Pagina 82 van 94 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #2026

    Standaard

    Er was nog die titel van de poll op facebook geloof ik...
    Weet iemand welke titel de meeste stemmen had?

  2. #2027

    Standaard

    Welke film wil jij een maand lang in de Movie Minutes Shop? (stemmen kan t/m 31 augustus)

    Surrogates (Blu-ray)

    34% (35 stemmen)

    Everybody's Fine

    15% (15 stemmen)

    The Boys Are Back

    18% (18 stemmen)

    Pirates of the Caribbean - At World's End

    33% (34 stemmen


    bedoelde je deze?
    zijn er 2 die elkaar weinig ontlopen, van mij mogen ze allebei erin maar wel de BD van Pirates erbij en waarom maar 1 maand?
    Laatst aangepast door edwin62 : 23-08-2010 om 22:39

  3. #2028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    Welke film wil jij een maand lang in de Movie Minutes Shop? (stemmen kan t/m 31 augustus)

    Surrogates (Blu-ray)

    34% (35 stemmen)

    Everybody's Fine

    15% (15 stemmen)

    The Boys Are Back

    18% (18 stemmen)

    Pirates of the Caribbean - At World's End

    33% (34 stemmen


    bedoelde je deze?
    zijn er 2 die elkaar weinig ontlopen, van mij mogen ze allebei erin maar wel de BD van Pirates erbij en waarom maar 1 maand?

    hoooo fck.... als het pirates maar wordt, zodat alle 3 in de shop zitten.. surrogates is sowieso een matige film...

  4. #2029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    hoooo fck.... als het pirates maar wordt, zodat alle 3 in de shop zitten.. surrogates is sowieso een matige film...
    Tsja, dat vind ik van Pirates 3 ook, die middelste 2 daarentegen, dat zijn beide erg mooie films.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #2030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tsja, dat vind ik van Pirates 3 ook, die middelste 2 daarentegen, dat zijn beide erg mooie films.
    Jammer he, men kiest voor blu-ray ookal zijn het matige films.
    Had het ook graag anders gezien.

  6. #2031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, Walt Disney maakt geen rentals meer voor NL.
    Toch wel ik heb er zelf ook één in mijn handen gehad in Videoland een blu-ray met 40MM erop. Het zijn geen "rentals" maar op de hoes stond duidelijk voor verkoop en verhuur en het was een dagfilm.
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  7. #2032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarkvL Bekijk bericht
    Toch wel ik heb er zelf ook één in mijn handen gehad in Videoland een blu-ray met 40MM erop. Het zijn geen "rentals" maar op de hoes stond duidelijk voor verkoop en verhuur en het was een dagfilm.
    Idd, voor rental & verhuur. Ik was misschien niet duidelijk genoeg, maar niet speciaal meer voor rental een versie.
    Die stickers gaan er bij mij in de videotheek uiteraard wel vanaf. Vrijdag komen er weer nieuwe binnen, Prince of Persia
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #2033

    Standaard

    Zal je verbazen hoe lang zo'n stickertje erop blijft zitten... Veel mensen kennen movieminutes niet.
    was laatst bij vrienden en kon daar bij 9 dvd's zo'n sticker eraf krabbelen.

    maar jij runt dus een videotheek Peptalk ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #2034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Zal je verbazen hoe lang zo'n stickertje erop blijft zitten... Veel mensen kennen movieminutes niet.
    was laatst bij vrienden en kon daar bij 9 dvd's zo'n sticker eraf krabbelen.

    maar jij runt dus een videotheek Peptalk ?
    Klopt, zo ben ik bij vrienden ook aan diverse MM's gekomen

    Yep.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #2035

    Standaard

    Ik heb zojuist bevestigt gekregen via twitter dat The Wild deze week inderdaad wordt toegevoegd!

  11. #2036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    http://www.freerecordshop.nl/acties/princeofpersia

    maaruhhhhhhhhh 28 euries voor een BD

    Hopenlijk komt ie ooit in de MMshop
    Bij dvdoutlet is ie 21.49...

  12. #2037

    Standaard

    Dat scheelt al iets, maarja ik ben soms ook nog van het guldentijdperk, moet je maar eens omrekenen. Hoe doen ze dat met die extra MMs? Er staat dat het tijdelijk is, dus zitten ze niet direct op de DVD/BD? Ik wilde gewoon wachten tot de prijs een stuk lager is, dan maar geen extra MMs. En de prijzen zijn altijd zo hoog als ze pas op DVD/BD uitgebracht zijn toch, dus na verloop van tijd worden ze meer betaalbaar?

    En de DVDoutlet is niet voor iedereen!
    Laatst aangepast door edwin62 : 24-08-2010 om 22:24

  13. #2038

    Standaard

    Bij Wehkamp € 24,99
    Bij ECI € 23,99 mits je lid bent, anders ook € 24,99

    Jawel, Disney BD'S zijn de duurste BD'S en heeft denk ik ook te maken dat er een extra DVD bijzit.

  14. #2039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    Dat scheelt al iets, maarja ik ben soms ook nog van het guldentijdperk, moet je maar eens omrekenen. Hoe doen ze dat met die extra MMs? Er staat dat het tijdelijk is, dus zitten ze niet direct op de DVD/BD? Ik wilde gewoon wachten tot de prijs een stuk lager is, dan maar geen extra MMs. En de prijzen zijn altijd zo hoog als ze pas op DVD/BD uitgebracht zijn toch, dus na verloop van tijd worden ze meer betaalbaar?

    En de DVDoutlet is niet voor iedereen!

    Hoe bedoel je dvd outlet is niet voor iedereen?
    is gewoon een nederlandse webshop..

  15. #2040

    Standaard

    iemand enig idee hoe het zit met de exclusieve steelbook versie van Prince of Persia bij de mediamarkt? Zitten daar ook MM bij?

  16. #2041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dvd outlet is niet voor iedereen?
    is gewoon een nederlandse webshop..
    Sorry vergissing, ik dacht dat dat de shop was die bij dit forum hoort.

  17. #2042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij Wehkamp € 24,99
    Bij ECI € 23,99 mits je lid bent, anders ook € 24,99

    Jawel, Disney BD'S zijn de duurste BD'S en heeft denk ik ook te maken dat er een extra DVD bijzit.

    Als er voor die prijs een extra dvd bijzit dan mogen ze hem van mij weglaten en de prijs laten zakken.

  18. #2043

    Standaard

    Nieuwe titels in de MM Shop.

    Surrogates BLU-RAY
    THE WILD BLU-RAY
    Pirates of The Caribbean 3 At World's End BLU-RAY

    Niet echt bijzonder dus.

  19. #2044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.C. Bekijk bericht
    Nieuwe titels in de MM Shop.

    Surrogates BLU-RAY
    THE WILD BLU-RAY
    Pirates of The Caribbean 3 At World's End BLU-RAY

    Niet echt bijzonder dus.
    Bijzonder genoeg voor mij, helaas mis ik nog wat MM's.

    Weet iemand waarom de ene BD 150 en de andere 120 MM's kost?
    Zowieso, waarom zijn de BD niet hetzelfde qua MMprijs en de DVD's ook, bv alle BD's 120 en alle DVD's 90, eenheidsprijzen dus'?
    Laatst aangepast door edwin62 : 29-08-2010 om 22:05

  20. #2045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    Bijzonder genoeg voor mij, helaas mis ik nog wat MM's [mod edit: genoeg geweest]

    Weet iemand waarom de ene BD 150 en de andere 120 MM's kost?
    Zowieso, waarom zijn de BD niet hetzelfde qua MMprijs en de DVD's ook, bv alle BD's 120 en alle DVD's 90, eenheidsprijzen dus'?
    Wellicht dat dat te maken heeft met de recentheid van uitbrengen. Met andere woorden, oudere films kosten je minder punten dan de nieuwere.

    Overigens probeerde ik net te bestellen maar ging het fout bij de betaalmethode. Nog meer mensen met het probleem de laatste paar minuten????
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  21. #2046

    Standaard

    Klopt. Reactie op Facebook na deze vraag gesteld te hebben...

    Movie Minutes Sommige titels en voornamelijk Blu-ray's zijn nieuwer en zijn duurder. Daarom kosten die meer Movie Minutes dan de wat oudere titels.
    4 uur geleden · Vind ik leuk

  22. #2047

    Standaard

    hehe, eindelijk dan de Pirates trilogy op bluray.. voor 7,50..

  23. #2048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    hehe, eindelijk dan de Pirates trilogy op bluray.. voor 7,50..

    Trilogy? Volgens mij moet je ze apart bestellen en dan kan je voor je 7,50 er ook nog een andere titel bijdoen. Er bestaat wel een box waar ze alle 3 inzitten maar die heb ik niet zien staan in de MMshop.

    En van die verschillen in MMprijzen snap ik nu wel maar volgens mij is
    Pirates of the Caribbean, at world's end toch al een oudere titel?

  24. #2049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin62 Bekijk bericht
    Trilogy? Volgens mij moet je ze apart bestellen en dan kan je voor je 7,50 er ook nog een andere titel bijdoen. Er bestaat wel een box waar ze alle 3 inzitten maar die heb ik niet zien staan in de MMshop.

    En van die verschillen in MMprijzen snap ik nu wel maar volgens mij is
    Pirates of the Caribbean, at world's end toch al een oudere titel?
    klopt, alle 3 los, en daar ging het mij om, had niet genoeg MM om er nog 1 bij te bestellen, maar ach, komt een ander keertje wel, vindt zelf 7.50 een zeer acceptabele prijs voor 3 IMHO top blurays..

  25. #2050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    klopt, alle 3 los, en daar ging het mij om, had niet genoeg MM om er nog 1 bij te bestellen, maar ach, komt een ander keertje wel, vindt zelf 7.50 een zeer acceptabele prijs voor 3 IMHO top blurays..
    Blijft idd een acceptabele prijs, voor dat geld koop je ze niet in de winkel.

Pagina 82 van 94 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •