Pagina 21 van 35 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 851 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Vorige week lag in de MM van Alphen nog de niet bestikkerde versie voor 12,50 in de schappen, nu ligt de bestikkerde er voor 18,99. De MM wilde er zeker nog even snel van af, zo van: laat de klant maar gaan ruilen bij Universal kost het ons geen moeite.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #502
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    De Blu-ray uitgave van Gladiator =10th Ann is wederom uitgesteld.

    Eerst zou deze bij BOL.com midden juli geleverd worden, dit werd uitgesteld naar 26 juli. Omdat de bestelling maar niet uitgeleverd werd heb ik zelf maar eens contact opgenomen met BOL. Kreeg toen een mailbericht op mijn telefonische vraag met de volgende mededeling,

    Geachte heer/mevrouw xx xxxxxxxx,

    U wilt graag weten wanneer u uw bestelling [xxxxxxxxxx] kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw DVD 'Gladiator =10th Ann.= 'rond week 34 geleverd wordt.

    Zodra we uw artikel binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Indien u de bestelling alsnog wilt annuleren kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.

    Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    bol.com Klantenservice

    Kreeg vandaag opnieuw een mailbericht dat de levering opnieuw uitgesteld zal worden.

    Geachte heer/mevrouw,

    Onlangs heeft u bij ons de Blu-ray ‘Gladiator (10th Anniversary Edition)’ besteld onder bestelnummer xxxxxxxxxx

    Onze leverancier heeft echter laten weten dat levering van dit artikel een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw bestelling in week 39 zult ontvangen. Dit is in de week van 27 september tot en met 2 oktober 2010.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com Klantenservice


    Waarom moet er nou zoveel vertraging zijn dat de uiteindelijke levering maar op zich laat wachten. Het lijkt wel een gebed zonder einde.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  3. #503

    Standaard

    zit nog steeds te wachten op antwoord van Universal; heb via deze link en via email (klantenservice@nbcuni.com) bericht verstuurd, geen reply

    heeft iemand een tel nummer, kijken of bellen lukt

    neem aan dat er nog steeds geen officieel bericht is van Universal nl ? vreemd....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #504

    Standaard


    The new HD-version will be released
    28th August (Golden Banner)
    -----------------
    Universal say, this limited Gladiator Blu-Ray
    is available for a very short time
    -----------------
    The “old”-version is running now out of stock.
    The new edition Gladiator will have all new packaging,
    and will be fully remastered.
    If you’ve already ordered, you will recieve the
    new version when available.
    It,s Only A Bloody Record (Mercury).

  5. #505

    Standaard

    Mooi, we zullen zien, in ieder geval lullen ze bij Bol.com dus ook maar een eind weg dan...
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 11-08-2010 om 17:25 Reden: typo

  6. #506
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Erg verwarrend allemaal
    Bij de FRS staat deze op 1 Oktober (2009. Oeps zie ik nu pas) de special edition voor 23.95 dat is dus de oude??
    En dan is er ook nog de oude steelcase met stickertje ?


    En deze op 28-08-2010 voor 19,95, die moet ik dus hebben geloof ik, ondanks hij goedkoper is.



    Je moet wel even scherp zijn..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #507

    Standaard

    Wat is er verwarrend? Universal verkoopt eerst de geremasterde versie (de nieuwe!) in de oude steelcase. Hij is echter te herkennen als geremasterde versie aan de barcode op sticker. Binnenkort releasen ze de nieuwe hoes. Vinden jullie die nieuwe hoes zo belangrijk?
    The future is Blu

  8. #508
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Stickertjes aan de achterkant zijn een beetje moeilijk te herkennen online. Dan moet je de EAN code uit je hoofd weten. Waarom een nieuwe release in een ouwe doos stoppen als je hem een maand later officieel uitbrengt. Plus de immer wijzigende releasedatums, en de oude versie die in mijn voorbeeld duurder is dan de nieuwe. Hoe verwarrend wil je het hebben.

    Lijkt me eerder een gevalletje van in de doofpot stoppen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #509

    Standaard

    Kun je niet naar de winkel gaan? Dan is alles in 1 keer duidelijk. Kost je een paar euro extra maar dan heb je niet dit gezeik met onzekerheid.
    The future is Blu

  10. #510
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Deze bij de FRS op 28-08-2010 voor 19,95, die moet ik dus hebben geloof ik, ondanks hij goedkoper is.


    Nee hoor ik was er al uit.
    Ik heb al zolang gewacht, dan wacht ik die paar weken ook nog wel.
    Ik kijk idd vaak in de winkels, vandaag nog een ruim rondje gemaakt, MM, FRS, Musicstore, V&D enz.., maar de versies met stickers zijn er niet meer, alleen de orginele nog, en de nieuwe is nog niet officieel uit.

    Ik heb ook geen haast, maar het viel gewoon op...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #511

    Standaard

    Ik vind het er ook niet bepaald duidelijker op worden.

    Ik wacht nu mooi maar even tot ik de versie met de 10th anni. hoes in de winkels zie liggen

  12. #512

    Standaard

    Daarstraks in Fnac Antwerpen lagen de twee versies mooi door elkaar. De oude (slechte) aan 27,50 euro, de nieuwe (goede) aan 16,50. Wat bewijst dat ze er zelf geen kl**en van kennen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #513
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Daarstraks in Fnac Antwerpen lagen de twee versies mooi door elkaar. De oude (slechte) aan 27,50 euro, de nieuwe (goede) aan 16,50. Wat bewijst dat ze er zelf geen kl**en van kennen.
    lol
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #515

    Standaard

    Weet iemand of de Gladiator Bluray bij de Albert Heijn van 9,99 met mails de nieuwe versie is?? Ik weet het niet zeker..namel..(staat wel 10th anniversary balk op)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Weet iemand of de Gladiator Bluray bij de Albert Heijn van 9,99 met mails de nieuwe versie is?? Ik weet het niet zeker..namel..(staat wel 10th anniversary balk op)
    Als die balk er op staat, dan zou het de nieuwe moeten zijn.

    Edit: met nieuwe bedoel ik remastered
    Laatst aangepast door peptalk : 18-08-2010 om 10:39
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #517

    Standaard

    ligt deze bij alle AH's??

  18. #518

    Standaard

    Hoewel het nieuwe (gekopieerde) hoesje in de schappen ligt, is het wel degelijk de oude bestikkerde 10th ann. steelboek. Dus zonder goueden banner.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #519

    Standaard

    Ben benieuwd of ie echt ook uitkomt de mijne staat al 6 weken op bestelling bij frs-online
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  20. #520

    Standaard

    Zijn er al mensen die hun blu-ray hebben verstuurd?

    Of kun je nog beter even wachte..

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zijn er al mensen die hun blu-ray hebben verstuurd?

    Of kun je nog beter even wachte..
    ik heb 'm een tijdje geleden verstuurd, na aantal keer mailen bevestiging gekregen dat ze 'm hadden ontvangen en ik bericht zou krijgen wanneer ze de nieuwe binnen hebben; nog niks gehoord van Univeral Benelux...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #522

    Standaard

    Op Bol.com en Gladiator is de volgende artwork te vinden:



    Volgens Wehkamp is de levertijd 1 week, maar volgens Bol.com is de levertijd 5-10 werkdagen, maar de releasedatum 31-12-2011. Wat is het toch weer lekker duidelijk allemaal...

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op Bol.com en Gladiator is de volgende artwork te vinden:



    Volgens Wehkamp is de levertijd 1 week, maar volgens Bol.com is de levertijd 5-10 werkdagen, maar de releasedatum 31-12-2011. Wat is het toch weer lekker duidelijk allemaal...

    Dat is de artwork van de dvd...

    Dit is van de 10th anniversary edition:
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/gladiato...519/index.html

  24. #524

    Standaard

    Hoewel het nieuwe (gekopieerde) hoesje in de schappen ligt, is het wel degelijk de oude bestikkerde 10th ann. steelboek. Dus zonder goueden banner
    Dus deze is ook niet de geremasterde versie? (gelukkig nog niet gehaald)...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dus deze is ook niet de geremasterde versie? (gelukkig nog niet gehaald)...
    Jawel, alleen nog in de oude verpakking met stickers erop

Pagina 21 van 35 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •