Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 166 van 166 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Ik gok zo'n 700 films afgekeken (zonder cartoons meegerekend).
    Vanaf 1 januari 2006 bijgehouden, tot aan gisteren zijn dat er 305.
    Inmiddels ruim een jaar later zit ik tegen de 1000 waarvan er 600 in precies 2 jaar (afgelopen 2 jaar)!

  2. #152

    Standaard

    7-7-2003

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Hoeveel verschillende films heb je (van begin tot eind) gezien in je leven.

    Ik zelf hou het al zo'n twintig jaar bij welke films ik zie en sta nu op 2322, maar ik zal er waarschijnlijk zo'n 100 over het hoofd hebben gezien. Dus ik schat het op 2400.
    21-12-2008

    Ik zit nu rond de 3800, 1400 meer in 5,5 jaar (dus zo'n 250 per jaar erbij )

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Inmiddels ruim een jaar later zit ik tegen de 1000 waarvan er 600 in precies 2 jaar (afgelopen 2 jaar)!
    Dat is ook apart? Hoezo opeens van wat een paar per maand moet zijn geweest (een beetje als de gemiddelde Nederlander) naar bijna 1 per dag?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is ook apart? Hoezo opeens van wat een paar per maand moet zijn geweest (een beetje als de gemiddelde Nederlander) naar bijna 1 per dag?
    Ben je zelf ook niet ineens begonnen met films verzamelen en dus sindsdien meer films gaan kijken? Ik keek vroeger ook maar een paar films per maand en de laatste jaren is dat ook eerder een film per dag.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ben je zelf ook niet ineens begonnen met films verzamelen en dus sindsdien meer films gaan kijken? Ik keek vroeger ook maar een paar films per maand en de laatste jaren is dat ook eerder een film per dag.
    Natuurlijk zit ergens wel die ontwikkeling, maar toch niet van de een op de andere dag?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Natuurlijk zit ergens wel die ontwikkeling, maar toch niet van de een op de andere dag?
    Nee da's waar, dat gaat geleidelijk. Zou ook niet precies kunnen zeggen wanneer dat bij mij begonnen is.

  7. #157

    Standaard

    gedurende de jaren 1990 tot 2002 keek ik meer dan 200 films per jaar daarna een stuk minder maar het laatste jaar weer meer .
    ik zit toch schat ik tegen de 3000 titels aan

  8. #158

    Standaard

    6500 bij vorige post (juli 2003).
    Nu 7100.

  9. #159

    Standaard

    Leuke vraag!

    Ik bezit zelf zo'n dikke 300 films en kijk die ongeveer om de 2 a 3 jaar opnieuw.
    Daarnaast heb ik zo'n 3000 films gezien en hou het nog steeds bij.
    Your body is dying.
    Pay no attention.

  10. #160

    Standaard

    Ik houd het nog maar sinds 1 januari 2007 bij en zit sinds die tijd op 1414. De vier jaar daarvoor keek ik ook al heel veel films, daarvoor geen idee. Ruwe schatting ligt rond de 3500 denk ik.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #161

    Standaard

    In de afgelopen 3 jaar rond de 1000. Daarvoor heb ik het niet bijgehouden
    Actions speak louder than words

  12. #162

    Standaard

    Wat is dit eigenlijk voor nutteloos topic? Houden jullie ook bij hoevaak je de trap op en afloopt per dag?

  13. #163

    Standaard

    24 keer
    Actions speak louder than words

  14. #164

    Standaard

    Wat een vraag man
    Hoe zou ik dit nu kunnen weten? -> Zoekt in z'n geheugen...
    FAILED
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  15. #165

    Standaard

    Zou het niet weten. Ik houd dat pas sinds het begin van 2010 bij via WiW en de teller staat nu op 235. Ik kijk vanaf mijn 12e pas echt veel films, dat is dus nu 5 jaar lang. Op zijn minst wel 1000 films dus.

  16. #166

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •