Pagina 7 van 111 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 2751 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Maar goed, ik zie je mening over dit spel graag hier verschijnen.
    Ik wist al dat ie veel vet is, een vriend van me had hem vorig weekend gehaald!
    Maar nu ik hem thuis heb is het nog veel vetter, breedbeeld! Gisteren de kabel gehaald zodat het geluid in Dolby Digital wordt weergegeven, dat is echt master! Als je de camera in de auto doet bij Colin, en je rijd achteruit ergens tegenaan hoor je van achter het geluid van het kapot springen van de ruit! Het werkt echt beter dan ik had verwacht!
    Ook bij Halo werkt het erg goed, voegt echt veel toe aan je speelplezier,!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  2. #152

    Standaard

    Ik speel nog elke dag (al is het maar een half uurtje) red faction over het net
    superspel, gaat mij nooit vervelen (tot nu toe), alleen jammer dat deel 2 er niet voor mac is, maar maakt niet zo veel uit het eerste deel is toch nog geweldig

    Wat vinden jullie van dit spel ?????

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Toevallig. Zou dat echt toeval zijn... De onderste zin uit mijn vorige post heb ik er naderhand bijgezet (vandaar 'last edited by...' en het P.S.) aangezien het mij niet echt nuttig lijkt om met jou verder te 'discussiëren'. Als je het niet erg vind stel ik voor dat we het bij deze laten en deze topic niet langer vervuilen
    *zucht* Wat jij wilt Gerrit. Ik heb geen behoefte aan dit soort 'discussies' die nergens toe leiden..

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    *zucht* Wat jij wilt Gerrit. Ik heb geen behoefte aan dit soort 'discussies' die nergens toe leiden..
    That's the whole point! De laatste 'discussie' die ik met jou heb gevoerd leidde al nergens toe. Op mijn duidelijke argumenten kwam van jouw kant simpelweg geen reactie en ik moest in een andere thread van jou vernemen dat je om onbekende redenen niet meer met mij over specs wilde discussiëren. Om herhaling van een dergelijke situatie te voorkomen en om deze thread on-topic te houden, heb ik je geadviseerd om het hardware aspect buiten deze thread te houden. Het is jammer dat je het geheel afsluit met een uitspraak (zie quote) waarmee je de indruk wekt dat ik de topic probeer te verstoren. Nogmaals, ik heb dus geen behoefte meer aan een discussie over hardware en ik probeer herhaling hiervan in deze thread te voorkomen. Als mijn bedoelingen nog niet geheel duidelijk is, stuur me dan een PM.


    Hier volgt mijn poging tot een on-topic bijdrage en hopelijk ook tot een nuttige review van... Tom Clancy's Splinter Cell:

    In tegenstelling tot wat we van Tom Clancy normaal gesproken mogen verwachten is de hoofdpersonage van Splinter Cell niet de onervaren boekenwurm Jack Ryan, maar een undercover veteraan, Sam Fisher, die alle uithoeken van de wereld kent en door de NSA wordt gevraagd om voor Third Echelon, een ultrageheime nieuwe vleugel, te werken. Je eerste missie bestaat uit het onderzoeken van een verdwijning van twee CIA agenten in Georgië. Het plot, wat tijdens de missies volgens een need-to-know basis wordt uitgelegd, wordt met de mooi geanimeerde cutscenes rijkelijk aangevuld tot een sappig verhaal waarin verraad en samenzweringen hun hoogtij vieren.

    Wat op het eerste gezicht lijkt op een mix tussen Metal Gear Solid en Thief is in feite een volgende stap in de evolutie van de third/first-person shooters categorie. Het concept van een eenmansleger dat simpelweg zijn weg vrijschiet behoort nu definitief tot het verleden en maakt gedeeltelijk plaats voor de meer tactisch-georiënteerde categorie waarin de omgeving en de AI een centrale rol vervullen. Het gebruiken van licht (en dan vooral het vermijden ervan), en gadgets zoals nacht- en thermokijkers zorgen voor een uitgewerkt stealth aspect. Maar ook het leggen van een val is makkelijker en leuker dan ooit. Schakel (al dan handmatig of met de nodige kracht) de TL buizen uit, laat een fles kapot vallen en geniet van de door jou aan de vijand bezorgde paranoia. De kracht van het spel zit hem ook in de intelligentie van de tegenstanders. Afhankelijk van jouw zichtbaarheid (af te lezen op een visibility meter) kun je de andere partij zodanig nieuwsgierig maken dat ze even hun post verlaten om poolshoogte te nemen of ze zelfs zover brengen dat er groot alarm wordt geslagen. Aan jou de keus!

    Ten opzichte van de vorige generatie consoleshooters zoals Goldeneye is de bewegingsvrijheid van Splinter Cell met een latje hoger komen te liggen. Na afloop van de 10 minuten durende tutorial heb je alle basisvaardigheden onder de knie en kun je meteen al tijdens de eerste missie aantonen wat je in huis hebt: hoe je een muur opklimt, aan een kabel vanaf het dak naar de overkant van de straat glijdt en hoe je vijandelijke bewakers uitschakelt door je vanaf een etage hoger boven op hen te laten vallen en ze daarbij bewusteloos slaat. Deuren kunnen op een kier worden gezet en je kunt met je rug naar de muur de hoek om kijken zonder gezien te worden. Maar zoals gezegd, het hangt allemaal van je speelstijl af en het spel kan dus als zodanig op verschillende manieren worden gespeeld.

    Over de graphics en het geluid hoef ik maar kort te zijn. Afgezien van de soms voorkomende framedrop is het een en al grafische pracht. Alles wat licht uitstraalt, reflecteert en beïnvloedt is nagenoeg perfect geïntegreerd. Het zal geregeld voorkomen dat je even de missie laat voor wat het is om van de prachtige beelden te kunnen genieten. Over het geluid wat 5.1 is kan ik ook positief zijn. Nadere voetstappen kun je ruimtelijk gezien goed lokaliseren en ze zullen zich in overeenstemming met de camerastand altijd op de juiste plek bevinden. Hetzelfde geldt voor praktisch alle effecten die zich in het spel bevinden. De begeleidende muziek versnelt op intensieve momenten en voegt duidelijk iets toe aan een spel wat ook al zonder muziek voor genoeg hartkloppingen zorgt.

    Is er dan helemaal niks mis met het spel, hoor ik je vragen. Jawel, het spel bezit geen multiplayer mogelijkheden wat misschien toch wel een gemist kans is. Maar waarschijnlijk zul je het spel vaker herspelen dan bijvoorbeeld Halo dat nogal beperkt is qua speelstijl. Wat voor de een een uitdaging is kan voor de ander tamelijk frustrerend zijn, namelijk de moeilijkheidsgraad. Zelfs op 'normal' kan het spel bij tijden erg lastig zijn en misschien wel teleurstelleld zijn. Op zo'n moment kun je het beste even afstand nemen van het spel en op een later tijdstip met een nuchtere blik een hernieuwde poging wagen. Echter, de genoegdoening wanneer een strategie werkt bezorgt je soms echt een kick en voor je het weet waan je je in een James Bond-achtige omgeving en vergeet je even dat je maar met een spel bezig bent

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    That's the whole point! De laatste 'discussie' die ik met jou heb gevoerd leidde al nergens toe. Op mijn duidelijke argumenten kwam van jouw kant simpelweg geen reactie en ik moest in een andere thread van jou vernemen dat je om onbekende redenen niet meer met mij over specs wilde discussiëren. Om herhaling van een dergelijke situatie te voorkomen en om deze thread on-topic te houden, heb ik je geadviseerd om het hardware aspect buiten deze thread te houden. Het is jammer dat je het geheel afsluit met een uitspraak (zie quote) waarmee je de indruk wekt dat ik de topic probeer te verstoren. Nogmaals, ik heb dus geen behoefte meer aan een discussie over hardware en ik probeer herhaling hiervan in deze thread te voorkomen. Als mijn bedoelingen nog niet geheel duidelijk is, stuur me dan een PM.
    Vergeet die PM: dit 'gedoe' begint me nu toch wel ietwat te irriteren. What's the point here? We hebben een keer eens eerder gediscussieerd over hardware en alles wat ik er over teruglees is dat dat een vrij normale discussie was. So what dat ik niet met jou mening meega? Leer daar maar mee leven! Het feit dat je ZELF geen PM hebt gestuurt maar er voor kiest om WEER in de thread een reactie te plaatsen (met daarin wat beledigende subtext) toont aan dat je helemaal niet geinteresseerd bent in het beeindigen van eventuele OT-discussies. Ik 'begrijp' de bedoeling van je postings precies ja: je wilt gewoon iemand afzeiken. Mijn tip? Zoek je heil op Usenet. Ik zit juist op een forum om dat soort gedoe niet tegen te hoeven komen.

    Oh ja, en als je echt lef hebt dan stuur JIJ me nu een PM.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    review van... Tom Clancy's Splinter Cell:
    ik twijfel echt ontzettend over de aanschaf, als ik hem eerst huur dan weet ik het wel, dan breng ik hem weer drie dagen te laat terug en ben ook weer een hoop euro's armer plus dat ik het dan zonde vind om hem aan te schaffen omdat ik al zo ver gespeeld heb.

    Is het echt alleen maar tactisch, of mag je af en toe ook nog schieten??
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #157

    Standaard

    zojuist het eerste jaar afgesloten van Colin McRae, wat een spel zeg! Ik hoop dat de Xbox controller tegen zweethandjes kan want dit is niet meer normaal, ik zit echt op het randje van me stoel als ik dit zit te spelen!
    De graphics zijn echt prachtig, vooral het laatste level van Zweden laat goed zien hoe mooi het is! De baan lijkt wel een ijsbaan zo dat ie glinstert in het licht van de lampen!

    Vanavond aan het 2e jaar beginnen die een stuk moeilijker is dan het 1e jaar!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerrit
    Het gebruiken van licht (en dan vooral het vermijden ervan), en gadgets zoals nacht- en thermokijkers zorgen voor een uitgewerkt stealth aspect.
    Niet alleen het licht, maar ook het geluid (vooral het vermijden ervan).

    Heb vaak gemerkt dat ik toch iets te hard loopt (en altijd op de verkeerde grond zoals hout) waardoor zelfs nietsvermoede burgers bang worden (en zo nodig mijn positie verraden). Hoe dan ook moet een hoop geduld dan wordt je wel beloond met gesprekken die je kan afluisteren (kan waardevol zijn).

    Hoe dan ook SC is Bond for real. Voor diegene die het nog niet wisten Michael Ironside (bekend van "V", Total Recall, Free Willy) is de stem van Sam Fischer.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ik twijfel echt ontzettend over de aanschaf, als ik hem eerst huur dan weet ik het wel, dan breng ik hem weer drie dagen te laat terug en ben ook weer een hoop euro's armer plus dat ik het dan zonde vind om hem aan te schaffen omdat ik al zo ver gespeeld heb.

    Is het echt alleen maar tactisch, of mag je af en toe ook nog schieten??
    Laat ik het zo zeggen: de beschikbare gadgets en de ruime bewegingsvrijheid maken een tactische aanpak niet alleen zeer aantrekkelijk maar ook zeer uitdagend. Een kamer vol van vijanden bestormen is weliswaar moeilijker en kan ook voor de nodige dosis adrenaline zorgen, maar ik denk dat de grootste uitdaging ligt in het vooraf smeden van een plan, waarin je een goede strategie combineert met je stealth-vaardigheden. Deze aanpak vereist wel meer geduld (en af en toe lichte frustraties), maar naar mijn mening is het resultaat daardoor des te mooier. I love it when a plan comes together

    Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat je gedurende de helft van het spel kunt spelen zonder je zorgen hoeven te maken dat de missie wordt afgeblazen. Overigens moet je wel aardig kunnen mikken wil je voorkomen dat je magazijn kogels opraakt...

    Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat het spel zou tegenvallen. Vrijwel iedereen is het erover eens dat SC een toppertje is en ik er alleen maar mee instemmen

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Niet alleen het licht, maar ook het geluid (vooral het vermijden ervan).
    Hoe kon ik dat nou vergeten Ook weer een aspect wat SC zo bijzonder maakt. Ik kwam gisteren in een situatie terecht waar geluid mij een handje hielp. Er volgt een spoiler (geen plot, maar wel qua bepaalde items)...

    Tijdens de Kalinatek missie moet je Yuri zien te vinden. Onderweg kwam ik twee guards tegen die 2 gegijzelden bewaakten. Vlak daarvoor had ik een wall-mine van de muur geplukt waarvan ik vond dat ie gerecycled moest worden. Vlak buiten de kamer bracht ik dus de mine aan en zette het op een lopen. Dit werd natuurlijk gehoord en één van de twee guards besloot een kijkje te nemen. Door met een normaal tempo te lopen gaat de bewegingsgevoelige mine soms niet af en de guard die op mij afkwam had dus mazzel. Gelukkig voor mij was het vrij donker en kon ik de guard overmeesteren. Helaas was de klap van mijn elleboog net iets te hard en dit werd door de tweede guard opgemerkt. Deze verliet rennend zijn kamer opzoek naar zijn collega, en ja, rennen wordt wel door de mine geregistreerd, en zodoende werd de bewaker op deze pijnlijke maar effectieve manier naar de eeuwige jachtgronden gestuurd...

  11. #161

    Standaard

    Vandaag ga ik bij me neefjes even het spel AMPED (Xbox) halen, die mag ik zolang lenen! Dus kan de komende week vooruit!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Vandaag ga ik bij me neefjes even het spel AMPED (Xbox) halen, die mag ik zolang lenen! Dus kan de komende week vooruit!

    Tommy!
    deze heb ik ook, in het begin zul je wat vloeken en tieren om een beetje fatsoenlijk naar beneden te komen en onderweg nog wat "moves" te maken, maar als je het eenmaal door hebt is het een wereld-spel. ook hier is de nadruk gelegd op realisme, dat betekend dus geen onzinnige sprongen maar hele gave realistische sprongen, en als je op je smoel klapt, sta je ook niet in 1 keer op in de goede houding. Dit laatste vinden de critici een punt wat de snelheid uit het spel haalt, maar de fans vinden het alleen maar nog realistiser spelen.

    de graphics zijn weer fantastisch, tel daarbij de uitdagende gameplay ( je wilt steeds het volgende level unlocken dus je gaat maar door ) en je hebt top-spel.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    deze heb ik ook, in het begin zul je wat vloeken en tieren om een beetje fatsoenlijk naar beneden te komen en onderweg nog wat "moves" te maken, maar als je het eenmaal door hebt is het een wereld-spel.
    Ja precies, ik had hem al een keer bij ze gespeeld en de eerste paar keren is het echt niks! Maar dan ga je steeds beter je best doen en krijg je het onder de knie en wordt ie pas echt vetjes!

    Heb nu de eerste 7 levels ofzo unlocked, ik vind het alleen minder dat je die sneeuwpoppen in de levels moet gaan zoeken, die afdalingen zijn zo groot en uitgestrekt dat ik ze nooit gevonden zal krijgen! Maar goed, dat is volgens mij ook niet nodig om verder te komen!

    Ook de sponsor optie vind ik wel tof, dat je een sponsor moet laten zien wat je in huis hebt! En dan nog de optie dat je een andere snowboarder moet volgen en de trick beter moet uitvoeren is ook lache! Zal ook wel steeds moeilijker worden, maar nu is ie nog groen dus dat is te doen,!

    Wat ook goed gedaan is is dat je de hele tijd je eigen muziek kunt draaien, dus niet alleen als je aan het snowboarden bent maar ok in de menu's gaat de muziek gewoon door! hij hapert of veranderd ook niet als er gesaved wordt enzo, beter!

    Tommy!

    Ps: Deze ga ik trouwens aanschaffen, heb van een vriend van me gehoord dat ie ook niet meer zo duur is! Omdat ik nogal van snowboarden hou moet deze in me collectie!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Ook de sponsor optie vind ik wel tof, dat je een sponsor moet laten zien wat je in huis hebt!
    Zodra ik iemand zie met een fototoestel ga ik gelijk keihard op m'n bek... Oftewel, ik ben nog niet ver gekomen.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Oftewel, ik ben nog niet ver gekomen.
    Aan je avater te zien kan het niet aan je uitrusting liggen,!
    Nou, ik erger me ook vaak kapot hoor, als net op het einde blijkt dat ik net niet genoeg punten heb, of alles goed gaat tot op het eind en dat dan de term AMPED overgaat in COOL! Maarja, ik ga er maar weer eens een paar proberen te halen!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Aan je avater te zien kan het niet aan je uitrusting liggen,!
    Nee precies!
    [b]Nou, ik erger me ook vaak kapot hoor, als net op het einde blijkt dat ik net niet genoeg punten heb, of alles goed gaat tot op het eind en dat dan de term AMPED overgaat in COOL! Maarja, ik ga er maar weer eens een paar proberen te halen!
    Eigenlijk is er nog geen een stunt gelukt, alleen balanceren op zo'n richeltje wil nog wel eens lukken. En ik heb al 1 sneeuwpop ontdekt! Ik heb het spel nog maar 1 keer gespeeld hoor, dus misschien is er nog hoop.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    of alles goed gaat tot op het eind en dat dan de term AMPED overgaat in COOL!
    Tommy!
    lol, inderdaad is dit erg frusterend, dan lijkt het net of je dicht bij de finish bent en dan 1 meter voor de finish ben je je amped kwijt...

    als je in de buurt van zo'n fotograaf valt krijg je soms erg leuk commentaar.

    o.a.

    "coool!! NOT "

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ik heb het spel nog maar 1 keer gespeeld hoor, dus misschien is er nog hoop.
    OOOOOHHH, dan is er zeker nog hoop! Gewoon héél véél oefenen, !

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    lol, inderdaad is dit erg frusterend
    Ook héél frustrerend, die sneeuwpoppen! Ik heb ze in het eerste level allemaal gevonden, maar de andere ! Ik hoor ze wel zo'n irritant geluid maken maar krijg ze vaak maar niet gevonden!
    Het word in ieder geval steeds moeilijker!

    Ik vraag me af wat de sponsor wil als ie zegt: off/axis tricks
    ofzoiets! Ik doe van alles maar hij geeft steeds een duim naar beneden!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon

    Ik vraag me af wat de sponsor wil als ie zegt: off/axis tricks
    ofzoiets! Ik doe van alles maar hij geeft steeds een duim naar beneden!

    Tommy!

    Off/axis Tricks
    Platforms: Xbox
    Type: General Hints/Tips

    An off/axis trick may confuse you. When you need to do one, DO NOT do spins or flips. Those are both X and Y axis. To do an off/axis tricks, hold diagonal on the D-Pad or the left analog stick. This results in a crooked spin, which leads to a rodeo, eggplant, corkscrew, etc.


    Alsjeblieft
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck



    Off/axis Tricks
    Platforms: Xbox
    Type: General Hints/Tips

    An off/axis trick may confuse you. When you need to do one, DO NOT do spins or flips. Those are both X and Y axis. To do an off/axis tricks, hold diagonal on the D-Pad or the left analog stick. This results in a crooked spin, which leads to a rodeo, eggplant, corkscrew, etc.


    Alsjeblieft
    Ok, thnx! Zal het straks is gaan proberen,!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #172

    Standaard

    Ik heb nu sinds dit weekend Deathrow voor de Xbox; Het is in het begin ff wennen aan de controls maar als je het doorhebt : ERG verslavend!
    Het is een soort nieuwe versie van de klassieker Speedball, alleen dan met een soort frisbee ipv een bal.
    Aan te raden sports-game.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Ik heb nu sinds dit weekend Deathrow voor de Xbox; Het is in het begin ff wennen aan de controls maar als je het doorhebt : ERG verslavend!
    Het is een soort nieuwe versie van de klassieker Speedball, alleen dan met een soort frisbee ipv een bal.
    Aan te raden sports-game.
    ik had deze titel en "medal of honor" in mijn hand om te huren, het is medal of honor geworden, maar "deathrow" staat nu bovenaan mijn huurlijstje, ik ben erg benieuwd.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ik had deze titel en "medal of honor" in mijn hand om te huren, het is medal of honor geworden, maar "deathrow" staat nu bovenaan mijn huurlijstje, ik ben erg benieuwd.
    Waar huur je spellen? Volgens mij is er bij ons geen videotheek waar je spellen kunt huren!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Waar huur je spellen? Volgens mij is er bij ons geen videotheek waar je spellen kunt huren!

    Tommy!
    Bij ons in Harderwijk zit een Videoland vestiging, die heeft een grote collectie x-box games te huur, ook veel gamecube spellen, die spellen liggen al klaar op de release dag..en dat is erg prettig.
    Ook de multimediastore in harderwijk verhuurt x-box en cube spellen alleen hun collectie is nog niet zo groot.

    prijzen bij beide winkels zijn wel aardig duur

    € 4,00 per dag voor dagverhuur....en beide systemen hebben nog geen weekverhuur, maar dat komt vanzelf wel.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 7 van 111 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •