De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mediaplayer of home theater set...?

    Hi all,

    Ik ben nu al een tijdje vanalles aan het uitzoeken voor een mooi geluid te krijgen bij mn televisie en voor muziek maar kom er niet uit.

    Ik heb nu:
    - Sony Bravia televisie KDL-40W5500: http://www.sony.nl/product/t32-w-ser...roductBenefits
    - Playstation 3
    - UPC HD Mediabox (INCL HDMI Port)

    Nu wil ik graag al mijn digitale film bestanden bekijken op mijn televisie met goed geluid alleen ondersteunen niet alle Home theater sets aansluiting van een Harddisk of ze kunnen niet alle bestandsformaten aan (ISO, AVI, DIVX, WMA, etc...)

    Een mediaplayer is wel een oplossing maar dan moet ik nog een receiver aanschaffen met speakers en subwoofer... Tenzij er een mediaplayer bestaat met ingebouwde receiver...??

    Wie weet er een setup die onder de 500 euro blijft waarbij ik alles kan afspelen, binnen budget blijft en niet te veel extra kastjes bij mn televisie moet zetten?

    Dank alvast!

    Karel

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Karel.

    Volgens mij kun je de PS3 ook als mediaspeler gebruiken.

    Wil je een mooier geluid hebben, dan is een goede set een must en bvk één die bestaat uit losse delen en waarvan je zelf de samenstelling kunt veranderen. Zo'n set kost wel wat meer en neemt wat meer ruimte in, maar je zal daar veel langer plezier van hebben dan van een alles-in-één set die je voor weinig (of soms ook veel) geld kunt kopen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •