel kun je hier vinden (Spartacus, Out of Africa, Flash Gordon, de Alien Anthology en Bridge on the River Kwai komen ook aan bod, hoewel zie niet allemaal van Universal zijn):

    http://www.thedigitalbits.com/#mytwocents

  3. #78

    Standaard

    Meer gedetailleerde pic van de uitgave met DeLorean op FRS:



    Heb al maar een eerste profiel aangemaakt op DVD Profiler, morgen staat ie online

  4. #79

    Standaard

    Ziet er best goed uit. Jammer dat hier niet de extra dingetjes bij zitten die bij de UK LE tin wel zitten.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #80

    Standaard

    Hmm, denk toch dat het de DeLorean versie gaat worden voor mij. Bestel ik em gewoon bij Bol.com ofzo...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #81
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hmm, denk toch dat het de DeLorean versie gaat worden voor mij. Bestel ik em gewoon bij Bol.com ofzo...
    Ik denk er hetzelfde over maar het hangt er vanaf hoe plastic dat autootje is.

    En bij de FRS ben je goedkoper uit.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik denk er hetzelfde over maar het hangt er vanaf hoe plastic dat autootje is.

    En bij de FRS ben je goedkoper uit.
    Bol.com is ie exact zo duur met de gratis verzenden coupon
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #83
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Bol.com is ie exact zo duur met de gratis verzenden coupon
    Bij FRS heb ik 10% korting op Blu-ray's!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Bij FRS heb ik 10% korting op Blu-ray's!
    En dan nog een ABN-AMRO kortingsbon van 5 euro er bij gebruiken....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #85

    Standaard

    Ach, ik heb toch nog 50 euro aan kadobonnen. Lijkt me een goed doel om ze daarvoor te gebruiken Dan haal ik em wel af in een filiaal van FRS...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #86

    Standaard

    Ik vind 'm niet echt bijzonder, heb ook maar de UK tin besteld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik vind 'm niet echt bijzonder, heb ook maar de UK tin besteld.
    Heb toch ook maar de LE Tin besteld. Ik wacht de kwaliteit van die DeLorean uitgave wel even af, anders komt die er ook nog in en combineer ik beide uitgaven en verkoop ik de digipak wel weer los...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #88
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals ik al eerder zei, er zijn een paar hele leuke DeLorean's te koop die er 100x beter uitzien. zet je die er toch bij.
    Zie gator of collectiblezity...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zoals ik al eerder zei, er zijn een paar hele leuke DeLorean's te koop die er 100x beter uitzien. zet je die er toch bij.
    Zie gator of collectiblezity...
    Thnx voor de tip. Zal eens kijken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #90

    Standaard

    En ik denk dat als je wat geduld hebt tot begin 2011 dat deze in de UK onder de 20 pond zal zijn, net zoals die andere trilogieën...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En ik denk dat als je wat geduld hebt tot begin 2011 dat deze in de UK onder de 20 pond zal zijn, net zoals die andere trilogieën...
    Ik heb totaal geen geduld mbt deze trilogy
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb totaal geen geduld mbt deze trilogy
    Dat heb ik ook wel eens, of is het wel eens niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #93

    Standaard

    BTTF zijn mijn all time favoriete films. Niets topt die films voor mij. Ik ben als een kind in een snoepwinkel als het over deze aanstaande blu-rays gaat. Daarom is de keuze ook zo lastig geweest. Maar ik vind de optie van Claudio de betere. Ik schaf dus de Tin aan en koop wel een keer alle drie de DeLorean uitgaven. Was het maar vast eind oktober...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #94

    Standaard

    BTTF is inderdaad ook one of my all time favourites, en ben daarom des te nieuwsgieriger naar de LE Tin edition, maar krijg daar niet zo'n gevoel bij.

    Ben bang dat het om een tin case gaat als Gladiator, met zo'n plastic plaatje ertussen om daar de drie discs in te doen en vervolgens het boekje enz. aan de zijkant te plaatsen. Zou vele malen gaver zijn om een Band of Brothers tinnen doos te hebben van BTTF.

    Dus ben er nog niet geheel uit of ik voor de NL met de auto ga of voor de UK tinnen editie.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    BTTF is inderdaad ook one of my all time favourites, en ben daarom des te nieuwsgieriger naar de LE Tin edition, maar krijg daar niet zo'n gevoel bij.

    Ben bang dat het om een tin case gaat als Gladiator, met zo'n plastic plaatje ertussen om daar de drie discs in te doen en vervolgens het boekje enz. aan de zijkant te plaatsen. Zou vele malen gaver zijn om een Band of Brothers tinnen doos te hebben van BTTF.

    Dus ben er nog niet geheel uit of ik voor de NL met de auto ga of voor de UK tinnen editie.
    Gladiator is een steelbook, geen tin. Een tin is meer een blik om een bepaalde uitgave heen. En dat is bij BTTF volgens mij ook zo het geval. Volgens mij zit gewoon de digibook in de tin gestopt. Anybody, correct me if I'm wrong...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gladiator is een steelbook, geen tin. Een tin is meer een blik om een bepaalde uitgave heen. En dat is bij BTTF volgens mij ook zo het geval. Volgens mij zit gewoon de digibook in de tin gestopt. Anybody, correct me if I'm wrong...
    Tin = à la Band of Brothers!


  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Tin = à la Band of Brothers!
    Ja of gewoon een blik waar een doosje in zit. Ik heb bijvoorbeeld een LE Tin van Disney Pixar's Cars uit Australië.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #98

    Standaard

    Bob Gale: Back to the Future Blu-ray Looks “Breathtaking”
    Posted September 2, 2010 08:32 AM by Juan Calonge

    During an interview on the occasion of the 25th anniversary of Back to the Future, Bob Gale, BTTF creator, producer and co-writer, said he had seen the movie projected days ago and he thought "it looks so good, so much better than it did in 1985", when it opened in theaters.

    He further explained: "When they did the remastering for the Blu-ray they spent over 400 hours doing dirt cleanup, and almost another 200 hours doing color correction, so the movie looks better than it ever did." When a film is shown at the theater, "you have the print going through the projector, it picks up dirt, gets scratched and with the digital technology these guys fixed almost all of that stuff, and it just looks breathtaking."
    bron: blu-ray.com
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #99

    Standaard

    Volgens het persbericht van de Engelse release heeft deze uitgave geen Nederlandse ondertitels.

    http://www.dvdactive.com/news/releas...-trilogy2.html

  25. #100

    Standaard

    Voor een Universal uitgave vind ik het maar weinig subs. Dus ik denk dat het niet de volledige lijst is. Althans, laten we het hopen. Niet dat ik de subs nodig heb hoor. Ik kan de films dromen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •