Pagina 28 van 35 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 851 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Ik heb ook de nieuwe versie (10th ann. edition, was gesealed. Tevens kloppen discnummers), maar ik zie dat pocket blu-gedoe nergens....
    Waar kan ik dit vinden?
    Heb ik nu toch nog de foute versie?

  2. #677

    Standaard

    2 september opgestuurd, 7 september nieuw schijfje retour!

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    2 september opgestuurd, 7 september nieuw schijfje retour!
    ??
    Ik heb 'm ergens half augustus al opgestuurd en nog niks ontvangen...
    Zal eens een mailtje sturen...
    ??

  4. #679

    Standaard

    kan iemand mij helpen? (zie boven). Beeld en al oogt als de juiste versie. Codes op disc ook, en (gesealde) verpakking was 10th. ann. edition..
    Zie alleen pocket-blu-gedoe niet. Heb ik dan toch de juiste?

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    kan iemand mij helpen? (zie boven). Beeld en al oogt als de juiste versie. Codes op disc ook, en (gesealde) verpakking was 10th. ann. edition..
    Zie alleen pocket-blu-gedoe niet. Heb ik dan toch de juiste?
    Even naar berichten van Werner zoeken, die heeft ergens wat uitgelegd over jouw vraag.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #681

    Standaard

    Pocket Blu:
    1. In het hoofdmenu kiezen voor English/Engels
    2. Kies User Guide(laatste optie)
    3. Kies 2e optie

    @ skank: Is ook wel handig voor in de openingspost >>> toppie skank, maar misschien kun je er bij zetten dat dit alleen op de remastered disc zit
    Laatst aangepast door peptalk : 09-09-2010 om 15:21
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #682

    Standaard

    Ik had ook de eerste uitgave gekocht, de steelbook uit de UK.
    Paar weken terug heb ik de steelbook van de Media Markt gekocht,
    Voor 12,99. Hier zat alleen een sticker op de achterkant op waar stond 10th anniversary edition, dus niet de blauwe balk die ik paar dagen terug zag op de steelbook. Ik heb ze nog niet vergeleken met elkaar, maar ik hoop toch dat ik niet twee keer dezelfde versie heb

  8. #683

    Standaard

    Die versie met stickers op de achterkant is ook de goede versie. Zie de beginpost om dat te controleren.

  9. #684

    Standaard

    heb idd de juiste.
    Wist niet dat je t engelse menu nodig had om te checken of pocket blu er op staat.
    Thanx!

  10. #685

    Standaard

    binnen 1 week is hij weer binnen
    top
    goed gedaan....

  11. #686

    Standaard

    Maandag mijn oude schijfje verzonden, vandaag het nieuwe in huis. Heel netjes, Universal!
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #687

    Standaard

    Ook binnen een paar werkdagen binnen. Goede en snelle service van Universal...Top!
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  13. #688

    Standaard

    Universal heeft mijn exemplaar verstuurd. Ik ga die dus in de loop van volgende week ontvangen.

  14. #689

    Standaard

    Heeft iemand de nummers voor de engelse versie, ik denk dat ik de oude heb maar ik zou t naar vinden als ik de br voor niks naar Engeland stuur. (heb de uk versie )

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dicapo Bekijk bericht
    Heeft iemand de nummers voor de engelse versie, ik denk dat ik de oude heb maar ik zou t naar vinden als ik de br voor niks naar Engeland stuur. (heb de uk versie )
    Disc is gelijk aan NL, die kun je ook bij Universal NL omruilen...
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #691

    Standaard

    dankje voor de snelle reactie

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Ook binnen een paar werkdagen binnen. Goede en snelle service van Universal...Top!

    Wat hebben jullie die disc allemaal snel binnen!!
    Ik heb de disc samen met een briefje al op 9 augustus verstuurd. Nog niks ontvangen. Gisteren een mailtje gestuurd en gevraagd of mijn nieuwe disc onderweg is. Vandaag antwoord gekregen:
    Bij Universal hebben ze mijn disc niet ontvangen! Daarnaast vroegen ze zich af of ik vooraf wel een mailtje had gestuurd???
    Ik heb hierop geantwoord dat ik geen mailtje had gestuurd, maar via een forum attent was gemaakt op de "omruilactie van Gladiator".
    Hierop weer een reactie gehad, dat het eigenlijk wel de bedoeling is om Universal eerst te mailen, voordat je de disc gaat opsturen. Ondanks deze opmerking zouden ze me maandag toch een nieuwe disc toesturen...


    Dus:
    Wil je de disc omruilen, zou je eigenlijk eerst de klantenservice van Universal een mailtje moeten sturen...
    http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1
    (Ben benieuwd wie dat allemaal hebben gedaan...)

  18. #693

    Standaard

    Ik heb geen mailtje gestuurd en de disc gisteren gewoon toegestuurd gekregen na een paar dagen geleden de disc opgestuurd te hebben.

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht

    Wat hebben jullie die disc allemaal snel binnen!!
    Ik heb de disc samen met een briefje al op 9 augustus verstuurd. Nog niks ontvangen. Gisteren een mailtje gestuurd en gevraagd of mijn nieuwe disc onderweg is. Vandaag antwoord gekregen:
    Bij Universal hebben ze mijn disc niet ontvangen! Daarnaast vroegen ze zich af of ik vooraf wel een mailtje had gestuurd???
    Ik heb hierop geantwoord dat ik geen mailtje had gestuurd, maar via een forum attent was gemaakt op de "omruilactie van Gladiator".
    Hierop weer een reactie gehad, dat het eigenlijk wel de bedoeling is om Universal eerst te mailen, voordat je de disc gaat opsturen. Ondanks deze opmerking zouden ze me maandag toch een nieuwe disc toesturen...


    Dus:
    Wil je de disc omruilen, zou je eigenlijk eerst de klantenservice van Universal een mailtje moeten sturen...
    http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1
    (Ben benieuwd wie dat allemaal hebben gedaan...)
    mm ik heb mijn disc ook gewoon op gestuurd zonder contact op te nemen! En gewoon een nieuwe gehad 2weken terug al dus het hoeft niet, maar als hij verloren gaat in de post wordt het wel wat lastiger natuurlijk

  20. #695

    Standaard

    Ik had ook geen mail gestuurd en binnen een weekje de nieuwe disc gekregen.

    Maar de post laat vaak steken vallen, zo blijkt maar weer.
    Send a maniac to catch a maniac...

  21. #696

    Standaard

    Vorige week vrijdag de BD op de post gedaan, vandaag binnen gekregen
    Enorm goed geregeld!

  22. #697

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik heb de beginpost wat aangepast, is het goed voor jullie?
    Top

  23. #698

    Standaard

    Is deze goede geremasterde versie alleen in Steel Book te koop hier in Nederland?
    Ben geen fan van deze verpakking............

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Is deze goede geremasterde versie alleen in Steel Book te koop hier in Nederland?
    Ja.

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja.
    Ja is correct echter slechts tijdelijk volgens Universal Nederland. Dus als de steelbooks op zijn kan het zijn dat ze deze versie of weer een andere in een plastic hoesje stoppen.


    Koop anders 2de hands de oude versie en stop de nieuwe discs in de oude verpakking, ben je er ook.

Pagina 28 van 35 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •