De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Wij willen graag kopen...

    Een Samsung tv UE40C6000 met in combinatie een Harman Kardon BDS 800 Home cinema.

    De TV is er al maar we zijn niet zeker over de home cinema. Wat vinden jullie, heeft er iemand andere ideeën ?

  2. #2

    Standaard

    Set kost ongeveer 1500 euro, voor dat geld zou ik zeker eens naar een set kijken met losse componenten.
    Voor 150 euro al een leuke BR speler, voor 450 al een aardig surround receiver bijvoorbeeld onkyo, en de rest een luidspreker set.

  3. #3

    Standaard

    Ik bedoel eigenlijk de combinatie ervan en of deze home cinema goed is.

  4. #4

    Standaard

    Een set die bestaat uit losse delen heeft meer mogelijkheden zoals bvb HDMI-switching en een auto-setup om de weergave makkelijk aan te kunnen passen aan andere luidsprekers.

    De BDS 800 heeft nl. de voordelen en de nadelen van een alles-in-één set, maar zal iig een betere weergave dan sets in een lagere prijsklasse.

    Een TV van Samsung heeft een optische uitgang en de BDS 800 een optische ingang. Op dit gebied zullen de TV en de BDS 800 wel bij elkaar passen.

    Het is dus maar net waar je de voorkeur aan geeft.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jinto Bekijk bericht
    Een Samsung tv UE40C6000 met in combinatie een Harman Kardon BDS 800 Home cinema.

    De TV is er al maar we zijn niet zeker over de home cinema. Wat vinden jullie, heeft er iemand andere ideeën ?
    Hier op het forum worden all in one sets elke keer ten zeerste afgeraden vanwege de vele nadelen die de meeste gevallen hebben. Ook deze set met ingebouwde speler, als de speler stuk gaat en niet meer van deze tijd is kan je er niet eens met HDMI een knappe speler op aansluiten.

    Set heeft niet eens HDMI ingangen.

    Er zit een ventilator in dat dingetje, die zul je wel altijd horen.

    Hij neemt max 110watt op, nou daar kan niet veel power uitkomen dan.

    Geen HD audio weergave, geen 3D weergave!

    Voor 1500 euro mag je toch wel wat meer verwachten dan deze berg design plastic. Zou het zonde van mijn geld vinden, het oog mag dan wat willen hebben, maar de oortjes kan je er mijn inziens niet echt mee verwennen

    Zou de raad van Densen ter harte nemen en kijken voor losse spullen, voor het geld is die H&K set echt een ballending
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Geen HD audio weergave, geen 3D weergave!
    HD audio weergave heeft de BDS 800 wel. Deze beschikt nl. over decoders voor Dolby TrueHD en DTS-HD (MA), maar vanwege de kleinere luidsprekers en het beperkte uitgangsvermogen heeft het niet zo veel voordelen als bij losse delen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    HD audio weergave heeft de BDS 800 wel. Deze beschikt nl. over decoders voor Dolby TrueHD en DTS-HD (MA), maar vanwege de kleinere luidsprekers en het beperkte uitgangsvermogen heeft het niet zo veel voordelen als bij losse delen.
    Het setje heeft geen HDMI ingangen, denk eerder dat de core gebruikt wordt...... en zoals je al zegt, de beperkte speakers en ook het uitgangsvermogen doen vermoeden dat het "behelpen" zal blijven.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het setje heeft geen HDMI ingangen, denk eerder dat de core gebruikt wordt...... en zoals je al zegt, de beperkte speakers en ook het uitgangsvermogen doen vermoeden dat het "behelpen" zal blijven.
    De set heeft wel een ingebouwde BD speler, maar voor externe bronnen kunnen de decoders en omzetters voor HD-audo idd niet gebruikt worden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  9. #9

    Standaard

    Bedankt voor jullie reakties, ik zal het me zeer ten harte nemen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •