De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Sony DVD Recorder

  1. #1

    Question Sony DVD Recorder

    Hallo,ik heb een Sony RDR HX 750 DVD RECORDER,nu is mijn vraag kan ik hier ook dual layer schijfjes mee afspelen,ik kan uit de handleiding niet veel wijs worden,vandaar dat er misschien iemand is die dit type ook heeft mij kan vertellen of dat kan.

    Grts Wim

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door liawi Bekijk bericht
    Hallo,ik heb een Sony RDR HX 750 DVD RECORDER,nu is mijn vraag kan ik hier ook dual layer schijfjes mee afspelen,ik kan uit de handleiding niet veel wijs worden,vandaar dat er misschien iemand is die dit type ook heeft mij kan vertellen of dat kan.

    Grts Wim


    Je recorder kan de schijfjes zelfs opnemen, zie blz 9 onderaan en blz 10 bovenaan van je gebruiksaanwijzing, ook maakt het niet uit of het + of - schijfjes zijn.

    In het geval je je handleiding kwijt bent, je kan hem ook online vinden:

    http://pdf.crse.com/manuals/2899893531.pdf

    http://support.sony-europe.com/tvhc/...NL&m=RDR-HX750
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Dat weet ik dat hij schijfjes op kan nemen,maar als ik er een dvd 9 in doe dan krijg ik het bericht weergave dvd video als ik er een dvd 5 in stop dan gaat hij gelijk afspelen,ik kan op alles duwen maar ik krijg hem niet aan de gang terwijl de dvd toch gefinaliseerd is,en volgens de handleiding moet hij toch dvd 9 af kunnen spelen.Dus als je hier een oplossing vorr hebt graag,want ik word er wel een beetje moedeloos van.
    Bedankt overiens voor je reactie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door liawi Bekijk bericht
    Dat weet ik dat hij schijfjes op kan nemen,maar als ik er een dvd 9 in doe dan krijg ik het bericht weergave dvd video als ik er een dvd 5 in stop dan gaat hij gelijk afspelen,ik kan op alles duwen maar ik krijg hem niet aan de gang terwijl de dvd toch gefinaliseerd is,en volgens de handleiding moet hij toch dvd 9 af kunnen spelen.Dus als je hier een oplossing vorr hebt graag,want ik word er wel een beetje moedeloos van.
    Bedankt overiens voor je reactie.

    Mmm, sorry deze post even over het hoofd gezien....

    Vraagje; je schrijft >>>>>krijg hem niet aan de gang terwijl de dvd toch gefinaliseerd is<<<<< heb je het dan over een DVD die door het apparaat zelf is opgenomen? Je zou zeggen, als hij hem kan branden en finaliseren, dat hij hem ook moet kunnen afspelen....

    Heb je zelf al eens contact opgenomen met Sony, desnoods per email en je probleem voorgelegd? Heb je al eens gekeken of er software update voor je recorder is?
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •