Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 95 van 95 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Benjamin Button zou in UK Nederlandse ondertitels hebben. Dan uiteindelijk maar via Amazon gekocht. In België is de richtprijs voor deze titel tussen 32€ en 39€.

    In Carrefour stond hij 19,99€ in 2+1 actie. Maar net toevallig lag hij daar niet. En niet van plan om alle Carrefours van het land te bezoeken. Bij Mediadis staat hij nog in stock voor 25,99€. Maar Mediadis koop ik niets meer tot er meer duidelijkheid is. Moet nog altijd 40€ van hen terugkrijgen (hopelijk krijg ik die ooit nog).
    €39,00? Ik dacht, dat €29,95 al veel was voor een film. Wat is dat voor uitvoering?

    De 'gewone' Blu-Ray is bij Amazon.com $18.99.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 13-12-2009 om 09:54
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #77

    Standaard

    Bij Amazon.co.uk staat hij momenteel 10,98 pond (zou de Special Edition moeten zijn die NL ondertitels bevat, en niet de gewone die volgens mij US versie is met digital copy)

    Goedkoper als prijs Warner Essentials in de gemiddelde Nederlandse en Belgische winkels of webshops (zelfs met 4% erbij en omrekening naar €)

    En als ik het goed heb met NL-ondertitels!
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 13-12-2009 om 22:24 Reden: .

  3. #78

    Standaard

    En als ik het goed heb met NL-ondertitels!
    Klopt dubbel blu ray + NL ondertiteld

    En meer van dat lekkers daar voor fijne prijsjes nu, kijk in lijst met nl subs.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008


    http://www.amazon.co.uk/s/qid=126074...ner&sort=price

  4. #79

    Standaard

    In Engeland kan het wel eens voorkomen, dat er door de ESRB geknipt is.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #80

    Standaard

    Staat er ergens een online lijst ter beschikking met alle tot op heden verschenen titels uit de collectie?

    Bij de fillialen van FRS bv. liggen meer dan de helft van de BR's zonder sleeve in de rekken. Het is dan wel wat lastiger te ontdekken welke film al dan niet in de collectie zit.

    Wie tussen 15 jan 2011 en 15 feb 2011 twee titels koopt, krijgt de BR van "A.I" gratis, een titel die daarna pas in de nazomer van 2011 beschikbaar zal zijn.

  6. #81

    Standaard

    Bol.com heeft ze volgens mij allemaal wel in een mooi lijstje: klik

  7. #82

  8. #83

    Standaard

    Maar kan je op de website van FRS nou ook al gebruik maken van die actie? Staat namelijk nergens iets over vermeld.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #84

    Standaard

    Ik heb net twee Essentials besteld inclusief gratis A.I. Blu Ray bij Cosmox, ook Bol.com heeft deze actie. Het verschil tussen de twee aanbieders, Cosmox is goedkoper en gratis verzenden terwijl Bol.com een groter aanbod heeft.


  10. #85

    Standaard

    Ben net in de FRS van Maastricht geweest en daar vielen ze compleet uit de lucht. Ben dan maar naar de MM gegaan en daar stond de actie van de gratis A.I blu-ray bij aankoop van 2 Warner essentials mooi gepresenteerd. Zou deze actie misschien alleen gelden bij MM en Bol.com?

  11. #86

    Standaard

    Ik wacht wel tot de film zelf uitkomt, ik ga niet opeens titels aanschaffen omdat je daar A.I bij krijgt.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Maar kan je op de website van FRS nou ook al gebruik maken van die actie? Staat namelijk nergens iets over vermeld.
    Alleen Bol.com en Cosmox.nl maken melding van deze actie. De rest van de webwinkels (nog) niet.

  13. #88

    Standaard

    FRS valt meestal uit de lucht bij zo actie's.

  14. #89

    Standaard

    Is A.I. niet los te koop?
    Hoef namelijk geen andere titels uit de essentials reeks

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Is A.I. niet los te koop?
    Nee, pas in het najaar!

  16. #91

    Standaard

    Van de week al geinformeerd bij enkele FRS, maar nergens wisten ze van niks. Als er al acties zijn gaan die pas in op de eerstvolgende maandag werd mij verteld

  17. #92

    Standaard

    In mediamarkt Oostende telt de actie nu ook.
    En A.I. is daar ook los te koop voor € 14,99

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door david182 Bekijk bericht
    In mediamarkt Oostende telt de actie nu ook.
    En A.I. is daar ook los te koop voor € 14,99
    Ik heb m gisteren gekregen. t is gewoon een promo die niet verkocht mag worden. Zou me niets verbazen als MM gewoon die promoblurays verkoopt Hoe kan het anders dat andere winkels hem niet hebben. Ze zouden bij WB toch ook niet zo gek zijn om met bol een aktie op touw te zetten (2 essentails kopen en AI krijg je erbij. ZOu je nergens anders nog kunnen krijgen volgens bol) en dan gewoon die dingen te leveren aan MM... Je kan het trouwens zien op de achterkant in de linkeronderhoek

  19. #94

    Standaard

    [QUOTE=Pieter Rijkers;1767927]Ik heb m gisteren gekregen. t is gewoon een promo die niet verkocht mag worden. Zou me niets verbazen als MM gewoon die promoblurays verkoopt Hoe kan het anders dat andere winkels hem niet hebben.



    MM is niet de enige die promo blu's durft te verkopen. Heb in het recentelijke verleden bij FRS ook een promo blu gekregen van Men In Black.

  20. #95

    Standaard

    De Media Markt heeft de actie ook. Gisteren Eyes Wide Shut en 2001:A.S.O. aangeschaf en A.I. erbij gekregen. Mooie deal, wilde beide titels toch al een tijdje aanschaffen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •