Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 159 worden weergegeven.

Discussie: X-Men First Class

  1. #26

    Standaard

    vind het er geweldig uitzien, lekkere oude jaren sfeer!

  2. #27

    Standaard

    Nog een plaatje & morgen wordt de trailer verwacht:



    en een synopsis:
    X-MEN FIRST CLASS charts the epic beginning of the X-Men saga, and reveals a secret history of famous global events. Before mutants had revealed themselves to the world, and before Charles Xavier and Erik Lehnsherr took the names Professor X and Magneto, they were two young men discovering their powers for the first time. Not archenemies, they were instead at first the closest of friends, working together with other Mutants (some familiar, some new), to prevent nuclear Armageddon. In the process, a grave rift between them opened, which began the eternal war between Magneto’s Brotherhood and Professor X’s X-Men."

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Mmmmm, had er een hard hoofd in, wellicht toch maar een kijkje gunnen.

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 20dennis1992 Bekijk bericht
    Ik vind 't er eigenlijk helemaal niet bijzonder uitzien en je kan totaal niet merken dat 't de regiseur van Kick-Ass is grappig genoeg.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik vind 't er eigenlijk helemaal niet bijzonder uitzien en je kan totaal niet merken dat 't de regiseur van Kick-Ass is grappig genoeg.
    Waarom moet je dan merken dat het de regiseur van kick-ass is ?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Waarom moet je dan merken dat het de regiseur van kick-ass is ?
    Ik verwacht een ander soort X-men film.Zoals Nolan een ander soort Batman films heeft gemaakt.Nu heb ik 't idee dat Bryan Singer weer deze film heeft gemaakt,wat is 't verschil.

  9. #34

    Standaard

    De films van Singer zien er vaak campy uit, maar nu speelt de film zich nu eenmaal in een campy tijd af.

  10. #35

    Standaard

    Is dat Beast? in het vliegtuig

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik verwacht een ander soort X-men film.Zoals Nolan een ander soort Batman films heeft gemaakt.Nu heb ik 't idee dat Bryan Singer weer deze film heeft gemaakt,wat is 't verschil.
    Daar kun je pas over oordelen als je de hele film gezien hebt, niet een trailer van een paar minuten.

    Of het nu lijkt op Singer of niet, trailer vind ik super

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Was Brain Singer niet juist degene die met X-men voor het eerst serieuze superhelden neerzetten, zodat ook de niet zo superheld fans de films konden waarderen. Neemt niet weg dat Nolan magistraal werk heeft afgeleverd met mijn donkere jeugdliefde.

    Tja wat verwacht ik van de film?
    Nou ja, reboot of niet, het blijft een deel 5, het origineel was al niet slecht. (en zo ken ik er nog één.) Rest mij niks anders dan mijn verstand op nul te zetten, en het zometeen lekker op me af laten komen. Pas na al die factoren kan ik zeggen, wat ik er van vind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #38

    Standaard

    Actie ziet er goed uit, ik ben wel onder de indruk,maar heb nog niet zo hoge verwachtigen als bij Captain America.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou ja, reboot of niet, het blijft een deel 5, het origineel was al niet slecht. (en zo ken ik er nog één.) Rest mij niks anders dan mijn verstand op nul te zetten, en het zometeen lekker op me af laten komen. Pas na al die factoren kan ik zeggen, wat ik er van vind.
    Ik zou het niet direkt een reboot noemen. Juist omdat alles zich (lang) voor X-Men afspeelt zou ik het eerder een prequel (ik weet het, dat woord word gehaat, maar toch...) noemen dan een reboot. In mijn ogen toch iets anders dan wat Nolan met Batman gedaan heeft, die films spelen zich eigenlijk in dezelfde periode af als de oude Batman-films, wat hier niet het geval is.

    De trailer doet in ieder geval wel een pak van mijn twijfels wegvallen, en ok, het heeft wel een beetje de feeling van de vorige films maar ik vind dat best passen bij een film over X-Men. Een reboot in de trend van Batman Begins of The Dark Knight past dan weer niet echt bij X-Men vind ik...

    2011 word in ieder geval een jaar om van te smullen als superhero-fans, met na deze ook nog Captain America en Thor!!
    Laatst aangepast door Peter Neefs : 12-02-2011 om 19:21
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Komt ook een beetje door de Spidey reboot, waar ik na het zien van beelden zelf eerlijk gezegt, niet vrolijk van werd! Hoe dan ook het wordt zeker een topjaar! vandaag namelijk ook de SW box gepreoderd bij de FRS.

    En weer terug on topic, reboot, prequel, sequel, het maakt mij allemaal niet uit, liever meer dan geen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    En weer terug on topic, reboot, prequel, sequel, het maakt mij allemaal niet uit, liever meer dan geen...
    Inderdaad, teveel superheromovies (wat een woord eigenlijk) kunnen er nooit zijn!

    PS: wat Spidey betreft volg ik je helemaal...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Was Brain Singer niet juist degene die met X-men voor het eerst serieuze superhelden neerzetten, zodat ook de niet zo superheld fans de films konden waarderen. Neemt niet weg dat Nolan magistraal werk heeft afgeleverd met mijn donkere jeugdliefde.

    Tja wat verwacht ik van de film?
    Nou ja, reboot of niet, het blijft een deel 5, het origineel was al niet slecht. (en zo ken ik er nog één.) Rest mij niks anders dan mijn verstand op nul te zetten, en het zometeen lekker op me af laten komen. Pas na al die factoren kan ik zeggen, wat ik er van vind.
    Bij deze reactie kan ik me aansluiten. Verstand op nul en dan hopelijk lekker genieten.

  18. #43

    Standaard

    Ik kan aan al die remakes en sequels prequels geen touw meer vast knopen.

    X-men First class is dus het begin van X-men. Maar hoort deze film gewoon in het rijtje thuis van 1,2,3 en wolverine of is dit weer een aparte franchise? Nu hoor ik dat er weer een wolverine film in de maak is. Deze breid gewoon verder op het eerdere deel of?

    Ik vond x-men altijd wel tof dus weet niet of het de moeite is om de al uit gekomen delen te kopen als er weer een nieuwe franchise gaat komen.

    Hopelijk heeft iemand als X-men fan het verlossende woord danku!

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is zeg maar de prequel.
    Eén trilogie.
    En één wolverine origin s.e. comic, Euh, film.

    Je zou ook kunnen zeggen, dat de prequel misschien wel een X-men origin film is.
    Dus dan hebben we twee origin films en één trilogie.
    En als we dan wat dieper gaan, zou het zomaar kunnen zijn dat we straks een origin trilogie hebben. Afhankelijk wat de melkkoe toelaat. Volg je het nog.

    Elke verdere onderbouwing is eigenlijk nooit meer dan een commercieel excuus.
    Maar daar heb ik verder ook helemaal geen moeite mee, dus laat maar komen..
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 17-02-2011 om 22:38
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bolo Bekijk bericht
    Is dat Beast? in het vliegtuig
    ja, maar raar dat beast al blauw is .
    In het begin was beast gewoon "menselijke" met veel haar


  21. #46

    Standaard

    kennelijk heb je de film vanaf het begin gezien? In X2 zag je Beast in z'n menselijke vorm, dat was een domper als je kijkt naar continuïteit, maar hier kan het nog.

  22. #47

    Standaard

    Lijkt mij een leuke en goede film!

    Maar euhhhhhhhhhhh,waarom moeten die plaatjes weer zo idioot breed?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    kennelijk heb je de film vanaf het begin gezien? In X2 zag je Beast in z'n menselijke vorm, dat was een domper als je kijkt naar continuïteit, maar hier kan het nog.

    Heu??? ik denk dat ik dat stuk gemist heb????

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Lijkt mij een leuke en goede film!

    Maar euhhhhhhhhhhh,waarom moeten die plaatjes weer zo idioot breed?

    omdat ik een idiooit ben!

    ik heb gewoon vlug vai google afb. een afb. genomen, zonder naar de grote te kijken.

  25. #50

    Standaard

    Ziet er op zich wel tof uit. Tot nu toe heeft Matthew Vaughn nog geen slechte film gemaakt dus ik heb er alle vertrouwen in dat `t goed komt.
    Daarbij: ook al wordt `t niets dan kunnen we altijd nog genieten van January Jones en Jennifer Lawrence
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •