Zag bij amazon een box van 1-8 incl. redemption voor 96,18 pond (114 euro). Niet héél duur, maar geen NL subs ben ik bang...
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
Iemand een idee of seizoen 8 van 24 Dutch subs heeft in frankrijk, want de blu-ray kost daar slechts € 29.90
BD (1243) What i Watch
UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226
BD (1243) What i Watch
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
BD (1243) What i Watch
Heb je eindelijk eens voordeel van de Belgische post
Voor 30 euro had ik hem wel besteld, maar nu wacht ik nog wel ff!
Die re-issue van seizoen 1 is overigens geldklopperij. De eerste 6 disks zijn identiek aan die in de oude versie, dus nog steeds 2.0. Er zit een 7de disk in gelabeld "bonus disk" met afl. 1 en 2 in 5.1, dan inderdaad de beloofde extra's, maar verder reissue ammehoela.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Ben nu seizoen 1 aan het herkijken, na een paar jaar alweer niet gezien te hebben, maar wat een ruis in het beeld zeg! lijkt wel een serie uit de jaren 80 ofzo. Heel storend. En kan het me totaal niet herinneren dat dit zo was met de dvds.
**** me gently with a chainsaw.
BD (1243) What i Watch
Welke re-issue is dat?
Iemand toevallig de 1-8 dvd box van 24 uit frankrijk in bezit? Heeft deze NL subs? Ik kan nergens zo vinden of hij daadwerkelijk NL subs heeft alleen wat speculatie!
Die is nu 88e + verzendkosten maar dan is het nog niet duur ivm de NL release
Laatst aangepast door theregiment : 31-01-2011 om 10:12
Niemand?
Edit: Laat maar tot season 7 NL subs 8 niet bekend en hij was nu zelfs maar €71,- voor de complete collectie op dvd!
Laatst aangepast door theregiment : 03-02-2011 om 14:37
De Franse blu ray van seizoen 8 heeft wél NL subs. Dvd weet ik niet ...
Ik heb vandaag de Franse 24 complete collection binnen gekregen. Ik kan bij deze bevestigen dat season 1 t/m 8 + Redemption NL subs hebben! Kost nu op amazon.fr €78 inclusief verzendkosten!
Box is in mijn ogen simpeler maar mooier dan de NL release met de Bom, hierbij heb je gewoon dvd size alle seasons los in een doos. En voor het prijs verschil met NL €160 tot €200, UK €100,- +- en DE €160+- is €78,- letterlijk een koopje
Wat foto's
Jammer van het frans, maar de verpakking is perfect. Lekker dun tov mijn NL/UK seizoensboxen.
Prima koop voor dat geld. Ziet er mooi uit
Before Elvis, there was nothing (John Lennon)
Jammer dat ik die Franse ***taal niet op m'n box wil hebben.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Zijn ze wel NLO?
Zeg nooit nooit. Dit heb ik ook heel gedacht en als ik toentertijd gewoon geduld had bewaard dan was het ook gezakt.
Seizoen 1 van 24 heb ik voor 70 euro gekocht toen hij uitkwam. Nu is hij 30 ofzo. Zelfde geld voor the x-files. Seizoen 1 voor 140 gulden gekocht en nu is seizoen 1 15 euro ofzo. dusja.....
Maargoed neemt niet weg dat je een superprijs hebt betaald voor een superserie die met de film compleet is.
Before Elvis, there was nothing (John Lennon)