Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 246 worden weergegeven.
  1. #176

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dirty Harry Collection 13,99 Play.com.
    Hoe? Bij mij staat hij op 33,49. Nogal een verschil.
    The future is Blu

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hoe? Bij mij staat hij op 33,49. Nogal een verschil.
    Was een tijdelijke aanbieding

  4. #179

    Standaard

    Kingdom of Heaven inclusief verzenden naar thuis bij Whekamp € 4,95.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    Kingdom of Heaven inclusief verzenden naar thuis bij Whekamp € 4,95.
    Huh? Kingdom Of Heaven staat bij Wehkamp toch echt voor 12,50 op de site en niet voor 3,00. Verklaar u nader!

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hoe? Bij mij staat hij op 33,49. Nogal een verschil.
    Was een tijdelijke aanbieding/fout inderdaad. Deze is er doorheen gekomen

    Top Gun voor een tientje bij FRS.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Huh? Kingdom Of Heaven staat bij Wehkamp toch echt voor 12,50 op de site en niet voor 3,00. Verklaar u nader!
    Ik denk dat "Jethro" de € 7,50 kortingsbon heeft gebruikt van de Wehkamp nieuwsbrief.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  8. #183

    Standaard

    @ Marcel Hoeve
    Inderdaad met kortingsbon en er was met de bestelling iets fout gegaan waardoor ik deze zonder verzendkosten thuis gestuurd heb gekregen.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  9. #184

    Standaard

    Fantasia, Alice in Wonderland (1951) and Bambi, voor een gemiddelde prijs van EUR 13,33 p/st.

    Waar? Bij Saturn in Rotterdam.

    De losse BR prijs p/st was 19,99 en t/m vandaag iig nog is er een 3 halen 2 betalen actie. Dus alledrie de BRs meegekregen voor EUR 39.98.

  10. #185

    Standaard

    Up in the Air en Revolutionary Road inclusief verzenden €11,95 bij Whekamp.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  11. #186

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    Up in the Air en Revolutionary Road inclusief verzenden €11,95 bij Whekamp.
    Hoe?

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Hoe?
    Ja, dat zou ik ook wel willen weten. Beide Blu-ray's staan dit weekend voor 13,49 op de site (normaal 14,99). Of heeft meneer soms nog een of meerdere kortingscodes verzilverd? Want dan is het natuurlijk geen 'prikkie', al zijn het wel topfilms. Het gaat namelijk om de originele prijs, dus zonder kortingcodes. Anders hebben anderen er niets aan, lijkt me.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 20-03-2011 om 16:52

  13. #188

    Standaard

    @ KingMustafa.
    Met een een kortingscoupon van € 10 en actie 2 Paramount titels voor €20. The Lovely Bones en Cloverfield is tevens onderweg voor de zelfde prijs.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  14. #189

    Standaard

    Harry Potter And the Chamber of Secrets Ultimate Edition voor 25 euro bij FRS Eindhoven
    En The Wizard of Oz 70th Anniversary Ultimate Collector's Edition voor 25 euro, ook bij FRS Eindhoven.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    @ KingMustafa.
    Met een een kortingscoupon van € 10 en actie 2 Paramount titels voor €20. The Lovely Bones en Cloverfield is tevens onderweg voor de zelfde prijs.
    als het twee dezelfde soort kortingscoupons van een actie zijn, is er een grote kans dat Wehkamp alsnog achteraf je kosten in rekening brengt...zie het Wehkamp topic.

  16. #191

    Standaard

    Is het uberhaupt niet het beste om hier titels te plaatsen die je erg goedkoop hebt aangeschaft, zonder het gebruik van kortingsbonnen etc?

    Niet iedereen heeft die, dat lijkt mij persoonlijk het beste.

    Dus gewoon de blu ray vermelden die je echt goedkoop hebt gekocht zonder het gebruik van een of andere korting.

    Dan gelden die aankopen echt als een unaniem goedkoop koopje,

    Iemand het er mee eens?

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is het uberhaupt niet het beste om hier titels te plaatsen die je erg goedkoop hebt aangeschaft, zonder het gebruik van kortingsbonnen etc?

    Niet iedereen heeft die, dat lijkt mij persoonlijk het beste.

    Dus gewoon de blu ray vermelden die je echt goedkoop hebt gekocht zonder het gebruik van een of andere korting.

    Dan gelden die aankopen echt als een unaniem goedkoop koopje,

    Iemand het er mee eens?
    Ik ben het in ieder geval met je eens want het gebruik van kortingsbonnen geeft een vertekend beeld, sommige kortingsbonnen zijn persoonlijk en dus niet voor iedereen beschikbaar.


  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik ben het in ieder geval met je eens want het gebruik van kortingsbonnen geeft een vertekend beeld, sommige kortingsbonnen zijn persoonlijk en dus niet voor iedereen beschikbaar.
    Klopt als een bus, dus daarom beste om de titels te plaatsen die je gekocht hebt, zonder gebruik van enige vorm van kortingsbonnen etc.

    Maar ja, ik heb niks te zeggen hierover, lijkt me alleen wel het beste

  19. #194

    Standaard

    @rogue.
    Andere bestelling is besteld via account van mijn vrouw.

    @DVD Watcher. Op zich wel mee eens maar het is ook een manier om mensen attent te maken op korting die voor iedereen beschikbaar [door een account aan te maken] kan zijn?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  20. #195

    Standaard

    Ik heb dat ook al eens eerder gemeld.

    Lijkt mij handig om alleen die acties te plaatsen die voor iedereen toegankelijk zijn.
    En vermeld er in ieder geval bij of je al dan niet ergens een account aan meot maken.
    Voor mij persoonlijk hoeft dat bijvoorbeeld niet. Ik blijf zo accounts aanmaken...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #196

    Standaard

    Pasgeleden de blu-ray van Batman Forever voor €6,49 besteld (met NL subs) bij Play.com. Is nu weer 2,50 duurder.
    Is het geld dubbel en dwars waard voor mij. Geweldig beeld en geluid én de film zelf is ook meer dan genieten.

  22. #197

    Standaard

    Gister de Die Hard Quadrilogy gekocht bij MM Den Haag voor 24,99
    We'll tear your soul apart

  23. #198

    Standaard



    Hij zal hier toch wel eerder genoemd zijn maar Taxi Driver voor $ 12,99 US exclusief verzenden is met de huidige wisselkoers dus gewoon een topprijs hoe je het ook wendt of keert.


  24. #199

    Standaard

    Blu-ray's voor de prijzen van DVD's, 5 euro per stuk bij Media Markt:

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Blu-ray's voor de prijzen van DVD's, 5 euro per stuk bij Media Markt:

    Welke Mediamarkt?

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •