Als er 10th Anniversary Edition op de verpakking staat dan heb je de juiste uitgave. Staat dat er dus niet op dan is het verstandig om de disc om te ruilen.
Vandaag mijn nieuwe disc terug ontvangen van Universal. Na 5 dagen!
'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves
"Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."
Ik heb de oude disc 1 en de oude blauw/witte Steelbook opgestuurd en ik kreeg neen nieuwe disc 1 en de nieuwe "gouden" Steelbook thuis gestuurd.
Disc 2 hoef je niet op te sturen.
Maar ik had dus wel eerst contact opgenomen met de klantenservice en de e-mail uitgeprint erbij gedaan.
Maandag de 27e mijn oude disk op de post gedaan met een begeleidende brief. Afgelopen zaterdag de 2e verscheen de vervanging al op de deurmat! Netjes verpakt in een bubbelenvelop met daarin de disk in een afgesloten zichthoesje. Geen brief erbij verder.
Heb het beeld net even gechecked en het is zonder meer een zichtbare verbetering, ben er blij mee, eindelijk de definitieve versie van deze film in huis!
|Gekeken films (WhatIWatch) |
"The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick
Zit er een datum aan tot wanneer je de disc's op mag sturen?
Heb net uit australia de gladiator tincase besteld en daar zit nog de oude disc in!
Nou gisteren ook de boel opgestuurd; heb doosje meegestuurd in de hoop zo'n mooie nieuw doosje terug te krijgen
Ben benieuwd.
Heb bijna maand geleden mijn disc opgestuurd naar UK voor omruiling, sindsdien geen enkele reactie meer. Geen omruiling gezien en geen reacties op mail ook Iemand enig idee of ik iemand bijv in NL kan contacteren om dit uit te klaren?
Waarom stuur je de disc dan ook naar de UK terwijl je in NL dit ook gewoon had kunnen doen. De disc is namelijk exact hetzelfde. Je kunt even mail naar Universal in NL. Wellicht dat ze je tegemoet kunnen komen. Dit kan via dit contactformulier: http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1
LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield
Had de disc oorspronkelijk gekocht in UK, vandaar naar daar opgestuurd. Was me ook via mail bevestigd door hen dat dit geen probleem was om op te sturen naar België. Nu reageren ze zelfs niet meer
Heb ze net gemaild, benieuwd hoe ze het gaan oplossen. Gaat natuurlijk nu ook niet over groot kapitaal, maar toch beetje jammer. Kan evengoed weer Belgische post zijn die de boel verziekt heeft.
Zag bij Mediamarkt Heerlen dat ze nog steeds de oude steelbooks verkopen voor 20,-.
(hadden ook de nieuwe ertussen staan, ook voor 20,-).
Blijft een waardeloze zaak.
Mooi niet: ik kreeg mijn schijf weer teruggestuurd met deze mededeling:
Beste John,
Ik heb zojuist de disc met hoes ontvangen, echter dit blijkt niet de Benelux versie te zijn maar een import.
Wij ruilen alleen de Benelux versie om, dus helaas moet ik uw disc+hoes weer terugsturen.
U dient voor het omruilen hiervan contact op te nemen met Universal in de UK.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Universal Pictures Benelux
Ook al gaat het dus wel om de schijf waar ook de NL leeftijdsaanduiding op staat. Ik had overigens wel ook het doosje meegestuurd, daar staat de Britse 15 aanduiding op. (overigens wel in NL bij de Mediamarkt gekocht...)
Maar die ruilen ze dus niet om........!!
Als je alleen de disc had gestuurd, had je vast een nieuwe ervoor terug gekregen. Aan de disc kunnen ze echt niet zien of het de Nederlandse of Engelse uitgave betreft. Aan de verpakking uiteraard wel.
Gewoon wachten tot ie terug is bij jou en dan alleen de disc opsturen.
Geen enkele reactie meer, noch van Universal UK, noch NL. Mooi zo. Zit ik dus met een lege BluRay doos met daarin enkel disc 2 met de extras.
Ik Heb me oude disc vorige week opgestuurd en 8 dagen later is me nieuwe al binnen.
Erg netjes gedaan
Ik heb 2 oude discs op gestuurd had een release uit AUS en een uit de UK en alle 2 gisteren binnen 7dagen weer netjes binnen gehad!
heey
vandaag de nieuwe disc binnen gekregen duurde maar 5 dagen! ben er helemaal blij mee. wat een verschil
Every Man Dies,
Not Every Man Really Lives