De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Site loopt vast

  1. #1

    Standaard Site loopt vast

    Bij het bekijken van de recensies loopt de site keer op keer vast. Het maakt niet uit welke recensie ik lees, na enkele seconden is scrollen onmogelijk en ben je verplicht de site te sluiten via Windows Taakbeheer.
    Het is de enige site die dit probleem geeft.
    Ik werk met Windows 7 en IE 8.
    Hopelijk is er een oplossing voor.

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag ook gemerkt met Safari 5 op OS X

    Een lastig Flash ding misschien ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #3

    Standaard

    Ik zou niet weten wat de oorzaak is, maar het is wel lastig, het is onmogelijk een recensie volledig te lezen.

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat het komt door de plugin van Beslist.nl.
    Zij zijn getroffen door een Ddos aanval. Ze zeggen de problemen onder controle te hebben, maar onze reviews lopen er wel op vast.
    De technische crew is inmiddels ingelicht, dus ik hoop dat ze er morgenochtend snel naar kunnen kijken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de info Ludo.
    Ik hoop samen met jou dat het euvel snel is opgelost.

  6. #6

    Standaard

    He inderdaad dat had ik ook net toen ik de Monty Python recensie wilde lezen...! Nou ik hoop dat het snel is opgelost ja.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •