Weet iemand of us-versie van Time Traveller's Wife ook Fr ondertitels heeft? Of de Nederlandse versie?
Ik heb ze vandaag besteld en zal definitief laten weten of ze nl subs bevatten zodra ze binnen zijn.
Uk versies van smokey and the bandit en the last boyscout.
Smokey volgens amazon zelf bevat nl subs en last boyscout volgens vraag op forum
De lijst is weer up to date.
Ik heb nog een klein vraagje aan al diegene die hier titels in het topic posten. Zou het mogelijk zijn om de titels in dezelfde stijl in te typen als in de beginpost? Dan kan ik de titels rechtstreeks uit het topic copy - pasten en hoef ik deze niet meer te bewerken. Dit gaat een klein beetje sneller om de lijst bij te werken. Alvast bedankt!
Avatar Extended Edition uit Duitsland (amazon.de) heeft Nederlandse subs, ik heb deze vandaag ontvangen.
UK
The last boyscout (bron: in bezit van member)
Laatst aangepast door chev : 03-02-2011 om 18:46
Once Upon a Time in America(Es war einmal in Amerika) (Bron: in bezit van member)
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
UK:
Color Purple, The (Bron: in bezit van member)
Smokey and the Bandit uit UK vandaag binnen gekregen. Heeft NL ondertitels.
UK:
Bambi
Bron:
http://images.blu-ray.com/htgallery/77106_full.jpg
Dead Man Walking US versie volgens blu-ray.com: Review
Is in US een best buy exclusive. Kan je hierbij orderen van uit Benelux? Prijs is 9,99$.
misschien hier een vreemde vraag (weet anders niet waar ik hem anders kan stellen) maar kan iemand voor de alien anthology bestellen bij amazon.uk.co?ik stort het geld uiteraard van tevoren, ik zoek wel iemand die een safetrader is. Als iemand mij wil helpen (ik heb zelf geen creditcard) stuur me dan even een PM!
Bedankt alvast!
Volgens iemand op amazon uk heeft the hannibal lector trilogy silence of the lambs geen nl subs maar red dragon en hannibal wel nl subs.
UK: Tron Classic (zit in combopack met Tron 2011)
Bron: Zavvi.nl
UK: Paranormal Activity 2
Bron: Amazon.co.uk
2 US titels (zie link):
You've Got Mail
10
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
US: Thelma & Louise (Bron: www.blu-ray.com)
US: All the President's Men (Bron: www.dvdbeaver.com)
DAYLIGHT duitsland
Bron: In bezit.
Bambi en Bambi II UK
Bron: in bezit.
Laatst aangepast door freaky : 09-02-2011 om 18:23
BD (1243) What i Watch