Pagina 81 van 94 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #2001

    Standaard

    Kijk, ik vond het aanbod ook niet schitterend, integendeel zelfs. Anderzijds : Het systeem is er voor mensen die er iets aan vinden. Ik moet hen niet bekritiseren of afwijzen voor het (imo) povere lijstje, maar zou dankbaar moeten zijn dat het uberhaupt bestaat. Dat je de films waar ze op kleven méér betaald is niet geheel onwaar. Er dan toch even bij vermelden dat ze zeker ook te vinden zijn op films die binnen talloze acties vallen. (3 voor 25, 2 voor 15 enz) Maar als puntje bij paaltje komt : Moesten die actiecoders er niet op hangen, zou je nét hetzelfde betalen voor die film, dus dat argument is een slag in het water.

    Wat me wél stoort : Tegenwoordig kan ik ze nergens op terugvinden. In de FRS of MediaMarkt zijn ze vaak verdwenen, titels die codes bevatten zijn dus als het ware code-loos. Jammer.

  2. #2002

    Standaard

    Er zit voor ieder wat wils bij in de MMcollectie en hij wordt alleen niet zo vaak aangevuld met nieuwe titels, dus het vergt wat geduld als je wat wil voor je eigen collectie. En het kost bijna niets, wat is nu 3,75 voor 2 dvd's/blurays? Het kost je alleen verzendkosten
    En als er een code ophoort die er niet opzit of beschadigd dan gewoon MM mailen met een kopie van je hoesje.
    Krijg je als het goed is en er hoort idd een code op, je MM over de mail of je krijgt bij beschadiging een nieuwe code.

    En de verzending verliep bij mij vlot, ik heb echt geen reden tot klagen.

    Alleen zoek ik wat meer MM
    Laatst aangepast door edwin62 : 18-08-2010 om 21:38

  3. #2003

    Standaard

    Ja ik sluit met aan bij edwin
    er zit voor mij ook nog genoeg wils tussen
    heb zojuist nog een dvd gescoord, high school musical 3 bij de videotheek, ex rental, waar nog movieminutes opzaten, dus had geluk
    heb sowieso nog 4 films op mijn lijstje staan en dan nog een stuk of 6 boxen, dus kan nog wel even doorsparen
    en daarom zei ik: teveel minutes kom maar hahahaha, net als jij edwin
    hoop dat er binnenkort weer wat nieuwe actiecodes komen

  4. #2004

    Standaard

    je zou bijna denken dat jullie van Movieminutes zijn (Kim ???) allebei aangemeld in augustus, alleen posts in het Movieminutes topic....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #2005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    je zou bijna denken dat jullie van Movieminutes zijn (Kim ???) allebei aangemeld in augustus, alleen posts in het Movieminutes topic....
    Hmmmm. het lijkt er wel op
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #2006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    je zou bijna denken dat jullie van Movieminutes zijn (Kim ???) allebei aangemeld in augustus, alleen posts in het Movieminutes topic....

    Hahanee hoor eg nie , ik ben dan wel pas lid van dit forum maar zeker geen MMmedewerker. Wel ben ik al lang MMlid en spaar al lang MM. Dit forum kwam ik tegen op de zoektocht naar topics over MM en voor gratis MM.

    Zo genoeg reclame voor MM

  7. #2007

    Standaard

    he mensen,
    for me the same
    was op zoek naar codes van movieminutes en vandaar kwam ik hier terecht, bij meerdere forums eigenlijk
    maar als je dat wil denken, mag je het denken, want mij boeit het niet of er meer mensen wel of geen mm sparen. hebben ze mij niet mee
    maar mochten mensen denken dat ik van mm ben, dan zal ik in ieder geval weer alleen maar gaan meelezen en niet meer posten. jammer dat er zo gereageeerd wordt op mensen die wel positief zijn over een systeem, alsof dat alleen maar kan als ze aandelen ergens in hebben.
    Ben ook heel positief over de Mediamarkt en nee ook daar werk ik niet
    mvg rebecca

  8. #2008

    Standaard

    jullie zijn wel erg verdacht, vooral hoe jullie terug reageren, taalgebruik

  9. #2009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beccie25 Bekijk bericht
    heb zojuist nog een dvd gescoord, high school musical 3 bij de videotheek, ex rental, waar nog movieminutes opzaten, dus had geluk
    Zitten er tegenwoordig ook al MM op rentals ?

  10. #2010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Zitten er tegenwoordig ook al MM op rentals ?
    Nee, Walt Disney maakt geen rentals meer voor NL.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #2011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    Hahanee hoor eg nie , ik ben dan wel pas lid van dit forum maar zeker geen MMmedewerker. Wel ben ik al lang MMlid en spaar al lang MM. Dit forum kwam ik tegen op de zoektocht naar topics over MM en voor gratis MM.

    Zo genoeg reclame voor MM

    Nu is het helemaal duidelijk dat jullie 2 Movieminutes medewerkers zijn...

    Allebei meteen in de verdediging op een manier die niet echt naturel overkomt.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #2012

    Standaard

    En weer graag ontopic over Movie-minutes!

  13. #2013

    Standaard

    Omdat Jordy een bericht had geplaatst dat er weer ontopic gepraat moest worden en daarna plaats je toch weer een bericht. Vandaar dus. Nu dus wéér ontopic.

  14. #2014

    Standaard

    Is iemand al weer wat gratis codes tegengekomen? Wordt weer eens tijd om het saldo aan te vullen

  15. #2015

    Standaard Binnenkort een nieuwe MM actie...

    Pas gelezen bij FRS:

    Bij aankoop van Prince Of Persia krijgt men 60 MM er gratis bij.

    Dus kunnen we weer ons saldo aanvullen.

  16. #2016

    Standaard

    actie van movieminutes : "vind ik leuk" op de topic en je ontvangt 30 movieminutes

    klik

  17. #2017

    Standaard

    al direct gedaan nog 150 te gaan

  18. #2018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Pas gelezen bij FRS:

    Bij aankoop van Prince Of Persia krijgt men 60 MM er gratis bij.

    Dus kunnen we weer ons saldo aanvullen.
    linkje ?

  19. #2019

    Standaard

    http://www.freerecordshop.nl/acties/princeofpersia

    maaruhhhhhhhhh 28 euries voor een BD

    Hopenlijk komt ie ooit in de MMshop
    Laatst aangepast door edwin62 : 23-08-2010 om 20:18

  20. #2020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    http://www.freerecordshop.nl/acties/princeofpersia

    maaruhhhhhhhhh 28 euries voor een BD

    Hopenlijk komt ie ooit in de MMshop

    Nog steeds niemand die MMcodes teveel heeft?

    € 28 vind ik wel asociaal veel voor een BD. Voor de MMcodes: lees bericht van powerray om extra MM te krijgen. Ik heb net ook "vind ik leuk" op de topic aangeklikt. Nog een aantal te gaan, maar dan wel 30 extra MM

  21. #2021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    Nog steeds niemand die MMcodes teveel heeft?

    Jezus moet je nou echt zo schooien?
    Ik denk niet dat hier mensen zijn die zomaar hun movie minutes weggeven!!!!

  22. #2022

    Standaard

    dat je niet zo moet bietsen om codes.

    Lutser
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  23. #2023

    Standaard

    Dit topic is om MM te bespreken niet om codes te bietsen, dus wie blijft hier nou niet on-topic.

    En zoals je ziet zijn er meer mensen die zich eraan storen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  24. #2024

    Standaard

    Maak eens ruzie via privéberichten ofzo

    Wordt deze woensdag normaal niet The Wild aan de shop toegevoegd?

  25. #2025

    Standaard

    Geen idee, maar 1tje is niet echt veel.

Pagina 81 van 94 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •